Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan)

+24
Sarah1985
Suus
Cheesegirl
Benthe
Mizz_S
Krullebol
Oasis
patjuhhh
Burn
Japie
heartsdale
Bazinga
Feline
Mermaid
Poubelle
Angela_1986
silly-one
Silver
Marin
Kowalski
Pien
Linnie1985
Ooh La La!
Snoes
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan) - Pagina 2 Empty Re: Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan)

Bericht  Marin do 14 jun 2012 - 9:41

Pixie schreef:Ik heb al weekend! :cheering:

Pffft ik heb gewoon vakantie~! :cheering: Niet dat ik het rustig heb ofzo Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan) - Pagina 2 Empty Re: Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan)

Bericht  Mermaid do 14 jun 2012 - 9:41

Morgen waarschijnlijk ook vrij. Nog niet echt concrete plannen. Moet vooral huishoudelijke dingen doen.
Zaterdagmiddag nog even werken.
Zondag koffer inpakken, bij een vriendin langs en 's avonds naar schiphol en dan lang wachten op onze vlucht. Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan) - Pagina 2 1270000679
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Feline do 14 jun 2012 - 9:42

Oh, nu wil ik meeschrijven hier! Ik ga namelijk bij Powerbabe logeren en daar heb ik heel veel zin in! Nu mogen jullie allemaal jaloers zijn op mij smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 9:43

Marin schreef:Oh fijn, Kenya! Goed dat jullie er op letten, en blijkbaar doet ze het dus bij jullie wel gewoon uit het bakje haha

Ja, we hadden maar een soepkom gepakt en die bevalt wel geloof ik, haha. Maar we gaan even een stenen bakje bij de dierenwinkel halen dan. En alsnog een stevig glas voor de vensterbank. Heeft ze altijd nog keuze Wink

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 14 jun 2012 - 9:51

Ik heb geen weekend Sad Ik heb dinsdag pas weer een dagje vrij..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Kowalski do 14 jun 2012 - 9:55

Jop schreef:Ik heb geen weekend Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan) - Pagina 2 1371890812 Ik heb dinsdag pas weer een dagje vrij..

Da's kut! Ik werk ook bijna ieder weekend en dan is het best frustrerend als iedereen zo blij is dat hij of zij weekend heeft!

Feline, ik ben jaloers Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan) - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  heartsdale do 14 jun 2012 - 10:00

Ik had vanmiddag om 15.00 weekend.
Ben vandaag in de tuin begonnen, onkruid weghalen en morgen ga ik even plantjes halen om alles op te fleuren.
Ook moet ik boodschappen doen.

Zaterdag komen ze de vloer doen en zondag gaan we bbqen bij mijn opa!
Druk weekendje dus, maar wel gezellig.

Voor iedereen alvast een fijn weekend gewenst.
En voor de mensen die moeten werken, werkse!!
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 13:43

Morgenavond: Niets.
Zaterdagmiddag vanaf 15.00u: verjaardagsfeest stiefmoeder en vaderdag voor alle vaders.
Zondag: Wandelen in het bos.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 16:34

Morgen gaan we lekker een stukje fietsen met z'n drietjes, even naar een molen hier in de buurt, want ik wil binnenkort zelf brood gaan bakken. Verder zijn we twee jaar getrouwd en om dat te vieren gaan we kaasfondue eten, stond eigenlijk in de planning voor eerste kerstdag, maar het eet niet zo makkelijk in je kraambed.Wink

Zondag hebben X. en ik een klein cadeautje voor mijn man voor vaderdag en verder gaan we een beetje het huis op orde maken en rustig aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Japie do 14 jun 2012 - 17:09

Ik heb helaas een heel kort weekend. Moet morgen ook een dag werken. En normaal ben ik altijd op maandag vrij, maar zelfs dat heb ik niet. Nu ben ik woensdag vrij en ga ik naar de sauna. Daar kijk ik nu al naar uit.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn do 14 jun 2012 - 19:44

Vandaag: Werken van 10 tot half 5..
Morgen: Korfbaltoernooi van 1 tot 4, 's avonds feest van m'n broer.
Zondag: Nog geen idee!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 20:36

Feline, gezellig! Veel plezier!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 20:45

Vandaag nog werken tot 18u en dan heb ik ook weekend smile Daarna boodschappen doen en voor de rest heb ik geen idee. Dit is het eerste weekend sinds maanden dat er niks in staat :O Dus zit nu echt te bedenken wat ik ga doen haha. Misschien gaan we zondag een dagje naar zee als het weer wat meewerkt en `s avonds denk ik nog even naar paps.

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh do 14 jun 2012 - 21:12

Voor mij geen weekend dit weekend. Ik ga snachts werken en overdag slapen. Nog niet eens zo erg als het zo'n weer blijft.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Oasis do 14 jun 2012 - 21:18

Vandaag: werken van kwart voor 2 tot kwart over 8
Morgen: overdag aan school werken, 's avonds concert
Zondag: aan school werken/langs ouders voor Vaderdag
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Krullebol do 14 jun 2012 - 21:24

Vanmorgen mijn tas ingepakt ( met teveel kleren maar je weet het maar nooit met dit weer) en dan hebben we een familie weekend in Friesland! Very Happy Zondag gaan we met de hele famile de verjaardag van O.pa vieren. Veel zin in.

Allemaal fijn weekend!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Mizz_S vr 15 jun 2012 - 1:15

Vandaag heb ik heerlijk vrij. Vanmorgen met mn man boodschappen gedaan, en vanmiddag ga ik lekker op de bank hangen, beetje tv kijken, en misschien zo nog ff wat wassen en strijken. En vanavond bij mn ouders eten, mn man heeft een personeelsuitje van zn werk en is dus de hele middag en avond weg.
Morgenochtend moet ik heel ff werken (waarschijnlijk maar 2 uurtjes), 's middags gaan mn man en ik even shoppen en daarna ergens uit eten.
Zondag nog niet echt plannen, we zullen we even een rondje familie moeten doen ivm vaderdag, maar verder nog niet echt plannen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Benthe vr 15 jun 2012 - 1:26

Weinig weekend hier helaas. Ik heb vanochtend gesport en ben nu aan het studeren, vanavond werken. Morgen ook hele dag werken en zondag weer studeren. Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan) - Pagina 2 1270000679 Zondag ga ik nog wel even met mijn vriend naar het boekenfestijn in Leeuwarden. Hopelijk wat nieuwe boeken scoren.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Cheesegirl vr 15 jun 2012 - 1:35

Ik zit nog steeds ziek thuis, al voel ik mij gelukkig wel wat beter. Het weekend nog even rustig aan dus, zodat ik volgende week weer wat kan ondernemen.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Suus vr 15 jun 2012 - 1:39

Ik was vandaag onverwacht vroeg vrij, zou tot 5 uur moeten werken, maar ben nu al thuis Very Happy
Ik ga vanavond bij mijn ouders eten en dan naar de verjaardag van een vriendin van mij.
Zaterdag ben ik de hele dag vrij, moet alleen boodschappen doen en wat dingen in huis.
Zondag moet ik helaas weer werken, even wat extra's verdienen Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan) - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Sarah1985 vr 15 jun 2012 - 1:44

ik heb weekend.
Morgen moeten ik mijn vader wegbrengen die loopt de slachte marathon (42km) En we moeten onderweg even staan. En hem weer ophalen bij de finish. Dan hem thuis brengen even eten en dan moet hij weer weg om vrijwilliger te zijn bij een tocht van mijn moeder. En tussendoor even een kraamkadotje brengen bij de broer van mijn man, En een kado bij mijn schoonouders voor Vaderdag brengen

Zondag Mijn moeder loopt van zaterdag ochtend van Amsterdam naar Leeuwarden (150km) En die moeten we ophalen bij de finish. Dus een druk weekend voor ons met halen en brengen van mijn ouders
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Annemoontje vr 15 jun 2012 - 2:16

Freakielief Alvast gefeliciteerd met je trouwdag!

Hier is het ook bijna weekend. Dadelijk nog een paar uurtjes werken. Heb net nog lekker even een dutje gedaan, dat had ik wel nodig, want ik sliep als een os.
Morgen gaan mijn man en ik naar de verjaardag van mijn oudste broer en daarvoor gaan we nog eerst bij mijn ouders langs, want we zijn uitgenodigd om daar frietjes te komen eten.
Zondag zijn mijn man en ik eindelijk lekker samen een dagje thuis. Nog geen plannen, waarschijnlijk lekker lui doen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Esperanza vr 15 jun 2012 - 2:56

Nog een uurtje werken en dan heb ik ook weekend!!! Kan niet wachten!
Vanavond eet ik samen met een vriendin. Morgen ga ik eerst naar de kapper en daarna winkelen. 's Avonds heb ik een housewarming en zondag ga ik richting m'n ouders voor vaderdag.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rumble vr 15 jun 2012 - 3:00

Jongens, ik kan het allemaal niet onthouden hoor. Maar iedereen alvast een fijn weekend!

Vanavond ga ik naar de bios in Rotterdam, we weten alleen nog niet welke film.

Morgen overdag nog geen plannen maar 's avonds Sushi eten met vriendinnen. Ik ben alleen allergisch voor vis dus voor mij zal er niet heel veel bij zitten helaas. Daarna door naar Rotterdam naar een familiefeest.

Zondag nog geen plannen. Ik gok brak zijn en op de bank hangen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Arwyn vr 15 jun 2012 - 3:05

Weekend!!

Morgen gaan we samen aapjes kijken, dus ik hoop op mooi weer! 's Avonds 2 verjaardagen, dus lekker druk dagje.
Zondag uitslapen en 's avonds uit eten met mijn ouders.
Vandaag moet ik eigenlijk nog pakjes op de post doen en boodschappen doen, maar het is echt veel te vies weer om doorheen te moeten fietsen, ben vanochtend ook al nat geregend..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: