Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Same.. Al heb ik wel een klein beetje opgeruimd.. Het ziet er alleen nog steeds even rommelig uit Ik wil het ECHT vandaag opruimen want chaos in mijn huis is chaos in mijn hoofd + stress + twijfels = Try die doordraait!!! *is al aan het gebeuren*wc-eend schreef:O lord, ik hang nog steeds doelloos op de bank......
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, en ik krijg net een mailtje dat ik morgen in G.roningen een wedstrijd heb ipv U.trecht! Dat betekend dat ik uren eerder moet opstaan, met de trein ernaartoe moet, en dan met de trein terugmoet wanneer ik helemaal moe ben enzo.. Blugh. Vanavond moet ik oppassen en dat wordt een latertje, dus dat is kut.. Daarbij had ik vrijdag een akkefietje met iemand uit dat team en zie ik er tegenop om met diegene samen te moeten spelen, ik speel liever met het team dat morgen in U.trecht speelt..
Try- Kletskop
Gelukkig maar!ABE schreef:Daarom mag jij de jouwe houden en neem ik de mijne gewoon._Donnaa schreef:Hmmmmmneee, dat is niet mijn soort hapje.. :-)
Trouwens, kun je niet even een sneakpeek van jouw W doen?
Okay, heel even (blauwe t-shirt) en niet quoten;
*knip*
Laatst aangepast door _Donnaa op za 22 jan 2011 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk Donnaa!
Try- Kletskop
Live vanuit de trein..
Ik kwam mijn zusje tegen in de bus en ze zei gewoon niets tegen me.. ben ik raar?
Ik kwam mijn zusje tegen in de bus en ze zei gewoon niets tegen me.. ben ik raar?
Gast- Gast
Nee, jouw zusje daarentegen wel..Smikkell schreef:Live vanuit de trein..
Try- Kletskop
Sjaan meldt zich weer na enige dagen van afwezigheid!
Smikkell, nee je bent niet raar, ik vind het raar dat je zusje zo reageert (of juist níet reageert) maar misschien heb ik wat gemist?
Smikkell, nee je bent niet raar, ik vind het raar dat je zusje zo reageert (of juist níet reageert) maar misschien heb ik wat gemist?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wat leuk! Waar moet je zijn in G..roningen? En wat voor wedstrijd?Try schreef:Oh, en ik krijg net een mailtje dat ik morgen in G.roningen een wedstrijd heb ipv U.trecht! Dat betekend dat ik uren eerder moet opstaan, met de trein ernaartoe moet, en dan met de trein terugmoet wanneer ik helemaal moe ben enzo.. Blugh. Vanavond moet ik oppassen en dat wordt een latertje, dus dat is kut.. Daarbij had ik vrijdag een akkefietje met iemand uit dat team en zie ik er tegenop om met diegene samen te moeten spelen, ik speel liever met het team dat morgen in U.trecht speelt..
Edit:
Sjaaaaaan
Welcome back! Alles oke?
Laatst aangepast door wc-eend op za 22 jan 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Sjaan meldt zich weer na enige dagen van afwezigheid!
Heb je die boete nog ergens in kunnen schuiven waar de zon niet schijnt? Stelletje huichelaars!
Gast- Gast
ik heb zelf denk ook iets gemist..Sjaantje schreef:Sjaan meldt zich weer na enige dagen van afwezigheid!
Gast- Gast
ABE schreef:Sjaantje schreef:Sjaan meldt zich weer na enige dagen van afwezigheid!
Heb je die boete nog ergens in kunnen schuiven waar de zon niet schijnt? Stelletje huichelaars!
Gatverdarrie nou! Ik ben er nog steeds ziek van Had je er al over verteld hier? Of roddel je niet over mij als ik er niet ben?
Smikkell, wat voor band heb je normaalgesproken met je zusje?
Sjaantje schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:Sjaan meldt zich weer na enige dagen van afwezigheid!
Gatverdarrie nou! Ik ben er nog steeds ziek van Had je er al over verteld hier? Of roddel je niet over mij als ik er niet ben?
Nee, ik las het op hyves. Ik ga dat hier niet vertellen als jij er zelf niet over begint
Gast- Gast
de afgelopen twee jaar zagen we elkaar denk elke dag en deden we alles samen. Sinds ik thuis laat ze niets meer horen..Sjaantje schreef:Smikkell, wat voor band heb je normaalgesproken met je zusje?
Gast- Gast
Smikkell schreef:de afgelopen twee jaar zagen we elkaar denk elke dag en deden we alles samen. Sinds ik thuis laat ze niets meer horen..Sjaantje schreef:Smikkell, wat voor band heb je normaalgesproken met je zusje?
Misschien vindt ze het wel heel erg moeilijk om met je om te gaan. Want een bepaalde stoornis, en zeker waar jij mee te maken hebt, is niet iets wat je kunt wegwuiven. Gewoon even smsen wat dit nou was, dan komt het vast wel goed.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat weet ze nog niet eens..
Maar gedrag veranderd hè. Het kan zijn dat ze gedragsveranderingen wel heeft opgepikt.
Gast- Gast
R.ugby, ik heb (nog) geen idee waar dat precies is.. Als je in de buurt woont, kom je dan kijken?wc-eend schreef:Wat leuk! Waar moet je zijn in G..roningen? En wat voor wedstrijd?Try schreef:Oh, en ik krijg net een mailtje dat ik morgen in G.roningen een wedstrijd heb ipv U.trecht! Dat betekend dat ik uren eerder moet opstaan, met de trein ernaartoe moet, en dan met de trein terugmoet wanneer ik helemaal moe ben enzo.. Blugh. Vanavond moet ik oppassen en dat wordt een latertje, dus dat is kut.. Daarbij had ik vrijdag een akkefietje met iemand uit dat team en zie ik er tegenop om met diegene samen te moeten spelen, ik speel liever met het team dat morgen in U.trecht speelt..
Het is op zich erg leuk, alleen speel ik liever met dat andere team..
Try- Kletskop
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: