kleding vraag
+13
Tania
Star007
Parisienne
Flower_L
Laced
Fiebje
Happydobby
Annie24
Aimee
mauwmauw
Jazzlyn
Slakje
Clapperdie
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: kleding vraag
Mijn E is bijna een jaar en past nu nog makkelijk in 74. Ze draagt zelfs nog 68... 80 verzuipt ze echt in.
Ik zou tezijnertijd hier idd een oproepje doen, er zijn vast wel wat mama's die wat voor je hebben!!
Ik zou tezijnertijd hier idd een oproepje doen, er zijn vast wel wat mama's die wat voor je hebben!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wow, wat leuk, naar Thailand! Ik ben er zelf al vaak geweest en vind het een geweldig land. Ben je er zelf ook al eerder geweest? Wat goed om gewoon te gaan ondanks baby, zelf heb ik het sindsdien niet meer aangedurfd. Moet je zoon dan ook inentingen? Volgens mij heb ik me toen in elk geval laten inenten voor buiktyfus en hepatitis.
Ik denk dat jullie zoon héél veel aandacht gaat krijgen, ik heb wel gezien dat heel veel mensen (als in: bijna iedereen )daar reageren op blanke baby's en kinderen.
Gaan jullie daar zelf een rondreis maken? Heb je nog tips nodig?
Persoonlijk zou ik niet daar kleertjes gaan halen, want het is wel veel synthetische troep wat er op de markten te koop is voor baby's en kinderen. In de grote warenhuizen in bijvoorbeeld Bangkok is trouwens wel genoeg kwalitatief goede kleding te koop.
Ik denk dat jullie zoon héél veel aandacht gaat krijgen, ik heb wel gezien dat heel veel mensen (als in: bijna iedereen )daar reageren op blanke baby's en kinderen.
Persoonlijk zou ik niet daar kleertjes gaan halen, want het is wel veel synthetische troep wat er op de markten te koop is voor baby's en kinderen. In de grote warenhuizen in bijvoorbeeld Bangkok is trouwens wel genoeg kwalitatief goede kleding te koop.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tuinstoel schreef:Wow, wat leuk, naar Thailand! Ik ben er zelf al vaak geweest en vind het een geweldig land. Ben je er zelf ook al eerder geweest? Wat goed om gewoon te gaan ondanks baby, zelf heb ik het sindsdien niet meer aangedurfd. Moet je zoon dan ook inentingen? Volgens mij heb ik me toen in elk geval laten inenten voor buiktyfus en hepatitis.
Ja leuk he! We zijn er 2x eerder geweest. TOen hebben we wat meer van het lang gezien. Nu verblijven we 3 weken in Hua Hin zo'n 3 uur rijden vanaf Bangkok. Misschien dat we nog 4 dagen naar Koh Tao gaan maar dan blijft T. bij mijn oom en tante (daar verblijven we namelijk. Zij wonen daar 6 maanden per jaar).
Ik ga vrijdag even bij het CB vragen of T. extra inentingen nodig heeft. Wij hebben onze prikken gehad en zijn de komenda 20 jaar nog voorzien geloof ik.
Voordeel is dat T. nog geen jaar is waardoor hij nog in een babybasket mag om te slapen! Betaal je wel 380 euro voor maar ok. Heb ik er wel voor over. 12 uur op schoot is geen pretje.
Ja op de markt koop ikhet niet maar je hebt in Hua Hin een groot winkelcentrum met de "echte" winkels van Esprit, Beneton etc. Maar de prijzen zijn daar te vergelijk met nederland. Dus liever hier in de sale kopen!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kleding van WE
» Kleding van de WE
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Kleding van Bla bla bla
» H&M Kleding.
» Kleding van de WE