Het ranzige topic
+24
patjuhhh
SoGood
Jerry
Sweety
Toet
pitbullgup
Jeanette
Rumble
Cheesegirl
Wennebellah
Ambivalence
Didi
Lejow
TGR
Serena
klavertje7
Lynn_
JD
ijsjemeisje
Alias
Shy
Caroow
Qiara
CaptainSpectacular
28 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Het ranzige topic
Shygirl85 schreef:Gadverdamme die foto's van die spinnen en dan die wonden. BAH
Hierdoor kan ik even niet goed nadenken wat ik heel erg ranzig vindt haha
Start met plaatsen van foto's van snot, kots.. etc. Misschien leidt dat af?
Gast- Gast
Gelukkig heb ik een tripje naar die landen niet op de planning staan.
Foto's van snot en kots mogen van mij ook wel achterwege blijven
Foto's van snot en kots mogen van mij ook wel achterwege blijven
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Youandi, door die enge berichten van jou kijk ik de hele tijd om me heen of er geen spinnen lopen.. Ik voel me niet meer op mijn gemak
Ik ook! Gister kwam er nog zo'n vieze dikkerd onder de bank uit lopen. Gelukkig was de kat in een speelse bui, maar deze vond ze te dik om echt op te eten. Ze is daarna wel op jacht gegaan en heeft er nog een stuk of 3 kleinere wel opgegeten.
Gast- Gast
Sinds we hier wonen, een jaar nu dus, heb ik nog nooit een spin in huis gehad. Nouja, vast wel gehad, maar nog nooit gezien. Ik hou van nieuwbouw
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Sinds we hier wonen, een jaar nu dus, heb ik nog nooit een spin in huis gehad. Nouja, vast wel gehad, maar nog nooit gezien. Ik hou van nieuwbouw
Oeh.... nu ga ik iets zeggen waar je niet blij van wordt....
Bij een nieuwbouwhuis heb je na een jaar of drie dat er cementspinnen tevoorschijn komen. Dat zijn best grote..
Onze woning is nu bijna 7 jaar, en wij zien ook regelmatig grote zwarte exemplaren binnen én buiten rondrennen. Die verdwijnen dan in de spleten aan de onderkant van het huis...
Gast- Gast
Youandi schreef:Caroow schreef:Sinds we hier wonen, een jaar nu dus, heb ik nog nooit een spin in huis gehad. Nouja, vast wel gehad, maar nog nooit gezien. Ik hou van nieuwbouw
Bij een nieuwbouwhuis heb je na een jaar of drie dat er cementspinnen tevoorschijn komen. Dat zijn best grote..
Onze woning is nu bijna 7 jaar, en wij zien ook regelmatig grote zwarte exemplaren binnen én buiten rondrennen. Die verdwijnen dan in de spleten aan de onderkant van het huis...
Iehw gatver, nu zit ook niet meer op mijn gemak haha.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Hier zitten ook van die hele grote zwarte spinnen. Ik heb echt geen idee waar ze vandaan komen, maar ze komen altijd onder de bank uit. Ik zit dus ook altijd met mijn benen opgetrokken op de bank
Gast- Gast
Nee ik denk niet dat het helpt haha. Maar wat is ranzig, mag het ook wat engs zijn? Dan ga ik voor clowns, ik haat ze tot op het bot. (it gezien toen ik klein was) hahaYouandi schreef:Shygirl85 schreef:Gadverdamme die foto's van die spinnen en dan die wonden. BAH
Hierdoor kan ik even niet goed nadenken wat ik heel erg ranzig vindt haha
Start met plaatsen van foto's van snot, kots.. etc. Misschien leidt dat af?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Oh, dat verklaart de spinnen die ik zo nu en dan op mijn werk tegenkom. Het gebouw is net vijf jaar oud, dus wat dat betreft kan het kloppen. Maar aan de andere kant... volgens mij zijn 't trouwens gewoon huisspinnen. Dat na drie jaar ineens de spinnen uit je beton komen lijkt me ergens ook wel een beetje onzinAlias schreef:Youandi schreef:Caroow schreef:Sinds we hier wonen, een jaar nu dus, heb ik nog nooit een spin in huis gehad. Nouja, vast wel gehad, maar nog nooit gezien. Ik hou van nieuwbouw
Iehw gatver, nu zit ook niet meer op mijn gemak haha.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Hier zitten ook van die hele grote zwarte spinnen. Ik heb echt geen idee waar ze vandaan komen, maar ze komen altijd onder de bank uit. Ik zit dus ook altijd met mijn benen opgetrokken op de bank
Van buiten, waar het koud is. Ze zullen vast de warmte opzoeken .
Gast- Gast
Youandi schreef:Caroow schreef:Sinds we hier wonen, een jaar nu dus, heb ik nog nooit een spin in huis gehad. Nouja, vast wel gehad, maar nog nooit gezien. Ik hou van nieuwbouw
Owjee.. Nou, als je iemand héél hard hoort gillen, weet je waar het vandaan komt
Caroow- Lady Post-a-lot
[quote="Caroow"][quote="Youandi"]
Ik zal het in de gaten houden Als het goed is, heb jij net een heel harde bonk gehoord. Ik knalde met mijn hoofd tegen het glas van de deur toen ik enthousiast naar buiten ging om kaassouflees te halen uit de vriezer.
Caroow schreef:
Owjee.. Nou, als je iemand héél hard hoort gillen, weet je waar het vandaan komt
Ik zal het in de gaten houden Als het goed is, heb jij net een heel harde bonk gehoord. Ik knalde met mijn hoofd tegen het glas van de deur toen ik enthousiast naar buiten ging om kaassouflees te halen uit de vriezer.
Laatst aangepast door Youandi op za 22 jan 2011 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Youandi schreef:Caroow schreef:Youandi schreef:Caroow schreef:Sinds we hier wonen, een jaar nu dus, heb ik nog nooit een spin in huis gehad. Nouja, vast wel gehad, maar nog nooit gezien. Ik hou van nieuwbouw
Ik dacht al, wat hoor ik Als je er 1 over hebt, gooi je hem dan ook mijn kant op?
Caroow- Lady Post-a-lot
[quote="Caroow"][quote="Youandi"][quote="Caroow"][quote="Youandi"]
Helaas... Net de laatste twee in de oven (we hebben geen friteuse, thank god, dan zou mijn vriend dichtgroeien.. Ik heb er niet zo veel last van) gedaan
Wel heb ik nog een pure en een melk chocoladereep in de aanbieding of een pak koetjesrepen. Oh en een doos Merci's, een doos bonbons en een zak Haribo uitdeelsnoepjes
Caroow schreef:
Ik dacht al, wat hoor ik Als je er 1 over hebt, gooi je hem dan ook mijn kant op?
Helaas... Net de laatste twee in de oven (we hebben geen friteuse, thank god, dan zou mijn vriend dichtgroeien.. Ik heb er niet zo veel last van) gedaan
Wel heb ik nog een pure en een melk chocoladereep in de aanbieding of een pak koetjesrepen. Oh en een doos Merci's, een doos bonbons en een zak Haribo uitdeelsnoepjes
Laatst aangepast door Youandi op za 22 jan 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Youandi schreef:Caroow schreef:Youandi schreef:Caroow schreef:Youandi schreef:Caroow schreef:Sinds we hier wonen, een jaar nu dus, heb ik nog nooit een spin in huis gehad. Nouja, vast wel gehad, maar nog nooit gezien. Ik hou van nieuwbouw
Als ik jouw vriend was, zou ik zonder frituurpan ook wel dichtgroeien met al dat lekkers in huis
Maar zijn dat gewone kaassouflees, die je in de oven doet? En is dat wel een beetje lekker? Hier uit gezondheidsoverwegingen ook geen frituurpan
Caroow- Lady Post-a-lot
[quote="Caroow"][quote="Youandi"][quote="Caroow"][quote="Youandi"][quote="Caroow"][quote="Youandi"]
Dat zijn gewone ja, van de AH. Ik vind het heerlijk! Wel enigszins droog (de buitenkant), maar dat is met curry op te lossen Ik weet trouwens niet of dat bij alle soorten/merken kan hoor! Maar zodra er op staat dat ze klaargemaakt kunnen worden in de frituurpan én in de gewone pan (zo'n steelpan-afbeelding), dan kan het!
Caroow schreef:
Als ik jouw vriend was, zou ik zonder frituurpan ook wel dichtgroeien met al dat lekkers in huis
Maar zijn dat gewone kaassouflees, die je in de oven doet? En is dat wel een beetje lekker? Hier uit gezondheidsoverwegingen ook geen frituurpan
Dat zijn gewone ja, van de AH. Ik vind het heerlijk! Wel enigszins droog (de buitenkant), maar dat is met curry op te lossen Ik weet trouwens niet of dat bij alle soorten/merken kan hoor! Maar zodra er op staat dat ze klaargemaakt kunnen worden in de frituurpan én in de gewone pan (zo'n steelpan-afbeelding), dan kan het!
Laatst aangepast door Youandi op za 22 jan 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@youandi, ik stop maar even met quoten, anders wordt het een enorm bericht, maar ik ga het echt zsm proberen.. Ik heb er nu zo'n zin in!
Caroow- Lady Post-a-lot
We zijn ook de enigen die nu reageren, dus dat quoten heeft inderdaad weinig nut
Inderdaad gewoon proberen, en smaakt het niet... dan ben je in ieder geval een ervaring rijker!!
Inderdaad gewoon proberen, en smaakt het niet... dan ben je in ieder geval een ervaring rijker!!
Gast- Gast
Mocht het niet smaken, ga ik toch weer ontopic
Caroow- Lady Post-a-lot
BAHZusje van Bert schreef:Dit is ook een ranzig topic, geen kletstopic .
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Haha! Die zou ik zopas ook al plaatsen, maar vond ik niet zo bij die spinnen passen
Gast- Gast
Dit vind ik zo vies he..
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Ranzige piercings - niet kijken als je aan je eten bent!
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Off Topic Topic
» Het +/- topic
» TLC-topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Off Topic Topic
» Het +/- topic
» TLC-topic
Pagina 2 van 9
Permissies van dit forum: