Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik koop echt teveel shoenen
Er liggen nu twee paar bij het postkantoor (was niet thuis met bezorgen) en nu net weer een paar gekocht online en afgelopen week ook al een paar pumps ontvangen
En dan zeg ik gisteravond doodleuk dat ik niet weet wat voor schoenen ik aan moet volgende week met een bepaalde outfit die ik dan wil dragen.
Er liggen nu twee paar bij het postkantoor (was niet thuis met bezorgen) en nu net weer een paar gekocht online en afgelopen week ook al een paar pumps ontvangen
En dan zeg ik gisteravond doodleuk dat ik niet weet wat voor schoenen ik aan moet volgende week met een bepaalde outfit die ik dan wil dragen.
Gast- Gast
Ow Reva, dat is echt té erg... Nou, succes dan maar met het uitkiezen welke schoenen je zal uiteindelijk gaan dragen!
Chantalletje gaat naar bed.. Welterusten allemaal voor straks!
Chantalletje gaat naar bed.. Welterusten allemaal voor straks!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hoeveel paar schoenen heb je Reva?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Vindt het wel erg tof voor ze, en als het nou ook zo is dat het beide geen eendagsvliegjes worden is het helemaal leuk! Kunnen ze lekker samen ervaringen delen :-)Qiara schreef:Shygirl85 schreef:Vondt dat meisje ben haar naam alweer kwijt, heb het niet gevolgd alleen even finale gekeken, niet zo goed maarja heb misschien geen recht van spreken als ik haar alleen vanavond even heb gezien. Was Ben er nou niet bij? Zeker nu al te druk met promoten en al het spul wat er bij hoort.Qiara schreef:Shygirl85 schreef:Hoe kan het ook anders..Qiara schreef:En het is ................................................... Dean!
True, het zat er dik in..
Simone. Ik vond haar eigenlijk wel redelijk goed. Nee, Ben was er niet bij. Ik denk het wel. Hij heeft gelijk van alles te doen. Hij zou ook nog optreden in Oostenrijk bij een showcase van een van de radiozenders en er was ook sprake van dat hij naar Amerika zou gaan.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Heel veel paar
Staan er al een stuk of 15 mooi te wezen in de slaapkamer op een plank
Gast- Gast
Weltrusten Sjaantje!
Ik hoorde de hele tijd allemaal knallen, blijkt het echt mooi vuurwerk te zijn. Hartstikke leuk, maar waarom? Is het chinees/russisch/duits nieuwjaar? Of is de plaatselijke chinees gewoon jarig?
Ik hoorde de hele tijd allemaal knallen, blijkt het echt mooi vuurwerk te zijn. Hartstikke leuk, maar waarom? Is het chinees/russisch/duits nieuwjaar? Of is de plaatselijke chinees gewoon jarig?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Welterusten Sjaan!
Oh Reva dat zijn wel veel nieuwe schoenparen in korte tijd. En een van die paren gaat niet samen met de outfit?
Ja, dat zou inderdaad leuk zijn, ook leuk dat ze nu samen ervaringen kunnen delen.
Oh Reva dat zijn wel veel nieuwe schoenparen in korte tijd. En een van die paren gaat niet samen met de outfit?
Ja, dat zou inderdaad leuk zijn, ook leuk dat ze nu samen ervaringen kunnen delen.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Caroow schreef:Weltrusten Sjaantje!
Misschien fan van Dean?
Gast- Gast
Dit kan echt niet meer, het is veels te laat voor het dagtopic! Waar is de Nachtburgemeester?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Dit kan echt niet meer, het is veels te laat voor het dagtopic! Waar is de Nachtburgemeester?
Aan het kijken naar deel x van de taart!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Ik heb geen zin om terug te lezen.
Hallo allemaal .
Sjaantje: slaap lekker!
Reva: welke maat heb je? Dan kom ik wel schoenen lenen . Dan blijft het nuttig!
Hallo allemaal .
Sjaantje: slaap lekker!
Reva: welke maat heb je? Dan kom ik wel schoenen lenen . Dan blijft het nuttig!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Dit kan echt niet meer, het is veels te laat voor het dagtopic! Waar is de Nachtburgemeester?
Op jouw balkon?
Gast- Gast
Check je balkon.
June: groot
Gast- Gast
Joehoeeee!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen dames!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
goeiemorgen!!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen allemaal weer
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Good morning! (Net wakker)
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Stiekem ben ik al 2 uur wakker en moet nog steeds ontbijten! Voel me niet helemaal lekker, lang leve de ongesteldheid en hik dus aan tegen opstaan en ontbijt/brunch/lunch klaar maken!
Roze Roos- Ratel
En als je iets heel lekkers klaar gaat maken, heb je er dan nog geen zin in :-)?Roze Roos schreef:Stiekem ben ik al 2 uur wakker en moet nog steeds ontbijten! Voel me niet helemaal lekker, lang leve de ongesteldheid en hik dus aan tegen opstaan en ontbijt/brunch/lunch klaar maken!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jawel, maar stiekem wil ik wel ontbijt op de bank zonder dat ik daar zelf voor op hoef te staan enzo! Ik gooi misschien wel ff broodjes in de oven, even wat eten lijkt mij namelijk wel verstandig:)
Man man man! Ik schrijf een onderzoeksverslag en het moet op zo'n 10 blz passen maar wel goed de inhoud weergeven, hoeveel zou er in de bijlage mogen
Man man man! Ik schrijf een onderzoeksverslag en het moet op zo'n 10 blz passen maar wel goed de inhoud weergeven, hoeveel zou er in de bijlage mogen
Roze Roos- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: