Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jelin ma 20 aug 2012 - 5:47

Ook ik ben helemaal blij. We hebben een hele drukke baby gezien. Alles was goed gelukkig. Mijn termijn blijft op 11 weken staan. Dus ben ik 11 maart uitgerekend. Vond het echt super en nu ben ik weer een stuk zekerder. Deze week ga ik het op mijn werk vertellen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Muppetje ma 20 aug 2012 - 5:51

Fijn Jelin! smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 aug 2012 - 6:10

Wat een goed nieuws jelin! Leuk om te zien hè?
Jij ook lekker genieten van het goede nieuws.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mysterious ma 20 aug 2012 - 6:11

Mom-Of-2 schreef:Jelin, als het goed is ben je nu aan de beurt, me duimen draaien. Ik ben nu dus 10+3, uitgerekend op 15 maart.

Jasmine, wat een vervelende situatie zeg. Hopelijk kan ze binnenkort wel gewoon blij zijn.

Slaatje, tot in het andere topic!

Zo lekker eten, heb maaltijdsalade gemaakt. En als de kinderen op bed liggen doe ik niks meer pfff ben echt moe door een slechte nacht.
Vanavond even een afspraak maken voor de combinatietest.
Jullie nog plannen vanavond?

Hier ook 15 maart!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  slaatje ma 20 aug 2012 - 6:17

Jelin, wat fjn, een goede echo! Gefeliciteerd!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 aug 2012 - 6:55

Mysterious schreef:
Mom-Of-2 schreef:Jelin, als het goed is ben je nu aan de beurt, me duimen draaien. Ik ben nu dus 10+3, uitgerekend op 15 maart.

Jasmine, wat een vervelende situatie zeg. Hopelijk kan ze binnenkort wel gewoon blij zijn.

Slaatje, tot in het andere topic!

Zo lekker eten, heb maaltijdsalade gemaakt. En als de kinderen op bed liggen doe ik niks meer pfff ben echt moe door een slechte nacht.
Vanavond even een afspraak maken voor de combinatietest.
Jullie nog plannen vanavond?

Hier ook 15 maart!

Wat leuk zeg! Een mooie dag haha

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jasmine ma 20 aug 2012 - 7:10

Bedankt voor jullie lieve woorden dames, doet me goed. Ik ga inderdaad tegen mijn moeder zeggen dat ik dat soort dingen niet meer wil horen. Ten eerste zijn die uitspraken nergens voor nodig. Ten tweede word ik er verdrietig van en wil deze keer gewoon genieten.

Jelin: wat fijn, ook al een goede echo! Gefeliciteerd!

Heb net stiekem toch nog een test gedaan. Even dat laatste beetje positieve energie in mijn lijf pompen, waardoor ik weer ga geloven dat het dit keer gewoon goed gaat. Test gaf overduidelijk zwanger aan, hij gaf zelfs al 3+! Dit moet goedkomen :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  sanne-84 ma 20 aug 2012 - 8:22

Mom en jelin, fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Volgende week weten wij ook meer, ook spannend!

Jasmine, wat vervelend dat je zus zo regaeert. Maar vind het ook wel een beetje raar dat je moeder dit tegen jou zegt.. En niet iets tegen je zus.

Hier weinig nieuws. Steeds meer mensen ingelicht, en allemaak leuke reacties. Vriendin nog niet gesproken, ik bel die woensdag of dinderdag wel. Gister wel erg veel last gehad van de warmte, terwijl ik er nomaal wel wat tegen kan. Mn man raakte me aan en zei ook dat ik helemaal warmte uitstraalde.
Denk toch ook nog wel eens dat het mis kan gaan, wil van dat gevoel af! Hoef maar een krampjete voelen en heb dan toch ff twijfels.. Terwijl ik weet dat krampjes erbij horen..

Edit, hoe krijgen mensen zn buik toch verborgen? Hoewel ik altijd wel een buikje heb gehad zie je het echt wel hoor, zegt mn man ook (noemt me hangbuikzwijntje..) ik moet echt op mn kleding letten als ik t niet zichtbaar wil maken.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Snoes ma 20 aug 2012 - 18:08

Jelin, wat fijn!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jelin ma 20 aug 2012 - 20:00

Goedemorgen,

Een dag na de echo en vind het nog steeds zo onwerkelijk. Ben echt nog steeds zo blij. Mijn dochter vraagt ook steeds Mama, jij hebt baby in de buik he? En hij doet zwemmen haha. Dan word ik daar nog vrolijker van.

Zometeen een afspraak bij de gyn om mijn vorige bevalling door te spreken en wil graag weten wat ik kan verwachten. Dus spannend.

@ Jasmine.. Zou ook echt niet blij zijn als mijn zus zo zou praten. Idd aangeven bij je moeder.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 aug 2012 - 20:46

Hey meiden,

Jelin, dat heb ik ook nu heb je het zo gezien en dan is het echt weer bijzonder. Geniet van dat gevoel.

Nou ik heb morgen alweer een echo, het eerste deel van de combinatietest en dan meteen bloedprikken. Toen ze de datum zei vroeg ik of ze het wel zeker wist omdat dat morgen al is, maar het klopte dus echt. Het eerste deel moet voor de elf weken dus het zal dan wel. Bij de andere twee waas het gewoon in een keer, maar de vk zei wel bij de intake dat ze tegenwoordig naar meer dingen kijken dan alleen de nekplooi, dus dan zal het daar wel door komen.

Doen jullie ook de combinatietest?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Jelin ma 20 aug 2012 - 20:53

@ mom.. Wij hebben besloten net zoals de eerste geen test te doen. Ja lekker gevoel is dat he. Zit in de.wachtkamer vd gyn. loopt weer eens uit.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  mezzoforte di 21 aug 2012 - 0:06

Hoi, ik kom me hier ook melden. Na 2 testen waarop (vage) streepjes verschenen, bevestigde de Digital CB test vorige week dat ik toch echt zwanger ben Very Happy Vind het erg spannend allemaal Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Jelin di 21 aug 2012 - 0:43

Gefeliciteerd Mezzoforte!!

Zo dat was een flinke uitloper in het ziekenhuis, heb er anderhalf uur gezeten. Wek de behandeling alvast besproken. Krijg de 20 weken echo in het ziekenhuis vanwege een aangebore afwijking bij mij zusje. Ook word ik extra gecontroleerd op zwangerschapssuiker. Ook krijg ik in week 32 en 36 extra groei echo's vanwege mijn dochters hoge geboortegewicht. En als dat bekend us wordt de bevalling door gesproken. Het kan dus makkelijk zo zijn dat ik een geplande keizersnede krijg. maar dat zien we dan wel weer.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis di 21 aug 2012 - 2:28

@ Jelin en mom of 2, fijn dat jullie beide een goede echo hadden. Nu lekker genieten.

@ Sanne-84, hier een zelfde probleem met hoe houd ik het verborgen. Ik heb van mezelf weinig buik en na de zwangerschap van T is er ook weinig buik blijven hangen, maar nu heb ik dus al zo'n buikje, dat het gewoon al opvalt en ik dus al wijde kleding draag. Ik vertel het morgen op het werk i.v.m agressie. 6 sept, hebben wij de echo en daarna gaan we het ook anderen vertellen.

@ Yasmine, *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 699888de tessten zijn hartstikke positief en jij blijft dat dus ook lekker en ik blijf duimen.

@ all, heb vanmorgen met de vk gebeld en mogen 6 sept al komen voor een echo. ben echt super blij, want hebben 7 sept een bruiloft van kameraden en heb echt een strak jurkje, maar je kunt dus al echt buik zien en gelukkig kunnen we het dan ook vertellen i.p.v alles nog geheim te houden. Nu nog afwachten of alles goed is. Voel me nu wel steeds meer zwanger. Moet morgen ook naar de ha. Heb al een tijdje een verdikking bij de darmen die ik aan de buitenkant kan voelen. heb eerst zakjes voor de ontlasting gehad, maar daarmee is het niet mee weggegaan, dus ga morgen nog maar weer terug.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Jasmine di 21 aug 2012 - 3:16

Nillis: Wij hebben 6 september ook de eerste echo, nog maar twee weken en een beetje geduld dus! Zouden hem eerst 7 september hebben, de dag dat we vijf jaar getrouwd zijn, maar 6 september kwam in het ziekenhuis beter uit. Nou ja, ook goed toch. Hopelijk kunnen jullie de 7e leuk nieuws vertellen op de bruiloft. En ik blijf idd. lekker positief!

Mezzoforte: Welkom, ik begon me al af te vragen waar je bleef!

Ik heb me vanmiddag aangemeld voor Moeders voor Moeders. Heb lang getwijfeld (al voordat ik zwanger was of ik mee zou willen doen), maar besloten toch mee te doen. Zag er nogal tegenop, omdat ik mensen hoor praten over gedoe enzo, en gedoe is nu net iets wat ik deze zwangerschap níet wil. Maar mede door verhalen hier van o.a. Papercrown, Crea en de andere meiden uit het moeilijk zwanger worden topic heb ik besloten me toch aan te melden. Zijn er nog meer meiden die mee (gaan) doen?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 21 aug 2012 - 3:47

Jelin, was je dochter zo zwaar bij de geboorte? Wel fijn dat je hier nu extra voor opgevolgd wordt!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje di 21 aug 2012 - 4:02

Mezzoforte, fijn dat je mee komt schrijven en nogmaals gefeliciteerd.

Jelin, je word in ieder geval goed in de gaten gehouden!

Jasmine, ik vind het wel meevallen hoor, dat MvM. Je houd gewoon die maatbeker eronder, plassen en het dan overgieten. Even je adem inhouden tegen de geur, en klaar...en je doet er idd zoveel goed mee!!!1

Snoes, hoe gaat het met jou meis?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  mezzoforte di 21 aug 2012 - 6:11

Wat houdt dat Moeders voor Moeders precies in?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Jasmine di 21 aug 2012 - 6:23

Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen om daar het HCG-hormoon uit te filteren. Dit hormoon wordt verwerkt in een medicijn (pregnyl) voor vrouwen die via het medische circuit zwanger moeten worden.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria di 21 aug 2012 - 7:31

Weet iemand hoe het met Weegschaal gaat? Paar dagen niks van haar gehoord hier.

Jasmine, ik ben nog steeds zo blij voor je! En wat fijn dat je al snel voor een echo terechtkunt.

Jelin: super van de goede echo *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Flip Fluitketel di 21 aug 2012 - 7:46

Filoria schreef:Weet iemand hoe het met Weegschaal gaat? Paar dagen niks van haar gehoord hier.

Volgens mij ging ze niet zo lang nadat ze posittief testte 4weken op vakantie.

Zo spuit 11 vetrekt weer.....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Filoria di 21 aug 2012 - 7:48

Flip Fluitketel schreef:Volgens mij ging ze niet zo lang nadat ze posittief testte 4weken op vakantie.
Dankje! Gelukkig. Was even bang dat er misschien iets mis was.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Muppetje di 21 aug 2012 - 7:48

Flip Fluitketel schreef:
Filoria schreef:Weet iemand hoe het met Weegschaal gaat? Paar dagen niks van haar gehoord hier.

Volgens mij ging ze niet zo lang nadat ze posittief testte 4weken op vakantie.

Zo spuit 11 vetrekt weer.....

Volgens mij is ze op vakantie inderdaad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes di 21 aug 2012 - 18:00

Weegschaal is inderdaad op vakantie, ze stelt het daar in ieder heel goed. Ze heeft al wat lichte verschijnselen die voor haar bevestigen dat ze echt wel zwanger is. Voor haar is het afwachten tot 12 september, dan heeft ze haar eerste echo.

Slaatje, met mij gaat het best wel goed! 25 weken nu, gaat snel. Met jou ook alles goed?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: