Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekkere ´n calorie-arme gerechten (avondeten)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Lekkere ´n calorie-arme gerechten (avondeten) Empty Lekkere ´n calorie-arme gerechten (avondeten)

Bericht  Pompoen ma 18 jun 2012 - 10:41

Hebben jullie nog leuke, lekkere recepten voor calorie-arme gerechten of in ieder geval niet calorierijk (geen pasta, brood, pannenkoeken en dat soort grapjes)?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere ´n calorie-arme gerechten (avondeten) Empty Re: Lekkere ´n calorie-arme gerechten (avondeten)

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 11:01

Soeeeeeep!! I love you
Geen vermicelli erbij doen, lekker veel groenten en gehaktballetjes.

Gast
Gast

Lekkere ´n calorie-arme gerechten (avondeten) Empty Re: Lekkere ´n calorie-arme gerechten (avondeten)

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 11:17

Reva schreef:Soeeeeeep!! I love you
Geen vermicelli erbij doen, lekker veel groenten en gehaktballetjes.

Hoe maak je dat aan dan? Om er smaak aan te krijgen?

Ik ga morgen namelijk weer soep trekken van mergpijp, rundvlees en soepballen. En zonder mijn grote vriend Honig en goedkoop merk qua soepmix, ken ik het niet.

(Zet water op met gehaktballetjes, rundvlees, mergpijp, bouilionzakjes, larierbladen en uien. Maar met Honig en goedkopere variant, krijg ik het niet op smaak)

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 20:26

Kipblokjes (lekker kruiden met kipkruiden) en flinke hoeveelheid wokgroenten. Eventueel wat boemboe door de groenten voor de smaak.

(Wit)vis met groenten (wortels, spinazie, etc).

Heldere soep
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 20:29

тыквашка schreef:Hebben jullie nog leuke, lekkere recepten voor calorie-arme gerechten of in ieder geval niet calorierijk (geen pasta, brood, pannenkoeken en dat soort grapjes)?

Een lasagne bouwen, maar dan ipv van lasagnebladeren gebruik je aubergineplakken! Die kun je grillen en dan heel lekker gebruiken. Lekker groente met wat gehakt en een tomatensausje.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pompoen ma 18 jun 2012 - 21:18

Oeh allemaal hele lekkere dingen. Alleen komen er twee vriendinnen eten en die ene is zooo moeilijk, ik ben bang dat ze het allemaal niks vind want ze houd niet van groente... (zucht) Maar ik ga het zeker voor mezelf allemaal in gedachten houden!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 21:22

Dan kan je volgens mij het beste qua koolhydraatrijk eten aardappels (of een variant erop) maken. Hier zitten veel minder calorieën in dan in pasta of rijst.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Travelgurly di 19 jun 2012 - 0:04

Tonijnsalade; tonijn. blokjeskaas, kleine stukjes cracker, tomaat en sla. dan mixen met ketchup....heerlijk!

gevuld ei bakken: eieren breken, kleine stukjes tomaat/paprika/uit/prei/kipfilet/champignons erdoor en bakken maar.

Italiaanse vis/kip/kalkoenfilet uit de over, daarbij stukjes knoflook en uit leggen en dan groente erbij.

Ik ga morgen bij vriendinnen eten en wilde ipv uiteten zelf lekker en gezond wat maken. Ik maak de tomatengroentetaugesoep,vriendin1 salade met tomaat pijnboompitten komkommer en sla, en vriendin2 een fruitsalade van vers fruit. Heerlijk!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: