Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Reva schreef:NASISCHIJF.
Ik zou met Osama mee zijn grot in gaan voor een nasischijf.
Dat geloof ik dus niet. Ik betaal de nasischijf: eerst zien en dan geloven!
Gast- Gast
Jaaa, dat kennen we hier welwc-eend schreef:Bamieschijf? eierbal? Of hebben ze dat neit bij jullie?
Kipkorn met maggi?
Ik denk dat ik ga voor een stoofvlees kroketje en dan moet ik nog wat bedenken..
Gast- Gast
Combineer je het =D Patat + Shoarma, heerlijk!Serena schreef:ja kipkorn is lekker! of hebben ze dat daar niet?
Nu krijg ik ook zin in patat enzo, maar ga al shoarma eten.. is ook lekker
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat Osama met zijn kipkorn wel in jouw grot wil voor een nasischijf..Reva schreef:NASISCHIJF.
Ik zou met Osama mee zijn grot in gaan voor een nasischijf.
Gast- Gast
Grrr! Ik zit te wachten tot iemand mijn koelkasttv komt halen. Nu weet ik dat mijn adres moeilijk te vinden is, maar een half uur te laat zijn???
Gast- Gast
ABE schreef:Grrr! Ik zit te wachten tot iemand mijn koelkasttv komt halen. Nu weet ik dat mijn adres moeilijk te vinden is, maar een half uur te laat zijn???
Het lijkt mijn verschrikkelijk onpraktisch als je altijd je koelkast open moet hebben staan als je tv wil kijken
Gast- Gast
hmm ja.. buiten dat we patat ergens vandaan moeten halen (geen idee waar eigenlijk ) en de shoarma in de koelkast ligt om gebakken te worden hahawc-eend schreef:Combineer je het =D Patat + Shoarma, heerlijk!Serena schreef:ja kipkorn is lekker! of hebben ze dat daar niet?
Nu krijg ik ook zin in patat enzo, maar ga al shoarma eten.. is ook lekker
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
hahahReva schreef:ABE schreef:Grrr! Ik zit te wachten tot iemand mijn koelkasttv komt halen. Nu weet ik dat mijn adres moeilijk te vinden is, maar een half uur te laat zijn???
Het lijkt mijn verschrikkelijk onpraktisch als je altijd je koelkast open moet hebben staan als je tv wil kijken
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Excuus, het is misschien ook meer iets voor het nachtcaféReva schreef:Hee! Houden jullie die vunzige nasischijfpraatjes even voor jezelf ja.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Excuus, het is misschien ook meer iets voor het nachtcaféReva schreef:Hee! Houden jullie die vunzige nasischijfpraatjes even voor jezelf ja.
Hoor ik daar nachtcafé?
Gast- Gast
Meiden, help me, ik heb een dilemma:
Netjes fatsoenlijk eten koken vs. frietjes halen bij de snackbar...
Ik heb vandaag heerlijk lang in mijn nest gelegen (tot 15.00 ) en daarna goed bezig geweest met troep opruimen en wasjes draaien/strijken/opruimen. Dus heb nu honger maar geen zin om de kip te gaan schoonmaken.
Hoe was jullie zondag zover?
Ik heb vandaag heerlijk lang in mijn nest gelegen (tot 15.00 ) en daarna goed bezig geweest met troep opruimen en wasjes draaien/strijken/opruimen. Dus heb nu honger maar geen zin om de kip te gaan schoonmaken.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Meiden, help me, ik heb een dilemma:
Ik heb hetzelfde dilemma. Als we nu dezelfde keuze maken, voelen we ons niet zo alleen
Ik ben blij dat je zo goed op hebt geruimd!
Gast- Gast
Ja ik vond eigenlijk ook wel dat ik snackbar verdiend had June, maak jij nu dan dezelfde keuze? Gaan we 'samen op afstand' naar de snackbar hahaha :D
Snackbar! Hahaha
Zwerver- Ratel
Ik vind ook dat je de snackbar verdiend hebt! Zo op zondag.. Vanaf morgen kun je weer gezond doen, dat hoeft vandaag nog niet
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Meiden, met jullie kan ik praten!
Ik denk het wel . Eerst even die stomme afwas wegwerken.. dan heb ik er recht op . Dat ga ik NU doen!!
Gast- Gast
Snackbar!
Wij hebben lekker wat chinees eten gehad Heerlijk! Zit alleen propvol nu.
Wij hebben lekker wat chinees eten gehad Heerlijk! Zit alleen propvol nu.
Gast- Gast
Wij moeten ook nog bedenken wat we gaan eten...
Zwerver- Ratel
Wat bedenken jullie dat laat.. Ik wist vanmorgen al dat ik net chinees ging eten..
Gast- Gast
June, als je nú de afwas doet en het laat staan, daarna naar snackbar en eten, dan is daarna je afwas droog en kan het zo de kast in. Tenminste... dat is altijd mijn manier van afwassen alleen laat ik het een hele nacht staan hahaha
Dolcis, ik vergeet juist vaak dat ik nog moet bedenken wat het avondeten moet worden. Zo tegen de tijd dat ik honger krijg, denk ik 'och ja...' Maar toevallig wist ik vandaag wél eerder wat er eigenlijk op het menu zou staan (chicken tonight)
Dolcis, ik vergeet juist vaak dat ik nog moet bedenken wat het avondeten moet worden. Zo tegen de tijd dat ik honger krijg, denk ik 'och ja...' Maar toevallig wist ik vandaag wél eerder wat er eigenlijk op het menu zou staan (chicken tonight)
DIt hebben wij dus ook.... hahahSjaantje schreef:June, als je nú de afwas doet en het laat staan, daarna naar snackbar en eten, dan is daarna je afwas droog en kan het zo de kast in. Tenminste... dat is altijd mijn manier van afwassen alleen laat ik het een hele nacht staan hahaha
Zwerver- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: