Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hoi, ik ben ook net wakkerr haha.
Vanmiddag moet ik gaan papier macheën
Vanmiddag moet ik gaan papier macheën
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Vandaag is het net een zondag voor mij!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Als in: het is zondag en dus eten we frietjes of pizza?wc-eend schreef:Vandaag is het net een zondag voor mij!
Gast- Gast
Nee die hebben we gisteren al gehadSmikkell schreef:Als in: het is zondag en dus eten we frietjes of pizza?wc-eend schreef:Vandaag is het net een zondag voor mij!
Is het zo dat zondag een patat/pizza dag is dan?
Zwerver- Ratel
Smikkell schreef:Als in: het is zondag en dus eten we frietjes of pizza?wc-eend schreef:Vandaag is het net een zondag voor mij!
Oeh, Pizza....
Gast- Gast
Ah bah! Ik heb net een broodje met ham en ei op!
Edit: Wat een cutiepie avatar
Edit: Wat een cutiepie avatar
Zwerver- Ratel
De mijne? Ik vond de knipoog Giraffe gewoon niet bij me passen. Deze is beter. En kleiner...
Gast- Gast
Ja de jouwe Erg schattig hahaABE schreef:De mijne? Ik vond de knipoog Giraffe gewoon niet bij me passen. Deze is beter. En kleiner...
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Ja de jouwe Erg schattig hahaABE schreef:De mijne? Ik vond de knipoog Giraffe gewoon niet bij me passen. Deze is beter. En kleiner...
Maar ik ben eigenlijk, niet doorvertellen, ook heel erg schattig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben ook weer wakker..
Toetsol, dat is leuk
Nee dat is helemaal niet leuk, vooral niet als je drie poppen van 5 meter hoog, 2 meter breed moet doen.
Toet- Lady Post-a-lot
Oke! Ik zal het proberen niet door te vertellen. Vind het wel heel verleidelijk!ABE schreef:wc-eend schreef:Ja de jouwe Erg schattig hahaABE schreef:De mijne? Ik vond de knipoog Giraffe gewoon niet bij me passen. Deze is beter. En kleiner...
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Oke! Ik zal het proberen niet door te vertellen. Vind het wel heel verleidelijk!ABE schreef:wc-eend schreef:Ja de jouwe Erg schattig hahaABE schreef:De mijne? Ik vond de knipoog Giraffe gewoon niet bij me passen. Deze is beter. En kleiner...
Dat snap ik, maar gewoon echt niet doen. Anders is mijn rol als bitch compleet naar de maan.
Gast- Gast
oh ik heb nog een klein dilemma.
Wij zijn met een groepje van 8/9 meiden. Voorheen (voor de zomer) was er altijd een vast groepje van 5 die iedere zaterdag ging stappen, waar ik dus ook bij zat. Wij hadden alle 5 een rijbewijs dus konden om & om rijden, soms ging er ook een taxi waar we mee mee konden dus zo hoefden we mooi maar eens in de twee maanden te bobben.
Nu is het stap groepje een beetje uitbereid naar allemaal, dus vanavond bijvoorbeeld 9 pers. Allemaal hartstikke gezellig, maar er zijn er maar 5 met een rijbewijs en er moeten steeds twee auto's.
Nu moet ik dus ongeveer om de week rijden en daar krijg ik echt de schijt van.
Vanavond is er dus weer maar één iemand die rijdt, en iemand anders moet zich opofferen. Die ander heeft vorige week of de week ervoor al gereden (volgen jullie het nog?)
Of, de meiden zonder rijbewijs moeten zelf iets regelen.
Wat vinden jullie?
Wij zijn met een groepje van 8/9 meiden. Voorheen (voor de zomer) was er altijd een vast groepje van 5 die iedere zaterdag ging stappen, waar ik dus ook bij zat. Wij hadden alle 5 een rijbewijs dus konden om & om rijden, soms ging er ook een taxi waar we mee mee konden dus zo hoefden we mooi maar eens in de twee maanden te bobben.
Nu is het stap groepje een beetje uitbereid naar allemaal, dus vanavond bijvoorbeeld 9 pers. Allemaal hartstikke gezellig, maar er zijn er maar 5 met een rijbewijs en er moeten steeds twee auto's.
Nu moet ik dus ongeveer om de week rijden en daar krijg ik echt de schijt van.
Vanavond is er dus weer maar één iemand die rijdt, en iemand anders moet zich opofferen. Die ander heeft vorige week of de week ervoor al gereden (volgen jullie het nog?)
Of, de meiden zonder rijbewijs moeten zelf iets regelen.
Wat vinden jullie?
Toet- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Taxibus bellen en de kosten splitten?
Ja maar dan zijn we dus allemaal 15-20 euro kwijt. Dan worden degene die altijd al rijden er nog niet beter op zegmaar.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:ABE schreef:Taxibus bellen en de kosten splitten?
Ja maar dan zijn we dus allemaal 15-20 euro kwijt. Dan worden degene die altijd al rijden er nog niet beter op zegmaar.
Klopt. Maar je kunt ook met een taximaatschappij een deal sluiten. Zo deden wij dat vroeger altijd. En op deals zijn taxi-maatschappijen wel dol.
bv; Wij bestellen eens per week/2 weken een taxi, maar willen per rit niet meer dan vijf euro kwijt. Dan word je dus gereden zonder meter aan en op prijsafspraak. Wij gingen met zijn zovelen altijd naar een stad 40 km verderop en we waren met zijn alleen voor de hele avond maar 5 euro qua taxikosten kwijt. Maar wij moesten wel consequent afnemen en ze stuurden geen facturen wanneer we een avond niet gingen, maar dat zei wel dat we geen andere maatschappij mochten benaderen. No Prob, voor ons was het zeer goedkoop.
Gast- Gast
Slim geregeld ABE, zo heb ik het nog nooit bekeken. Is misschien voor ons ook nog wel een optie om het zo te gaan doen.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Slim geregeld ABE, zo heb ik het nog nooit bekeken. Is misschien voor ons ook nog wel een optie om het zo te gaan doen.
Niet iedere maatschappij staat er voor open, maar sommigen zijn allang blij dat ze wekelijks een vast bedrag fungeren. En ik ben niet helemaal eerlijk geweest, ik ben zelf 3 jaar werkzaam geweest in de taxi-branche, dus ik wist wat ik wel en niet kon maken.
Ik heb het als volgt berekend. Wat kost mij een rit naar/van de stad? 10 euro benzine. Wat kost het hen om naar/van de stad te gaan? 8 euro Diesel. Wij zijn met tien personen á 5 euro is 50 euro, is 42 euro winst. En als je het helder uitlegt, dan zijn zij meestal bereid om te luisteren.
Maar nogmaals, ik kom uit de taxibranche. Ons bedrijf ging echter failliet en toen ik aankwam bij mijn vaste kroeg, stonden de taxichauffeurs, van het bedrijf wat ik daarna inhuurde, te klappen bij de deur. Dus ik had wat voorsprong. Ik ben er alleen van overtuigd dat iedereen kan wat ik destijds kon.
Gast- Gast
Kunnen het altijd proberen, zeker als je het kunt onderbouwen. Inderdaad denk dat ze dan wel open staan voor dit soort suggesties, want ze hebben dan iedere week (in ons geval) een standaard rit staan. Als je daar inderdaad een totaalbedrag voor afspreekt, dan maakt het voor hun niet uit of er de ene keer 4 mensen zijn en de keer ernaa maar 2 (bij wijze van) ze krijgen toch hun vaste bedrag.
Dankje voor de tip! nog maar weer eens een bewijs dat je niet (altijd) een bitch bent
Dankje voor de tip! nog maar weer eens een bewijs dat je niet (altijd) een bitch bent
Zwoesj- Ratel
Ja maar dat mocht toch niet verraden worden? Of las ik het verkeerd? Ik denk ik laat het in het midden
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Ja maar dat mocht toch niet verraden worden? Of las ik het verkeerd? Ik denk ik laat het in het midden
Haha, goed bezig!
Gast- Gast
Ik ben hard op zoek naar een nieuwe avatar voor mezelf. Aangezien ik geen blythe doll kan vinden waar ik mezelf in zie moet het maar wat anders worden. Kan alleen helemaal niets leuks vinden
Zwoesj- Ratel
Ik wilde je even helpen, dus ik tikte Zwoesj in op google.... En ik kom Freakielief in trouwjurk tegen.... Ik geloof niet dat zoiets de bedoeling is?
En jouw avatar was natuurlijk de eerste hit... Maar goed, dat van Freakielief lijkt mij niet de bedoeling...
Edit: Alle forummersavaters komen terug op het forum... Ik zag DoI, Yzma, Isabella...
En jouw avatar was natuurlijk de eerste hit... Maar goed, dat van Freakielief lijkt mij niet de bedoeling...
Edit: Alle forummersavaters komen terug op het forum... Ik zag DoI, Yzma, Isabella...
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: