Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kraamweek en je man/vriend

+31
M@niek
Muppetje
smooch
Aggi
PapillonRose
MissD
Snoes
Smaragdje
Tiara
Twellie
Printje
Jezzie
Ayla
Muus
PiP
SarahKey
Star007
chipa
moepie
studiebol
Mida4you
Theezakje13
Clapperdie
-Ieniemienie-
Sanne
Happydobby
kwak
Linda
Susan
Pussycat
Puggle
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kraamweek en je man/vriend - Pagina 3 Empty Re: Kraamweek en je man/vriend

Bericht  Muppetje di 19 jun 2012 - 6:15

Is inderdaad erg lekker! Officieel mag hij ook maar drie weken achter elkaar opnemen, maar voor door soort dingen maken ze graag een uitzondering... Hij heeft sowieso een hele fijne werkgever. Toen hij na de miskraam en curettage al door zijn zorgverlof heen was werd hij geregeld toch naar huis gestuurd om voor mij te zorgen, omdat ik hem veel harder nodig had dan zij op werk....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:22

Zeker bij een eerste is het fijn als de vader ook in de kraamweek vrij is.
Je krijgt in die week zoveel dingen te horen en te zien wat voor hem ook leerzaam is. Voor bv boodschappen en hulp met de verzorging is het ook heel fijn als hij er is.
En t is natuurlijk ook heel gezellig! Samen met baby op bed en allebei een (door de kraamverzorgster gemaakte) fruithap/kopje koffie/beschuitje ofzo in de hand!

Bij een tweede is het denk ik wel iets anders.

Gast
Gast

Bericht  Puggle di 19 jun 2012 - 6:26

Dat klinkt idd erg goed prinses bo Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Puggle di 19 jun 2012 - 6:29

Muppetje schreef:Is inderdaad erg lekker! Officieel mag hij ook maar drie weken achter elkaar opnemen, maar voor door soort dingen maken ze graag een uitzondering... Hij heeft sowieso een hele fijne werkgever. Toen hij na de miskraam en curettage al door zijn zorgverlof heen was werd hij geregeld toch naar huis gestuurd om voor mij te zorgen, omdat ik hem veel harder nodig had dan zij op werk....

Dat is idd erg fijn! Scheelt misschien ook wel dat jij niet in de zomervakantie bevalt. Mijn man neemt gewoon een week en de rest in september zodat we naar centerparcs kunnen smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:30

Mits je tenminste een leuke kraamverzorgster hebt Wink
En als ze niet voor je vriend zorgt moet je gewoon het kraamcentrum bellen voor een ander hoor, dat hoort er gewoon bij!
Ook zijn was wassen en drinken inschenken! thumbup

Gast
Gast

Bericht  Puggle di 19 jun 2012 - 6:32

PrinsesBo schreef:Mits je tenminste een leuke kraamverzorgster hebt Wink
En als ze niet voor je vriend zorgt moet je gewoon het kraamcentrum bellen voor een ander hoor, dat hoort er gewoon bij!
Ook zijn was wassen en drinken inschenken! thumbup

Ok dat is goed om te weten. Bedankt!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:34

Mijn man is niet vrij geweest na de geboorte van onze jongste, omdat het toen net topdrukte was op zijn werk. Ik baal hier nog steeds van, had graag met z'n viertjes lekker opgestart en genoten. Nu kwam alles op mijn schouders. Bij de oudste is hij 2 weken vrij geweest toen wij na 8 dagen uit het ziekenhuis kwamen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:51

Mijn man neemt tijdens de kraamperiode vrij, ik ben weer ziek dus zal weer worden ingeleid (datum is al bekend). En hij zal dan max 2 tot 3 weken vrij zijn. En na die tijd neemt mijn moeder waarschijnlijk een weekje vrij om mij te komen helpen.

Gast
Gast

Bericht  Fearie di 19 jun 2012 - 7:14

Anniej_S schreef:Mijn man neemt tijdens de kraamperiode vrij, ik ben weer ziek dus zal weer worden ingeleid (datum is al bekend). En hij zal dan max 2 tot 3 weken vrij zijn. En na die tijd neemt mijn moeder waarschijnlijk een weekje vrij om mij te komen helpen.

Wat vervelend dat je weer ziek bent. Wordt je eerder als 40 weken ingeleid?

Mijn vriend was 3 weken vrij vanaf het moment dat de bevalling begon. Willen het de volgende keer weer zo doen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:16

Fearie schreef:
Anniej_S schreef:Mijn man neemt tijdens de kraamperiode vrij, ik ben weer ziek dus zal weer worden ingeleid (datum is al bekend). En hij zal dan max 2 tot 3 weken vrij zijn. En na die tijd neemt mijn moeder waarschijnlijk een weekje vrij om mij te komen helpen.

Wat vervelend dat je weer ziek bent. Wordt je eerder als 40 weken ingeleid?

Mijn vriend was 3 weken vrij vanaf het moment dat de bevalling begon. Willen het de volgende keer weer zo doen.

Ja zeker eerder als 40 weken smile ruim daarvoor al. Ben vandaag met medicatie begonnen, gevolg enorme eetlust + elke dag wel koppijn/dizzy krijgen Sad (bijwerkingen)

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked di 19 jun 2012 - 7:22

Mijn vriend heeft 2 weken vrij genomen na de bevalling. Dat was ook zeker wel nodig. De kraamhulp was er van 9 tot 15. In de eerste week was ik nog niet erg mobiel en ik moet er niet aan denken dat ik alles vanuit m'n bed had moeten doen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  *Lookie* di 19 jun 2012 - 7:24

Mijn vriend heeft ook 2 weken vrij genomen maar die 2 weken hebben we alleen maa rin het ziekenhuis doorgebracht helaas. We hebben de visite pas later laten komen (behalve dan naaste familie en vrienden), mijn vriend was daar niet altijd bij maar dat kon ook haast niet anders..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje di 19 jun 2012 - 8:46

Puggle schreef:
Muppetje schreef:Is inderdaad erg lekker! Officieel mag hij ook maar drie weken achter elkaar opnemen, maar voor door soort dingen maken ze graag een uitzondering... Hij heeft sowieso een hele fijne werkgever. Toen hij na de miskraam en curettage al door zijn zorgverlof heen was werd hij geregeld toch naar huis gestuurd om voor mij te zorgen, omdat ik hem veel harder nodig had dan zij op werk....

Dat is idd erg fijn! Scheelt misschien ook wel dat jij niet in de zomervakantie bevalt. Mijn man neemt gewoon een week en de rest in september zodat we naar centerparcs kunnen smile

In de zomervakantie was voor mijn man veel handiger geweest juist. Hij werkt op de universiteit en in de zomer is er dus weinig te doen. In september begint het studie jaar weer en is het dus heel druk. Het had dus niet slechter uit kunnen komen. Daarom vinden we het ook erg fijn dat het toch kan smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Annie24 di 19 jun 2012 - 8:47

Mijn vriend werkt in de horeca en kon niet alle dagen vrij krijgen. Ik ben op vrijdag bevallen, kwam op zondag thuis en op woensdagavond was ik voor het eerst alleen met Y. Helaas kon ik door de knip bijna geen traplopen. Ik ben dus samen met Y. boven gaan zitten toen mijn vriend naar zijn werk ging en ben daar geleven, omdat ik niet samen met Y. de trap af kon.

Boven had ik een emmer staan om in te plassen douche en toilet zijn beneden) en ik had de laptop mee. Voor Y. warm water om een flesje te maken en dan maar hopen dat ik nergens voor naar beneden moest.

Zo heb ik helaas nog een paar avonden door moeten brengen. Vaak lag ik (huilend) op bed met Y. Hij was een huilbaby en ik kon geen kant op met hem. Zitten en staan deed pijn, dus dan maar liggen met z'n tweetjes en hopen dat het snel tijd was voor zijn laatste fles en/of dat mijn vriend snel thuis zou komen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud