Het ranzige topic
+24
patjuhhh
SoGood
Jerry
Sweety
Toet
pitbullgup
Jeanette
Rumble
Cheesegirl
Wennebellah
Ambivalence
Didi
Lejow
TGR
Serena
klavertje7
Lynn_
JD
ijsjemeisje
Alias
Shy
Caroow
Qiara
CaptainSpectacular
28 plaatsers
Pagina 1 van 9
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Het ranzige topic
Man breaks cockroaches-in-mouth record
An American man has broken the world record for holding the most cockroaches in his mouth, after keeping 11 of them in his mouth. Travis Fessler, 35, held them in his mouth for ten seconds to smash the previous record of nine Madagascan Hissing Cockroaches, according to US media.
He said of the attempt: 'One of them tried to crawl down my throat. 'That made me gag quite badly. It was difficult not to be sick but I held it in and saw it through to the end.' He said he did not want to swallow any of them because he is a vegetarian.
Mr Fessler, a professional sword swallower and fire-eater, keeps more than 1,000 of the bugs as pets.
An American man has broken the world record for holding the most cockroaches in his mouth, after keeping 11 of them in his mouth. Travis Fessler, 35, held them in his mouth for ten seconds to smash the previous record of nine Madagascan Hissing Cockroaches, according to US media.
He said of the attempt: 'One of them tried to crawl down my throat. 'That made me gag quite badly. It was difficult not to be sick but I held it in and saw it through to the end.' He said he did not want to swallow any of them because he is a vegetarian.
Mr Fessler, a professional sword swallower and fire-eater, keeps more than 1,000 of the bugs as pets.
Gast- Gast
Re: Het ranzige topic
Altijd handig als we ooit met een kakkerlakkeninvasie te maken krijgen. Van welgeteld elf kakkerlakken.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Over ranzige dingen gesproken...
Percy Pearl Washington woog ongeveer 400 kg! Daarom kreeg zij de titel ‘dik’ naar haar hoofd geslingerd. Ze overleed in 1972.
Percy Pearl Washington woog ongeveer 400 kg! Daarom kreeg zij de titel ‘dik’ naar haar hoofd geslingerd. Ze overleed in 1972.
Gast- Gast
Youandi schreef:Hier word ik echt bang van... Ieuw!!! Dat zoiets bestaat.. Brrr!!
Volgens mij is dit nep hoor
Gast- Gast
Oh bah, en zo ziet het er uit als je door zo'n ding gebeten wordt...
[img][/img]
Sorry voor deze ranzige beelden
[img][/img]
Sorry voor deze ranzige beelden
Gast- Gast
Wat zou dat dan moeten zijn Youandi? :o
Edit; Die 2 laatste zijn inderdaad best ranzig haha!
Edit; Die 2 laatste zijn inderdaad best ranzig haha!
Gast- Gast
Youandi schreef:Hier word ik echt bang van... Ieuw!!! Dat zoiets bestaat.. Brrr!!
Gadver, als deze dingen echt bestaan, weet ik zeker dat ik nooit naar het land ga waar ze voorkomen. Moeten het albino-spinnen voorstellen of zo? Die bovenste wondfoto lijkt wel nep.
Gast- Gast
Ik vraag me vooral af waarom ik dit toch steeds open, terwijl ik het eigenlijk helemaal niet wil zien .
Gast- Gast
Volgens mij niet, ZusjevanBert.. Tenminste, deze spinsoort schijnt echt te bestaan. Of déze foto echt is, weet ik natuurlijk niet zeker.. Ik heb heel veel foto's en filmpjes van deze zogenaamde Camelspider gezien net... Brrr!!
Gelukkig komen ze hier niet voor.
Auxo: dit zijn er twee aan elkaar, die gevochten hebben ofzo... Pretty scary huh? Ik krijg er echt rillingen van..
Gelukkig komen ze hier niet voor.
Auxo: dit zijn er twee aan elkaar, die gevochten hebben ofzo... Pretty scary huh? Ik krijg er echt rillingen van..
Gast- Gast
Nu ik er nog eens naar kijk lijken het eerder twee beesten te zijn.
Leuk he June, toch openen .
Gast- Gast
Goh, ze blijken inderdaad echt te bestaan, dat is iets dat ik liever niet had geweten
Gast- Gast
Twellie schreef:Goh, ze blijken inderdaad echt te bestaan, dat is iets dat ik liever niet had geweten
Maar er hangt ook iets van een 'urban legend' omheen. Waarom ga ik google'en
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Youandi schreef:Auxo: dit zijn er twee aan elkaar, die gevochten hebben ofzo... Pretty scary huh? Ik krijg er echt rillingen van..
