Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Mom-Of-3 wo 29 aug 2012 - 23:10

Je moet er ook achter komen wat je nu lekker vindt.
Tenminste dat had ik, en dat kon ik ook wat makkelijker eten.
En heb je er ook last van op met het tandenpoetsen?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Katjing wo 29 aug 2012 - 23:13

Mom-Of-2 schreef:Je moet er ook achter komen wat je nu lekker vindt.
Tenminste dat had ik, en dat kon ik ook wat makkelijker eten.
En heb je er ook last van op met het tandenpoetsen?

Ja, ik ben hard op zoek naar de dingen die ik lekker vind. Fruit gaat wel iets beter, alleen krijg ik daar weer last van maagzuur van...
Van tandenpoetsen heb ik geen last gelukkig!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Jasmine wo 29 aug 2012 - 23:16

Degene aan de telefoon hield hier in elk geval geen rekening mee.

Lopen inderdaad erg gelijk op Katjing. Weegschaal loopt ook erg gelijk met ons op. Ik ga er zelf vanuit dat ik nu 6w3d ben. Dit klopt met mijn cyclus en met de digitale CB, die vorige week maandag al 3+ aangaf. Vind het ergens ook niet zo erg dat ik dan pas na de 7 weken mijn eerste echo heb (zou tussen 6 en 7 zijn). Als er dan geen kloppend hartje is, weet ik wel meteen waar ik aan toe ben. En als er wel een kloppend hartje is: dan moet die volgende week gewoon te zien zijn en ga ik héél blij zijn!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jasmine wo 29 aug 2012 - 23:19

Trek in andere soorten eten heb ik nog niet echt, al zijn er wel dingen waar ik absoluut géén trek meer in heb. Heb wel een tic met stokbroodjes met kruidenboter, als die in de koelkast liggen gaan ze de oven in. Mjammie!

Begin al wel moeite te krijgen met het vinden van een fijne slaaphouding. Normaal slaap ik altijd op mijn buik, maar dat ging dus vannacht totaal niet. Had echt het gevoel dat er een dikke grapefruit in de weg lag.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing wo 29 aug 2012 - 23:31

Jasmine schreef:Trek in andere soorten eten heb ik nog niet echt, al zijn er wel dingen waar ik absoluut géén trek meer in heb. Heb wel een tic met stokbroodjes met kruidenboter, als die in de koelkast liggen gaan ze de oven in. Mjammie!

Begin al wel moeite te krijgen met het vinden van een fijne slaaphouding. Normaal slaap ik altijd op mijn buik, maar dat ging dus vannacht totaal niet. Had echt het gevoel dat er een dikke grapefruit in de weg lag.

Vervelend is dat he! Haha ik heb het gevoel alsof er twéé dikke grapefruits in de weg liggen ;-). Het doet verrekte veel zeer om op mijn borsten te liggen, ik ben een echte buikslaper dus dat is wel even een beetje lastig.
Leuk dat we zo gelijk oplopen en met weegschaal dus ook! Ik denk dus zelf dat ik 1, 2 of 3 dagen verder ben.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nillis do 30 aug 2012 - 1:18

Wat leuk dat hier even zoveel geschreven is en wat herkenbaar dat we allemaal in spanning zitten tot aan de eerste echo.

@ Katjing en Spinazietaart, gefeliciteerd en ik weet ook niet wie jullie zijn.

@ Jasmine, volgende week heb je inderdaad duidelijkheid. Volgens mij hebben we op dezelfde dag de echo toch? Wij 6 sept.

@ mom of 2, wat fijn dat de misselijkheid wat lijkt af te zakken. Dat is zeker een korte nachtrust. Vandaag maar lekker rustig aan doen.

@ all, nou de nieuwe meubelen zijn super. Zit lekker en heel veel ruimte aan tafel. moet nu opstaan om de krant te pakken die aan de andere kant ligt. Verder vannacht weer beroerd geslapen. Kan dus echt geen lekkere slaaphouding vinden. Vanmorgen met mijn nicht de dingen voor het schoonmaken doorgenomen. Ze gaat vanaf volgende week om de week ons huis poetsen, dan heb ik heerlijk wat meer rust en dat is wel lekker nu met zwangerschap. Verder ga ik zo even met T op de fiets naar het dorp, heb leuke kleren voor haar gezien en een leuke winterjas. gaan dus even shoppen als ze zo wakker is.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mom-Of-3 do 30 aug 2012 - 1:25

Ik probeerde net een buikfoto te plaatsen maar krijg het niet voor elkaar. Had 'm eerst in mijn album gezet maar op een of andere manier lukt het niet. Dus ik geef het maar op

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Vancity_girl do 30 aug 2012 - 2:19

Zo er is flink bijgeschreven.
Nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd, ben benieuwd wie jullie dan zijn.

Sorry heb even geen zin om alles terug te lezen en op iedereen te reageren. Ben echt zoooo moe vandaag. Gelukkig kon ik eerder weg bij mijn werk omdat de halve school op schoolkamp is en de helft van mijn behandelingen ( ben logopedist) uitviel. Nu zit ik thuis energie te verzamelen om op te ruimen, maar ben bang dat het gewoon een rommeltje zal blijven.
Vanavond de echo, 19u. Pff ben toch wel zenuwachtig zeker als je dan weer het topic van Sweet leest. Mijn man heeft e rhet volste vertrouwen in dus hoop maar dat hij gelijk heeft.

@Nilis: fijn dat de nieuwe meubels goed bevallen.
@Mom of two, kan je geen linkje plakken? Dan kunnen we hem toch zien.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mom-Of-3 do 30 aug 2012 - 2:58

De foto doet het al, staat in buikjes topic. Het is alleen een foto van paar weken geleden moet nog een nieuwe maken.

Ik heb hoofdpijn heb net boodschapjes gedaan. Ga zo min mogelijk meer doen en op tijd naar bed vanavond

VC spannend vanavond!!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje do 30 aug 2012 - 3:10

@ Vancity_girl, spannend!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lumen do 30 aug 2012 - 3:27

Spannend Vancity Girl! Je hebt vast en zeker een goede echo vanavond!
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12

Bericht  Jasmine do 30 aug 2012 - 3:35

Nillis: klopt, wij ook de 6e, om 15.00 uur!

Vc: succes vanavond!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte do 30 aug 2012 - 5:20

Lumen Ik heb ook zeer gevoelige tepels nu, zo irritant vind ik dat :P

Mom-Of-2 Ach kipnuggets zijn wel lekker toch? Ik moest en zou gisteren ineens chips hebben, speciaal met de auto naar de supermarkt ervoor gegaan, en in 1 keer hele zak leeggegeten (shame on me) Heb vandaag veel tijd besteed aan auto wassen en binnenkant stofzuigen, aangezien ik hem morgen moet inleveren helaas. Oh en ik lees nu in een reactie van je dat er een buikjestopic is, ga ik zo meteen opzoeken, ben benieuwd. Geen idee of mijn buik nu normaal is of niet :P

Katjing Zwangerschapscalculator is idd handig smile Vervelend dat je zoveel last hebt van zwangerschapskwalen Sad

PussyCat Vervelend de reactie die je van vk kreeg hug

VC Spannend de echo, succes!! Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Jasmine do 30 aug 2012 - 7:50

Vc: hoe was je echo?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 do 30 aug 2012 - 8:12

Ja dat vraag ik me ook af.

Ik hoop dat je hier ieder moment met goed nieuws komt!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 do 30 aug 2012 - 8:13

Mom-Of-2 schreef:Ja dat vraag ik me ook af.

Ik hoop dat je hier ieder moment met goed nieuws komt!

Ik ook!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Pussycat do 30 aug 2012 - 9:33

Nog geen nieuws van vancity girl? Krijg er de zenuwen van.... Hopelijk is alles goed met de kleine!!

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Mom-Of-3 do 30 aug 2012 - 9:37

Ik spiek hier ook iedere keer, hoop ook echt dat alles goed is

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jasmine do 30 aug 2012 - 9:39

Mom-Of-2 schreef:Ik spiek hier ook iedere keer, hoop ook echt dat alles goed is

+1
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl do 30 aug 2012 - 18:36

Hoi meiden, wat lief dat jullie aan me gedacht hebben. Sorry voor mijn late reactie, ik had gister zo'n hoofdpijn ( van de spanning denk ik) dus ben vroeg naar bed gegaan. Alles was goed! Het harte klopt en alles zag eruit zoals het eruit moet zien bij deze termijn. Voor nu is mijn uitgerekende datum 26 maart, 11 september nog een echo om het definitief te bepalen.

Na afloop hebben we lekker taart gegeten om het te vieren en toen ben ik naar bed gegaan met hoofdpijn.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Pussycat do 30 aug 2012 - 18:49

Pff haha wat fijn dat alles goed was vancity girl *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 281626781

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Jasmine do 30 aug 2012 - 18:53

Fijn dat alles goed was!

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 do 30 aug 2012 - 18:55

VC, super dat alles goed is. Hoe is het met je hoofdpijn?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  slaatje do 30 aug 2012 - 19:26

Jeej, fijn dat alles goed was!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Katjing do 30 aug 2012 - 19:31

Fijn VC!! Vervelend van je hoofdpijn!

Nou bah zeg, ik ben nu toch echt misselijk, heb net in bed wat liggen eten en daarna liggen wachten tot het wat beter ging, het helpt helaas maar een klein beetje. En toen ik opstond en een stukje gelopen had schoot spontaan de kramp in mijn kuit... Bah! Ik vind er geen lol aan zo hoor! Maar goed, ik houd mezelf maar voor dat het hebben van al die kwalen toch wel duidelijk aangeeft dat ik zwanger ben.
Ik lig er ook elke avond rond 22 uur al in en overdag doe ik ook nog af en toe een middagdutje. Niets voor mij! Ik kon normaal gesproken hoe moe ik ook was overdag echt niet slapen!

Hoe is het met de andere dames hier? Jullie last van kwalen?
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: