Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan)
+24
Sarah1985
Suus
Cheesegirl
Benthe
Mizz_S
Krullebol
Oasis
patjuhhh
Burn
Japie
heartsdale
Bazinga
Feline
Mermaid
Poubelle
Angela_1986
silly-one
Silver
Marin
Kowalski
Pien
Linnie1985
Ooh La La!
Snoes
28 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan)
Ik heb vanaf morgen 12.00u heerlijk weekend, en zit met mijn hoofd al helemaal in de vrije dagen Dus vertel, wat zijn jouw plannen voor het weekend?
Gast- Gast
Re: Weeeeeeekend! (Oké.... bijna dan)
Ik heb morgen om 16u weekend!
Onze plannen voor het weekend: Verder met de renovatiewerken in ons huis. We hopen zondag te kunnen beginnen met schilderen. Niet heel spannend dus, maar wel weer een hele stap dichter bij de eindmeet!
Onze plannen voor het weekend: Verder met de renovatiewerken in ons huis. We hopen zondag te kunnen beginnen met schilderen. Niet heel spannend dus, maar wel weer een hele stap dichter bij de eindmeet!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Vrijdag / Werken tot 12.00u & daarna even wat cadeautjes shoppen, kaarten voor verjaardagen schrijven, wat in huis doen en daarna lekker relaxen met een boek op de bank, even tijd voor mezelf
Zaterdag / De hele dag naar Leeuwarden toe. Mijn oom & tante zijn 30 jaar getrouwd en vieren dat met een high tea. We gaan wat eerder erheen om bij mijn nichtje haar nieuwe huis te kijken, als we dan toch die 2.5 uur rijden, kunnen we het net zo goed maar combineren met elkaar!
Zondag / Lekkere dag met mijn vriend samen!
Zaterdag / De hele dag naar Leeuwarden toe. Mijn oom & tante zijn 30 jaar getrouwd en vieren dat met een high tea. We gaan wat eerder erheen om bij mijn nichtje haar nieuwe huis te kijken, als we dan toch die 2.5 uur rijden, kunnen we het net zo goed maar combineren met elkaar!
Zondag / Lekkere dag met mijn vriend samen!
Gast- Gast
Ik heb sinds half 6 weekend!
Morgenochtend (om 8.30 u, hoe verzin je het?!) moet ik naar de fysio.
Daarna hoop ik stiekem weer bij mn vriend in bed te kunnen kruipen.
Anders wordt het een paar uurtjes op de racefiets. Verder geen plannen.
Zaterdag is nog blanco en zondag komen mijn ouders op visite.
Morgenochtend (om 8.30 u, hoe verzin je het?!) moet ik naar de fysio.
Daarna hoop ik stiekem weer bij mn vriend in bed te kunnen kruipen.
Anders wordt het een paar uurtjes op de racefiets. Verder geen plannen.
Zaterdag is nog blanco en zondag komen mijn ouders op visite.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik moet zaterdag nog werken van 10 tot 6 blegh echt geen zin in, ik krijg dan ook nog mn functioneringsgeprek...
Ow ja morgen ook nog...
Ow ja morgen ook nog...
Laatst aangepast door Linnie1985 op do 14 jun 2012 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik moet morgen werken van 9tot9 en zaterdag nog van 9tot5 en dan daarna heb ik 3weken vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb al weekend! Ik ga vanavond nog even lekker voetbal en VI sportzomer kijken en (hopelijk) heerlijk slapen!
Vrijdag: Lunchen en shoppen met mijn moeder - naar Guus Meeuwis!
Zaterdag: Nog geen concrete plannen, maar waarschijnlijk gezellig eten of stappen met vriendin!
Zondag: Vaderdag en mijn schoonzus hecht daar altijd wel waarde aan, dus lekker op visite bij mijn twee kleine neefjes - Nederland-Portugal kijken in de kroeg!
Vrijdag: Lunchen en shoppen met mijn moeder - naar Guus Meeuwis!
Zaterdag: Nog geen concrete plannen, maar waarschijnlijk gezellig eten of stappen met vriendin!
Zondag: Vaderdag en mijn schoonzus hecht daar altijd wel waarde aan, dus lekker op visite bij mijn twee kleine neefjes - Nederland-Portugal kijken in de kroeg!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Die heb ik morgen....Linnie1985 schreef:ik krijg dan ook nog mn functioneringsgeprek...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik moet morgen werken van 9tot9 en zaterdag nog van 9tot5 en dan daarna heb ik 3weken vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is beter!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb al weekend!
Mijn vriend morgen, ons eerste weekend samen vrij sinds begin mei. Dus heerlijk ff samen genieten.
Mijn vriend morgen, ons eerste weekend samen vrij sinds begin mei. Dus heerlijk ff samen genieten.
Gast- Gast
Morgen verder met inpakken en 's avonds uiteten met Bliss en Confusion.
Zaterdag hele dag verhuizen
Zondag uitrusten en uitpakken
Zaterdag hele dag verhuizen
Zondag uitrusten en uitpakken
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb (op mijn bijbaan na) iedere dag weekend nu ik afgestudeerd ben!
Stiekem eigenlijk best saai, als je zoveel thuis bent geniet je er niet meer van!
Stiekem eigenlijk best saai, als je zoveel thuis bent geniet je er niet meer van!
Gast- Gast
Ik heb morgenmiddag weekend. Of eigenlijk morgen al in de zin dat ik niet ga werken, maar ga eens meekijken met een receptioniste op mijn moeders werk, omdat ik misschien ook die richting op ga qua baan. Dat is tot een uur of één 's middags.
Daarna misschien heel even shoppen en dan thuis nog wat sollicitatiebrieven maken en versturen. Ergens dit weekend gaan we nog uit eten voor onze trouwdag (want ik was niet lekker op de dag zelf) dus misschien meteen morgenavond.
Zaterdag gaan we high-tea'en met mijn moeder en schoonmoeder, dat was nog voor moederdag. Erg veel zin in! En zondag langs m'n ouders voor vaderdag en even hard aan de studie denk ik.
Daarna misschien heel even shoppen en dan thuis nog wat sollicitatiebrieven maken en versturen. Ergens dit weekend gaan we nog uit eten voor onze trouwdag (want ik was niet lekker op de dag zelf) dus misschien meteen morgenavond.
Zaterdag gaan we high-tea'en met mijn moeder en schoonmoeder, dat was nog voor moederdag. Erg veel zin in! En zondag langs m'n ouders voor vaderdag en even hard aan de studie denk ik.
Gast- Gast
Morgenmiddag nog even werken van 15u tot 18u en dan heb ik lang weekend.
Morgenavond niet veel in de planning, filmpje op de bank ofzo,
Zaterdag een fietstocht van 150km doen. 's Avonds bij mijn ouders bijkomen met filmpje op de bank. Blijf daar ook slapen.
Zondag eerst uitslapen, en 's Middags naar huis, dan zal mijn vriend ondertussen ook thuis zijn van zijn weekendje weg. 's Avonds met de buren voetbal kijken.
En woensdag hoef ik pas weer aan de bak
Morgenavond niet veel in de planning, filmpje op de bank ofzo,
Zaterdag een fietstocht van 150km doen. 's Avonds bij mijn ouders bijkomen met filmpje op de bank. Blijf daar ook slapen.
Zondag eerst uitslapen, en 's Middags naar huis, dan zal mijn vriend ondertussen ook thuis zijn van zijn weekendje weg. 's Avonds met de buren voetbal kijken.
En woensdag hoef ik pas weer aan de bak
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Awww zo noemde ik haar ook altijd!PrinsesBo schreef:Kenya, hoe is tmet Mitzi-muis?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Awww zo noemde ik haar ook altijd!PrinsesBo schreef:Kenya, hoe is tmet Mitzi-muis?
Echt? Sorry!
Gast- Gast
Ik heb morgen een lange dag. Gaan met school naar Amsterdam, schoolreisje. Verwacht rond 18.00 thuis te zijn.
Daarna een date met iemand van Paiq, maar hoe of wat moeten we nog afspreken omdat het afhankelijk is van de tijd die ik terug ben.
Zaterdag hopelijk onderdelen van mijn tennisracket binnen zodat ik die kan wegbrengen om te bespannen en dan nog wat motorrijden.
Zondag lekker niks.
Daarna een date met iemand van Paiq, maar hoe of wat moeten we nog afspreken omdat het afhankelijk is van de tijd die ik terug ben.
Zaterdag hopelijk onderdelen van mijn tennisracket binnen zodat ik die kan wegbrengen om te bespannen en dan nog wat motorrijden.
Zondag lekker niks.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
PrinsesBo schreef:Marin schreef:Awww zo noemde ik haar ook altijd!PrinsesBo schreef:Kenya, hoe is tmet Mitzi-muis?
Echt? Sorry!
Dat geeft toch niet? Is alleen maar lief! En ik noemde haar vaak Prauwtje, omdat ze als ze een beestje op straat zag dan echt zo'n prraauw geluidje maakte. En m'n kleine zusje vergat altijd hoe ze heette, die noemde haar altijd Sippie, zie video :
Laatst aangepast door Marin op do 14 jun 2012 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Ik mag morgen eerst nog 'n dag werken en dan heb ik om 16.30 uur weekend!
Morgenavond ga ik ff 'n kopje thee bij m'n tante drinken, gezellig bijkletsen
Zaterdag heb ik nog geen concrete plannen maar de afgelopen 1,5 week heb ik niet veel in huis kunnen doen dus ik moet nog wel wat opruimen, poetsen, wassen, boodschappen doen, enzovoorts. 's Avonds ga ik denk ik niet veel meer doen dan bankhangen.
Zondag ga ik denk ik aan het eind v/d middag of het begin van de avond naar m'n vader, hoop dat we als gezin kunnen eten i.v.m. vaderdag. Daarna kijken we met familie/vrienden voetbal bij m'n vader. Gisteren was het erg gezellig dus dat zal dan ook wel lukken
Tussendoor moet ik ook nog even 'n aantal uur haken want ik ben vandaag gevraagd om 'n rammelaar als kraamcadeautje voor iemand te maken en die moet volgende week klaar zijn...
Genoeg te doen dus
Morgenavond ga ik ff 'n kopje thee bij m'n tante drinken, gezellig bijkletsen
Zaterdag heb ik nog geen concrete plannen maar de afgelopen 1,5 week heb ik niet veel in huis kunnen doen dus ik moet nog wel wat opruimen, poetsen, wassen, boodschappen doen, enzovoorts. 's Avonds ga ik denk ik niet veel meer doen dan bankhangen.
Zondag ga ik denk ik aan het eind v/d middag of het begin van de avond naar m'n vader, hoop dat we als gezin kunnen eten i.v.m. vaderdag. Daarna kijken we met familie/vrienden voetbal bij m'n vader. Gisteren was het erg gezellig dus dat zal dan ook wel lukken
Tussendoor moet ik ook nog even 'n aantal uur haken want ik ben vandaag gevraagd om 'n rammelaar als kraamcadeautje voor iemand te maken en die moet volgende week klaar zijn...
Genoeg te doen dus
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
PrinsesBo schreef:Kenya, hoe is tmet Mitzi-muis?
Goed! Ze moest even wennen (wij ook) maar ze lijkt het prima naar d'r zin te hebben. Heeft alle plekjes in huis uitgeprobeerd en lag net lekker tussen ons in op de bank. Ze is inderdaad een knuffelkont en mauwt regelmatig om aandacht, maar dan zit ze bij m'n man goed, haha (en bij mij ook hoor).
Oh en Marin: ze drinkt nu ook! Gewoon uit een stenen kommetje en af en toe ook uit de beker bij het raam!
edit: hihi, je zusje!
Gast- Gast
Oh fijn, Kenya! Goed dat jullie er op letten, en blijkbaar doet ze het dus bij jullie wel gewoon uit het bakje haha
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb al weekend!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3