Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoelang droge luier naar huisarts?

+5
Printje
Jezzie
PapillonRose
Twellie
Coco
9 plaatsers

Ga naar beneden

Na hoelang droge luier naar huisarts? Empty Na hoelang droge luier naar huisarts?

Bericht  Coco zo 17 jun 2012 - 9:22

Ik heb beide kinderen ziek en ben gisteren al bij de huisartsenpost geweest. Ze hebben een virusje. Dochter heeft ook veel last van haar keel en drinkt erg weinig. Vanmorgen was haar luier licht vochtig en sindsdien droog. Gisteren waren de luiers overdag ook zo goed als droog, behalve de eerste ochtend luier. Nu heeft hij alleen aangegeven dat als het erger wordt we terug moesten komen vandaag en wanneer het maandagavond niet over is we dinsdagochtend een antibioticakuur moeten laten voorschrijven door de huisarts. Hij gaf aan dat we niet moeten verwachten dat ze veel zou drinken maar dat alle kleine beetjes al goed zijn. Nu heeft ze vandasg 3 waterijsjes voor ongeveer de helft op en zo'n 20 cc muntthee en 100 cc melk maar nog steeds droge luiers. Heb het nu net nog even gecheckt en nog droog. Na een hele nacht zal die morgenochtend dus vast wel een beetje nat zijn waardoor ik dan denk dat bellen niet nodig is. Maar misschien is het dan toch handiger om het dan al te melden zodat we eventueel eind van de dag nog langs kunnen als ze weer droog blijven?

Na hoeveel tijd bellen jullie?

Edit; hij gaf gisteren dus aan dat zolang ze wel rond de 250 cc binnen kreeg we ons niet druk moeten maken. Maar dat doe ik dus wel als de luiers droog blijven.

Laatst aangepast door Nois op zo 17 jun 2012 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang droge luier naar huisarts? Empty Re: Na hoelang droge luier naar huisarts?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 9:23

Ik zou voor alle zekerheid bellen.
Mezelf kennende zou ik de halve nacht wakker liggen en daarna elk uur wakker schieten en gaan kijken.

Gast
Gast

Na hoelang droge luier naar huisarts? Empty Re: Na hoelang droge luier naar huisarts?

Bericht  Twellie zo 17 jun 2012 - 9:24

Ik zou na een dag bellen. Dus niet 24 uur, maar als de luier van 's ochtends vroeg tot naar bed gaan niet nat is geweest, zou ik bellen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  PapillonRose zo 17 jun 2012 - 9:24

Tuinstoel schreef:Ik zou na een dag bellen. Dus niet 24 uur, maar als de luier van 's ochtends vroeg tot naar bed gaan niet nat is geweest, zou ik bellen.
+1
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Jezzie zo 17 jun 2012 - 9:29

Ik zou gewoon bellen als je je zorgen maakt!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Printje zo 17 jun 2012 - 9:30

PapillonRose schreef:
Tuinstoel schreef:Ik zou na een dag bellen. Dus niet 24 uur, maar als de luier van 's ochtends vroeg tot naar bed gaan niet nat is geweest, zou ik bellen.
+1

+1 wat voor virus hebben ze?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania zo 17 jun 2012 - 9:30

Ik zou ook bellen voor de zekerheid.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flower_L zo 17 jun 2012 - 9:30

Ik ook!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lejow zo 17 jun 2012 - 9:41

De verpleegkundige in het ziekenhuis heeft tegen ons gezegd: als er 2 luiers achter elkaar droog zijn: bellen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Coco zo 17 jun 2012 - 10:01

Toch nu maar vast even gebeld maar aangezien ze pas net slaapt raadde ze aan straks als ze nog een zetpil mag haar in dr slaap eerst wat drinken aan te bieden omdat ze dan onbewuster drinken. Daarna pas een zetpil en nogmaals drinken aanbieden en de luier controleren. Afhankelijk van de luier, (suffe) reactie en of ze dan wat drinkt gaat ze kijken of we langs moeten komen of dat het tot morgen kan wachten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 17 jun 2012 - 10:02

Goed dat je gebeld hebt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jasmine zo 17 jun 2012 - 16:52

Hoe is het gisteravond afgelopen? Hoop dat ze alweer een beetje hersteld zijn!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Coco zo 17 jun 2012 - 19:28

Bij de HAP vonden ze het niet nodig omdat ze wel alert reageert. Huisarts vind het voor N. wel nodig dus daar kunnen we zo terecht. I. is alleen wat koortsig maar drinkt wel goed gelukkig, lijkt ook geen pijn te hebben.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: