Ryanair stoelkeuze/priority boarding
+6
Travelgurly
Lenthe
TukTuk
Marin
Atelier Madame
Barbabella
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ryanair stoelkeuze/priority boarding
Ik vind vooral de klantonvriendelijkheid van Ryanair het ergst.
Ik vervuil het topic even met een vraag: Als je hebt geboekt bij Ryanair, je checkt online in (een paar dagen of week van tevoren) en je hebt geen bagage, behalve handbagage, dan hoef je toch niet meer naar de incheckbalies, maar kun je toch meteen doorlopen naar de douane?
De adviestijd mét koffer inchecken is 2 uur van tevoren aanwezig op een continentale vlucht, hoe lang van tevoren moet je er zonder koffers zijn? Max. half uur voor vertrek toch? Of heb ik dat helemaal mis?
Ik vervuil het topic even met een vraag: Als je hebt geboekt bij Ryanair, je checkt online in (een paar dagen of week van tevoren) en je hebt geen bagage, behalve handbagage, dan hoef je toch niet meer naar de incheckbalies, maar kun je toch meteen doorlopen naar de douane?
De adviestijd mét koffer inchecken is 2 uur van tevoren aanwezig op een continentale vlucht, hoe lang van tevoren moet je er zonder koffers zijn? Max. half uur voor vertrek toch? Of heb ik dat helemaal mis?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier Madame schreef:AngelNyn schreef:Is dat tegenwoordig 50 euro?!?! Paar jaar geleden was dat toch 20 euro ofzo?
36 uur lijkt me trouwens wel echt killing! Had je veel overstappen? Mijn langste vluchten waren 12 á 13 uur, en langste busreis in een crappy bus (lees, een stuk metaal op 4 wielen), in laos was 14 uur. Nouja daarna klaag je inderdaad ook niet meer over een vluchtje van 3 uur
Ja volgens mij *eventjes gecheckt* jup 25 euro per enkele reis. Beetje jammer, dan neem ik wel lekker weinig mee :p.
36 uur vliegen is verschrikkelijk ja, we hadden 2 overstappen en ook nog eens 6 uur wachten. Heenreis was iets van 26 uur maar daarvan wel echt 24 uur gevlogen.. tsja op den duur ben je zo moe dat je alleen maar suf voor je uit kunt kijken.. maar goed het scheelt dat je drankjes krijgt en eten en films kunt kijken. Zon busreis lijkt me veel erger.
Oh die 6 uur wachten lijkt me ook zo erg, zeker omdat je na zo'n vlucht al zo gaar bent.
Ik vond 12 uur nog wel te gaan, maar het dubbele.. pff je moet er wat voor over hebben!
Ja die busreis was ook niet heel relaxt, maar we wisten vooraf ook niet hoelang het zou duren.. Want we waren er beetje over voorgelogen (ze zeiden eerst aankomst om 8 uur 's avonds en dit werd 3 á 4 uur snachts) Kwaliteit van de bus was vergelijkbaar met dit:
http://farm2.static.flickr.com/1346/744841200_af582bb72c.jpg
Inclusief levende dieren en een groot vrachtwagenwiel aan boord
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
half uur van te voren gaat de gate dicht dus dat zou ik niet doen.
Ik ben meestal 1,5 uur van te voren aanwezig. even door de controles neemt vaak al eenhalfuurtje in beslag (als het druk is) en dan hup even een winkeltje door en dan in de rij staan bij de gate om als een van de eerste naar een goede stoel te rennen. hahaha nee hor....maar sta vaak wel redelijk vooraan.
Ik ben een fan van ryanair. Alhoewel ze wel steeds duurder worden. Ben 2jaar geleden nog voor 10,- per persoon retour naar Barcelona gevlogen en Londen. Dit jaar naar Marrakech voor 65,- per persoon. Vaak ga ik een dag of 5 en neem dan alleen handbagage mee. shampoo,badspul koop ik inderdaad ook daar vaak. Ibiza was 60,- per persoon retour, Cyprus was 45,- per persoon retour.....i love it!
Ik ben meestal 1,5 uur van te voren aanwezig. even door de controles neemt vaak al eenhalfuurtje in beslag (als het druk is) en dan hup even een winkeltje door en dan in de rij staan bij de gate om als een van de eerste naar een goede stoel te rennen. hahaha nee hor....maar sta vaak wel redelijk vooraan.
Ik ben een fan van ryanair. Alhoewel ze wel steeds duurder worden. Ben 2jaar geleden nog voor 10,- per persoon retour naar Barcelona gevlogen en Londen. Dit jaar naar Marrakech voor 65,- per persoon. Vaak ga ik een dag of 5 en neem dan alleen handbagage mee. shampoo,badspul koop ik inderdaad ook daar vaak. Ibiza was 60,- per persoon retour, Cyprus was 45,- per persoon retour.....i love it!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Zou inderdaad 1,5 uur van te voren ongeveer aanwezig zijn.
Omg Angelnyn die bus lijkt me echt verschrikkelijk!!
Ik ben het voor de rest wel eens met Travelgurly, geweldig Ryanair om de prijzen, maar om de service moe tje het niet doen.
Omg Angelnyn die bus lijkt me echt verschrikkelijk!!
Ik ben het voor de rest wel eens met Travelgurly, geweldig Ryanair om de prijzen, maar om de service moe tje het niet doen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Travelgurly schreef:half uur van te voren gaat de gate dicht dus dat zou ik niet doen.
Ja, ik zat zelf te denken aan een uur van tevoren aanwezig
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Volgens mij moet je op sommige vluchten minimaal 2 uur van te voren aanwezig zijn. Als je een goede plek wilt zou ik er ook zo iets van te voren al zijn. Dan kan je bij het inchecken om goede plaatsen vragen en dan kost het niks extra's. Maar mijn vriend is 1,96 en die heeft geen problemen met kleine beenruimte als hij maar in het gangpad zit. Ik zou echt niet gaan bij betalen of apart gaan zitten voor dat korte vluchtje, dat is immers al voorbij voordat je er erg in hebt.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
RyanAir heeft gewoon normale beenruimte. Vergeet niet dat t maar 2,5 uur is. Ik denk dat je vriend zich een beetje aanstelt. Mijn vriend is ook lang (1.94) en wij hebben laatst een vlucht van 12 uur met dezelfde beenruimte gehad. Je moet gewoon af en toe even een rondje gaan lopen zodat je je benen kan strekken.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Tazz schreef:Volgens mij moet je op sommige vluchten minimaal 2 uur van te voren aanwezig zijn. Als je een goede plek wilt zou ik er ook zo iets van te voren al zijn. Dan kan je bij het inchecken om goede plaatsen vragen en dan kost het niks extra's. Maar mijn vriend is 1,96 en die heeft geen problemen met kleine beenruimte als hij maar in het gangpad zit. Ik zou echt niet gaan bij betalen of apart gaan zitten voor dat korte vluchtje, dat is immers al voorbij voordat je er erg in hebt.
Bij Ryanair kan je bij het inchecken geen stoelen vast leggen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Online inchecken/stoelkeuze Transavia
» Ryanair!?
» Ryanair + handbagage
» Handbagage Ryanair: weekendtas?
» Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?)
» Ryanair!?
» Ryanair + handbagage
» Handbagage Ryanair: weekendtas?
» Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: