Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zwoesj schreef:Ik ben hard op zoek naar een nieuwe avatar voor mezelf. Aangezien ik geen blythe doll kan vinden waar ik mezelf in zie moet het maar wat anders worden. Kan alleen helemaal niets leuks vinden
Gast- Gast
He nooit geweten dat als je dus iemand nickname invult op google je van heel veel mensen de plaatjes te zien krijgt!
Toch wel heel googlebaar dus... Maar nee daar staan niet echt leuke plaatjes voor mij tussen helaas En om nou een zeehondje of een plaatje met het gemeentebord van Ede te gebruiken..
Toch wel heel googlebaar dus... Maar nee daar staan niet echt leuke plaatjes voor mij tussen helaas En om nou een zeehondje of een plaatje met het gemeentebord van Ede te gebruiken..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Whahaha geweldig Smikkell, hoe kom je daar nou weer aan!
Maar zo'n monster ben ik toch ook weer niet?
Maar zo'n monster ben ik toch ook weer niet?
Laatst aangepast door Zwoesj op za 22 jan 2011 - 3:41; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj- Ratel
Duuhh,... Als je een forumnaam intypt bij google krijg je allemaal plaatjes die zijn gelinkt aan het forum.ABE schreef:Ik wilde je even helpen, dus ik tikte Zwoesj in op google.... En ik kom Freakielief in trouwjurk tegen.... Ik geloof niet dat zoiets de bedoeling is?
En jouw avatar was natuurlijk de eerste hit... Maar goed, dat van Freakielief lijkt mij niet de bedoeling...
Edit: Alle forummersavaters komen terug op het forum... Ik zag DoI, Yzma, Isabella...
Laatst aangepast door Smikkell op za 22 jan 2011 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ach, plaatjes zoeken is mijn kwaliteitZwoesj schreef:Whahaha geweldig Smikkell, hoe kom je daar nou weer aan
Gast- Gast
Smikkell schreef:Duuhh,... Als je een forumnaam intijpt bij google krijg je allemaal plaatjes die zijn gelinkt aan het forum.ABE schreef:Ik wilde je even helpen, dus ik tikte Zwoesj in op google.... En ik kom Freakielief in trouwjurk tegen.... Ik geloof niet dat zoiets de bedoeling is?
En jouw avatar was natuurlijk de eerste hit... Maar goed, dat van Freakielief lijkt mij niet de bedoeling...
Edit: Alle forummersavaters komen terug op het forum... Ik zag DoI, Yzma, Isabella...
Ik weet het... Maar ik was even verbaasd over hoe sterk dit forum is op google.
Gast- Gast
mmmhhh ik heb net gekeken voor een andere auto. En een fiat 500 is toch best wel leuk.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:mmmhhh ik heb net gekeken voor een andere auto. En een fiat 500 is toch best wel leuk.
Ik weet echt pas sinds 2 dagen ofzo wie jij bent Leuk dat je er bent!
Gast- Gast
Deze is wel leuk voor WC-eend. Past goed bij haar vorige naam en haar eetgewoontes
Gast- Gast
Darcy schreef:Jordana schreef:mmmhhh ik heb net gekeken voor een andere auto. En een fiat 500 is toch best wel leuk.
Ik weet echt pas sinds 2 dagen ofzo wie jij bent Leuk dat je er bent!
Thnx voor het lieve antwoord.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Darcy schreef:Als je mijn forumnaam intypt zie je alleen maar dingen van Mr Darcy
Ik krijg of Abe Lenstra, apen en wat sexy jonge dames
Gast- Gast
Hmm... Heb 2 opties (of 3 want vind de optie van ABE ook wel leuk)
Toch een blythe doll:
Elmo:
Of toch die van ABE:
Toch een blythe doll:
Elmo:
Of toch die van ABE:
Zwoesj- Ratel
Hoi, ik ben er echt maar heel even...
Die eerste blythe doll gebruikt al iemand als avatar...
Die eerste blythe doll gebruikt al iemand als avatar...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Die zijn leuk!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zo dan doen we voorlopig deze, en wie weet veranderd het nog.
Ik bewaar iig wel die van jou ABE, want die is toch ook wel erg leuk
Ik bewaar iig wel die van jou ABE, want die is toch ook wel erg leuk
Zwoesj- Ratel
Koekiemonster vind ik leuk! Maar meer voor alle meiden met iets van Cup in hun naam. Ik wil gewoon mijn Zwoesj!
Gast- Gast
ABE schreef:Koekiemonster vind ik leuk! Maar meer voor alle meiden met iets van Cup in hun naam. Ik wil gewoon mijn Zwoesj!
Ahh dus deze is niet goedgekeurd voor mij?
Zwoesj, wat moet je daar verder nou bij verzinnen, is ook niet op de wind gebaseerd, maar op een vrolijke uitbarsting zeg maar (zei dat altijd als ik enorm blij met/over iets was)
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:ABE schreef:Koekiemonster vind ik leuk! Maar meer voor alle meiden met iets van Cup in hun naam. Ik wil gewoon mijn Zwoesj!
Ahh dus deze is niet goedgekeurd voor mij?
Zwoesj, wat moet je daar verder nou bij verzinnen, is ook niet op de wind gebaseerd, maar op een vrolijke uitbarsting zeg maar (zei dat altijd als ik enorm blij met/over iets was)
Ik heb daadwerkelijk op wind gegoogled. Zwoesj, als iets dat je simpelweg overkomt. Het is er opeens. En inderdaad, dan in de vrolijke zin van het woord. Dat is sowieso moeilijk...
Edit; Het idee bij de naam is; Twee meiden hebben het fijn op het strand. Het is herfst en het is lekker om er even te lopen. Ze grappen en grollen wat en dan opeens waait het rokje van een van de meiden op. Ze lachen uitbundig. Zwoesj!
Gast- Gast
Heb je niet nog meer creatieve ingevingen?
Zwoesj- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: