Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik heb ook niet zoveel te vertellen eigenlijk. Ben er net weer van het werk, en weet nu pas hoeveel ik eigenlijk buk. Heb een beginnende voorhoofdholte ontsteking volgens mij, dus bukken is dan niet zo fijn. Vanavond niet zoveel doen, heb op zoek naar zorro aanstaan, en hier een beetje hangen. En maar lekker op tijd slapen als dat lukt, want morgen om 6 uur gaat de wekker alweer.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Had jij nou vandaag of morgen die wedstrijd Try?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Morgen, in G.roningen.. Pff, moet al heel vroeg verzamelen terwijl ik dacht met het andere team mee te spelen (en dan hoefde we pas om 12uur te verzamelen)..Jordana schreef:Had jij nou vandaag of morgen die wedstrijd Try?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:M_as schreef:Joepie, vandaag de wedstrijd gewonnen met 3-1 En ik mag met het eerste meetrainen :D
*thumbs up* wat goed! Wat voor sport doe je? Ik dacht ergens volleybal gelezen te hebben maar daarvoor lijkt de score me erg laag? Of zeg ik nu weer iets doms?
Ja heb je goed hoor, volleybal inderdaad! 3-1 in sets
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Try schreef:Morgen, in G.roningen.. Pff, moet al heel vroeg verzamelen terwijl ik dacht met het andere team mee te spelen (en dan hoefde we pas om 12uur te verzamelen)..Jordana schreef:Had jij nou vandaag of morgen die wedstrijd Try?
Oh en wat doe jij voor sport??
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Try, wat een tegenvaller... Hoop dat je morgen wel een fijne wedstrijd hebt en uiteraard gaat winnen!
May, beterschap!
May, beterschap!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Damnnnnn ik verveel mij! Ik moet nog ssteeds schoonmaken hahahahah
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Het is echt rustig hier vanavond!
Ik ben een beetje popstars aan het kijken, Dean is echt een schatje . Ik zou bijna gaan stemmen. Bijna.
Ik ben een beetje popstars aan het kijken, Dean is echt een schatje . Ik zou bijna gaan stemmen. Bijna.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
wc-eend schreef:Damnnnnn ik verveel mij! Ik moet nog ssteeds schoonmaken hahahahah
Ehm... is het dan geen idee om NU te gaan schoonmaken? Dan is het maar gedaan én je hoeft je niet meer te vervelen!
Ik ben net weer thuis, gezellige dag gehad Nu wel moe van gisteravond, ga zo nog even Friends kijken ofzo
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Caroow schreef:Het is echt rustig hier vanavond!
Dat vind ik nou ook...
Oh oke Dan was het nog niet zo dom wat ik zei *gelukkig!*M_as schreef:
Ja heb je goed hoor, volleybal inderdaad! 3-1 in sets
Ik doe r.ugby Ik heb er weer zin in maar had vrijdag een akkefietje met iemand uit dit team dus zie er ook tegenop.. Ik raak nogal snel geintimideerd door mensen, en zij is wel iemand waar ik liever geen problemen mee heb.. Vrijdag was ze echt woest..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try, ik kan wel zeggen 'trek het je niet aan' maar da's érg makkelijk gezegd! Wat voor akkefietje was er? Iets onbenulligs dat uit de hand liep, of echt iets heftigs? Hebben jullie het nog uitgepraat of zijn jullie boos uit elkaar gegaan?
Ik hoop echt dat je morgen toch een fijne wedstrijd zal hebben, dat je met opgeheven hoofd bij het team aankomt en dat anderen voortaan niet meer zo de kans zullen hebben om jou te intimideren want dat verdien je vast niet!
Ik hoop echt dat je morgen toch een fijne wedstrijd zal hebben, dat je met opgeheven hoofd bij het team aankomt en dat anderen voortaan niet meer zo de kans zullen hebben om jou te intimideren want dat verdien je vast niet!
Ik heb er echt geen zin in! Ik moet ook nog avond eten.........Sjaantje schreef:wc-eend schreef:Damnnnnn ik verveel mij! Ik moet nog ssteeds schoonmaken hahahahah
Ehm... is het dan geen idee om NU te gaan schoonmaken? Dan is het maar gedaan én je hoeft je niet meer te vervelen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dean, dames??? BAH.
Ik las vandaag op internet dat mijn stad in rep en roer zou zijn door het winnen van Ben en versiering etc etc. Kom ik thuis, rij de straat van mijn huis hangt. Hangt er een slinger van hoogstens 1.5 meter bij zijn shop. Phoephoe....
Ik las vandaag op internet dat mijn stad in rep en roer zou zijn door het winnen van Ben en versiering etc etc. Kom ik thuis, rij de straat van mijn huis hangt. Hangt er een slinger van hoogstens 1.5 meter bij zijn shop. Phoephoe....
Gast- Gast
wc-eend schreef:Ik heb er echt geen zin in! Ik moet ook nog avond eten.........Sjaantje schreef:wc-eend schreef:Damnnnnn ik verveel mij! Ik moet nog ssteeds schoonmaken hahahahah
Ehm.. Eendje, je weet dat het al 21.00 uur is geweest? Heb je nog geen honger dan??
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
wc-eend schreef:Ik heb er echt geen zin in! Ik moet ook nog avond eten.........Sjaantje schreef:wc-eend schreef:Damnnnnn ik verveel mij! Ik moet nog ssteeds schoonmaken hahahahah
Haha, hier hetzelfde. Ik moet ook schoonmaken/opruimen en moest tot 5 minuten terug nog eten En verveel me. Terwijl ik tegelijk ook heel blij ben dat ik mijn plannen voor vanavond heb afgezegd gisteren.
Gast- Gast
WC-eend, nu nog? Was je pas laat thuis? Of, net als ik, geen zin om te koken? Ik heb uiteindelijk maar een simpele boterham gegeten, erg he... Morgen weer een nieuwe kans!
Reva, was er echt maar zo weinig? Ik begreep idd ook van internet dat er heel wat te doen was daar bij zijn shop. Valt dat even tegen...
Reva, was er echt maar zo weinig? Ik begreep idd ook van internet dat er heel wat te doen was daar bij zijn shop. Valt dat even tegen...
Zwoesj, je nieuwe avatar is echt cool!
Danku Dankzij Smikkell
Zwoesj- Ratel
Sjaantje schreef:WC-eend, nu nog? Was je pas laat thuis? Of, net als ik, geen zin om te koken? Ik heb uiteindelijk maar een simpele boterham gegeten, erg he... Morgen weer een nieuwe kans!
Ja, hilarisch toch? Ik zie echt gewoon 1 slingertje lullig wapperen, bij de deur. That's it.
Gast- Gast
Succes met schoonmaken wc-eend! Wij zijn nu in Rotterdam, gaan straks uit. Iemand zin om ons te vergezellen?
Gast- Gast
Storm schreef:Succes met schoonmaken wc-eend! Wij zijn nu in Rotterdam, gaan straks uit. Iemand zin om ons te vergezellen?
Waar ben je van plan heen te gaan? Lang geleden dat ik Rdam in ben gegaan!
Zwoesj- Ratel
Ja echt lullig, Reva. Als ik Ben was, zou ik dat toch niet heel leuk vinden eigenlijk...
Storm, ik heb best zin, maar zit té ver weg. Maar wil jullie wel veel plezier wensen!
Storm, ik heb best zin, maar zit té ver weg. Maar wil jullie wel veel plezier wensen!
Storm schreef:Succes met schoonmaken wc-eend! Wij zijn nu in Rotterdam, gaan straks uit. Iemand zin om ons te vergezellen?
Gezellig Storm, Zal ik effe jullie kant op komen vliegen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: