Eetmeter (nieuwe website)
+2
Silver
Jade
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eetmeter (nieuwe website)
Al een tijdje houd ik fanatiek mijn eetgewoonten bij via eetmeter.voedingscentrum.nl. Vanmorgen wilde ik weer inloggen en kwam ik tot de conclusie dat de oude website niet meer bestaat. Mijn account + alle ingevulde schema's zijn weg.
Ik vind dit eigenlijk best jammer! Ik hoop dat ik over een tijdje weer een nieuw overzicht heb gemaakt met alle dingen die ik eet.
Wat vinden jullie van de nieuwe website? Ben je al gewend?
Ik vind het opzich wel overzichtelijk. De oude website liep regelmatig vast op mijn computer, deze nog niet!
edit: ik lees op het forum dat erbij hoort dat mensen al 20 dagen over zijn op de nieuwe eetmeter, ik heb vorige week nog gewoon de oude gebruikt! Hadden jullie dit ook?
Ik vind dit eigenlijk best jammer! Ik hoop dat ik over een tijdje weer een nieuw overzicht heb gemaakt met alle dingen die ik eet.
Wat vinden jullie van de nieuwe website? Ben je al gewend?
Ik vind het opzich wel overzichtelijk. De oude website liep regelmatig vast op mijn computer, deze nog niet!
edit: ik lees op het forum dat erbij hoort dat mensen al 20 dagen over zijn op de nieuwe eetmeter, ik heb vorige week nog gewoon de oude gebruikt! Hadden jullie dit ook?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Re: Eetmeter (nieuwe website)
Wat een slechte zaak als alles werkelijk gewist is. Het was me nog niet opgevallen dat er een nieuwe website is. De afgelopen week heb ik nauwelijks mijn dagritme ingevuld. Helaas kan ik dat ook merken aan het getal op de weegschaal. Op de een of andere manier eet ik meer slechte producten als ik het niet in schema breng. Toch maar weer invullen dus. Ik ga zo eens kijken op de nieuwe site.
Edit: Mijn hele account is weg
Inloggen wil niet eens meer. Balen!
Gast- Gast
Megara schreef:Mijn hele account is weg
+1 Ik gebruikte hem niet zoveel meer. Maar nu jij dat zei dacht ik even kijken... Wat flauw...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Megara schreef:
Dat had ik dus ook! Dacht al dat ik iets verkeerd deed
Ik baal er ook wel van!
Jade- Ratel
Ik ben is even gaan kijken, je oude account doet het wel alleen moest ik een nieuw wachtwoodr aanvragen.
Overigens zijn mijn oude gegevens wel opgeslagen hoor.
Ik vind het wel overzichtelijk hoewel de oude variant veel gelikter was.
Overigens zijn mijn oude gegevens wel opgeslagen hoor.
Ik vind het wel overzichtelijk hoewel de oude variant veel gelikter was.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb mijn net aangemeld op de site ( had nog geen account) en zag op mijn home staan:
Importeer gegeven:
Wanneer je een account had op de oude Eetmeter of Caloriechecker, en je mist gegevens, dan kan je hier hier aangeven dat je gegevens opnieuw geimporteerd moeten worden. Voorwaarde is wel dat je e-mailadres (...@hotmail.com) op zowel de nieuwe als oude site hetzelfde moet zijn. Deze migratie werkt met een wachtrij, er kan enige tijd overheen gaan voordat je gegevens zijn verwerkt.
Importeer gegeven:
Wanneer je een account had op de oude Eetmeter of Caloriechecker, en je mist gegevens, dan kan je hier hier aangeven dat je gegevens opnieuw geimporteerd moeten worden. Voorwaarde is wel dat je e-mailadres (...@hotmail.com) op zowel de nieuwe als oude site hetzelfde moet zijn. Deze migratie werkt met een wachtrij, er kan enige tijd overheen gaan voordat je gegevens zijn verwerkt.
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Heb je er geen mail over gehad dan? Ik kreeg namelijk een e-mail waarin de verandering van de website werd aangekondigd. Dit stond erin:
| |||
|
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb de mail niet gezien, zal eens in mijn inbox kijken!
edit: ik heb geen mail gehad!
Je kunt je oude gegevens inderdaad importeren naar het nieuwe account, ik krijg daar echter de volgende foutmelding:
Je wachtwoord kon niet worden gewijzigd vanwege deze fout: Procedure or function 'zzImportStap0' expects parameter '@Email', which was not supplied.
Ik heb hier melding van gemaakt. Ik hoop dat het wordt opgelost!
edit: ik heb geen mail gehad!
Je kunt je oude gegevens inderdaad importeren naar het nieuwe account, ik krijg daar echter de volgende foutmelding:
Je wachtwoord kon niet worden gewijzigd vanwege deze fout: Procedure or function 'zzImportStap0' expects parameter '@Email', which was not supplied.
Ik heb hier melding van gemaakt. Ik hoop dat het wordt opgelost!
Jade- Ratel
Ik heb die mail ook niet gehad. Duidelijk mensen aan het werk die niet goed hebben nagedacht over de aanpak.
Gast- Gast
Ik vind het in ieder geval wel fijn werken!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Ik vind het in ieder geval wel fijn werken!
ja, ik ook! De website loopt niet meer elke keer vast!
Ik heb een bericht gestuurd naar eetmeter, en het probleem is opgelost! Mijn oude gegevens staan weer in mijn nieuwe account!
Jade- Ratel
Letten ze bij de eetmeter alleen op Kcal? Of ook op Koolhydraten, Eiwitten en vetten?
Kcal tellen vind ik namelijk zo'n onzin. Maar vind het wel nuttig om een website te bekijken waar ze rekening houden met de samenstelling van de Kcal (eiwitten/koolhydraten/vetten).
Kcal tellen vind ik namelijk zo'n onzin. Maar vind het wel nuttig om een website te bekijken waar ze rekening houden met de samenstelling van de Kcal (eiwitten/koolhydraten/vetten).
Gast- Gast
Punk'd schreef:Letten ze bij de eetmeter alleen op Kcal? Of ook op Koolhydraten, Eiwitten en vetten?
Ze letten op de hele samenstelling van het product. deze:
Energie | Water | Selenium | Vitamine B2 |
Vet | Natrium | Zink | Vitamine B6 |
Verzadigd Vet | Kalium | Vitamine A | Foliumzuur |
Eiwit | Calcium | Vitamine D | Vitamine B12 |
Koolhydraten | Magnesium | Vitamine E | Nicotinezuur |
Vezels | IJzer | Vitamine B1 | Vitamine C |
Alcohol |
Jade- Ratel
Ook even een account aangemaakt.
Wel interresant om te zien hoeveel eiwitten enzo je eet.
Vind het alleen wel apart dat ik qua calorien veel te laag zit, maar met koolhydraten., vetten en eiwitten allemaal precies goed.
Ik kan niet bedenken wat ik dan zou moeten eten zonder dat allemaal te hoog te krijgen
Wel interresant om te zien hoeveel eiwitten enzo je eet.
Vind het alleen wel apart dat ik qua calorien veel te laag zit, maar met koolhydraten., vetten en eiwitten allemaal precies goed.
Ik kan niet bedenken wat ik dan zou moeten eten zonder dat allemaal te hoog te krijgen
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eetmeter
» Zelf een website maken
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Ik zoek een website
» Grappige website
» Zelf een website maken
» Nieuwe naam, nieuwe avatar