Nu ik goed kijk zie ik het inderdaad. Ik krijg er ook de kriebels van, dit soort spinnen vind ik niet leuk.
Gast- Gast
Wat een enge beesten! Brr krijg er rillingen van.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Die camel spiders vind ik echt heel vies!
Wonden enzo doen me niks, daar kan ik gewoon naar kijken.
Wonden enzo doen me niks, daar kan ik gewoon naar kijken.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Nu ik er nog eens naar kijk lijken het eerder twee beesten te zijn.
Nee . En ik doe het toch.. alles is ook leuker dan poetsen
Gast- Gast
Mega-spin bijt hond dood
COLCHESTER - Een mega-spin heeft een gezin op de vlucht doen slaan. Het beest, dat met een soldaat vanuit Afghanistan mee naar huis was gelift, heeft de hond van het gezin doodgebeten...
De 37-jarige Lorraine Griffiths uit het Engelse Colchester vertelt dat de spin verscheen toen haar man terug was van een militaire missie in Helmand.
De hond van het gezin werd gebeten door de zogenaamde rolspin. Daarna werd hij ziek en moest het gezin hem laten inslapen. Sindsdien is het gevaarlijke beestje ergens in huis verdwenen, meldt The Sun.
Lorraine en haar drie kinderen durven niet meer in hun huis te wonen tot de spin gevonden is. "Ik denk dat de spin met mijn man is meegelift. Mijn man is nu terug naar Afghanistan, maar ik ben doodsbang voor spinnen."
Volgens een medewerker van de plaatselijke dienst tegen gevaarlijke en wilde dieren kan de spin wel giftig maar niet dodelijk zijn voor mensen. Maar dat weerhoudt Lorraine er niet van om voorlopig even met haar kinderen bij haar moeder te wonen...
COLCHESTER - Een mega-spin heeft een gezin op de vlucht doen slaan. Het beest, dat met een soldaat vanuit Afghanistan mee naar huis was gelift, heeft de hond van het gezin doodgebeten...
De 37-jarige Lorraine Griffiths uit het Engelse Colchester vertelt dat de spin verscheen toen haar man terug was van een militaire missie in Helmand.
De hond van het gezin werd gebeten door de zogenaamde rolspin. Daarna werd hij ziek en moest het gezin hem laten inslapen. Sindsdien is het gevaarlijke beestje ergens in huis verdwenen, meldt The Sun.
Lorraine en haar drie kinderen durven niet meer in hun huis te wonen tot de spin gevonden is. "Ik denk dat de spin met mijn man is meegelift. Mijn man is nu terug naar Afghanistan, maar ik ben doodsbang voor spinnen."
Volgens een medewerker van de plaatselijke dienst tegen gevaarlijke en wilde dieren kan de spin wel giftig maar niet dodelijk zijn voor mensen. Maar dat weerhoudt Lorraine er niet van om voorlopig even met haar kinderen bij haar moeder te wonen...
Gast- Gast
Youandi, door die enge berichten van jou kijk ik de hele tijd om me heen of er geen spinnen lopen.. Ik voel me niet meer op mijn gemak
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
June schreef:Zusje van Bert schreef:Nu ik er nog eens naar kijk lijken het eerder twee beesten te zijn.
Nee . En ik doe het toch.. alles is ook leuker dan poetsen
Poetsen is op zaterdagavond natuurlijk sowieso NOT DONE.
Gast- Gast
Gadverdamme die foto's van die spinnen en dan die wonden. BAH
Hierdoor kan ik even niet goed nadenken wat ik heel erg ranzig vindt haha
Hierdoor kan ik even niet goed nadenken wat ik heel erg ranzig vindt haha
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Caroow schreef:Youandi, door die enge berichten van jou kijk ik de hele tijd om me heen of er geen spinnen lopen.. Ik voel me niet meer op mijn gemak
Sorry!!
Maar... ze komen voor in landen als Egypte, Afghanistan, Irak.... Niet hier dus
Gast- Gast
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Ranzige piercings - niet kijken als je aan je eten bent!
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Off Topic Topic
» Het +/- topic
» TLC-topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Off Topic Topic
» Het +/- topic
» TLC-topic
Pagina 1 van 9
Permissies van dit forum: