Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja, vind je haar verbitterd?Purple schreef:OMG... Ik neem toch aan dat je aan mijn reacties wel kunt zien dat ik niet zo'n verbitterd meisje ben?Smikkell schreef:Nou, ik had gewoon het vermoeden dat, als ze zou terugkomen, ze een naam met paars zou nemen. Lavendel was dus ook een optie, maar die bleek het later niet te zijn.
Gast- Gast
ABE, ik volg het date-topic niet. Maar het verhaal van C zou ik er zo uithalen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ABE, ik volg het date-topic niet. Maar het verhaal van C zou ik er zo uithalen.
Nee, ik ook niet specifiek. Probeerde, denk ik, mijn gedachten te verzetten.
Gast- Gast
Ik dacht dat jij wel wist wie ze was aangezien jullie vriendinnen zijn/waren?ABE schreef:Nee, ik ook niet specifiek. Probeerde, denk ik, mijn gedachten te verzetten.
Gast- Gast
Waren geloof ik haha. Maar ik weet nog steeds niet wat er voorgevallen is.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Purple schreef:Ik dacht dat jij wel wist wie ze was aangezien jullie vriendinnen zijn/waren?ABE schreef:Nee, ik ook niet specifiek. Probeerde, denk ik, mijn gedachten te verzetten.
We zijn nooit vriendinnen geweest. We spraken elkaar weleens op MSN. Maar verder niet, niets diepgaans.
Gast- Gast
ABE schreef:Purple schreef:Ik dacht dat jij wel wist wie ze was aangezien jullie vriendinnen zijn/waren?ABE schreef:Nee, ik ook niet specifiek. Probeerde, denk ik, mijn gedachten te verzetten.
We zijn nooit vriendinnen geweest. We spraken elkaar weleens op MSN. Maar verder niet, niets diepgaans.
Dat dacht ik ook altijd dat jullie goede vriendinnen waren.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, we zijn voor de gek gehouden.Jordana schreef:Dat dacht ik ook altijd dat jullie goede vriendinnen waren.
Gast- Gast
Purple schreef:Nee, we zijn voor de gek gehouden.Jordana schreef:Dat dacht ik ook altijd dat jullie goede vriendinnen waren.
Gast- Gast
Hahahahahaha oh hahahaha ik lig zelf helemaal in een deuk. Ik ben foto's aan het bewerken van m'n bezoekje aan Sea Life en ik vind die rog met z'n smilie gezichtje echt zo briljant. Ik vind 'm ZO lief.
Purple, ik had helemaal niet meer aan Cathy gedacht maar nu denk ik natuurlijk dat jij het bent
Wat betreft The Voice: Ik heb op Kim gestemd.
Purple, ik had helemaal niet meer aan Cathy gedacht maar nu denk ik natuurlijk dat jij het bent
Wat betreft The Voice: Ik heb op Kim gestemd.
Gast- Gast
Jordana schreef:ABE schreef:Purple schreef:Ik dacht dat jij wel wist wie ze was aangezien jullie vriendinnen zijn/waren?ABE schreef:Nee, ik ook niet specifiek. Probeerde, denk ik, mijn gedachten te verzetten.
Dat dacht ik ook altijd dat jullie goede vriendinnen waren.
Nee, maar dat heb ik jou destijds ook al verteld. We spraken met elkaar op MSN, maar je kunt pas vriendinnen van elkaar zijn als je elkaar in het echt ziet en dingen samen beleefd. Vriendschappen onderhoud je niet via internet, die beginnen (wellicht) via internet en breidden zich uit naar het echte leven.
Gast- Gast
Tss!Marin schreef:Purple, ik had helemaal niet meer aan Cathy gedacht maar nu denk ik natuurlijk dat jij het bent
Gast- Gast
Haha, Marin die zijn inderdaad zo schattig! Wij hebben zo'n beestje, die kijken ook zo lief...
Gast- Gast
Baileys schreef:Haha Marin wat een grappig beest!
Ja hij is schattig! En dat zeg ik niet snel over een beest wat in het water leeft
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik snap even niet waar die opmerking voor nodig was.Purple schreef:Doe eens niet zo arrogant zeg.Smikkell schreef:
Gast- Gast
HAHA, die rog!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Marin, die eerste foto doet me denken aan een potloodventer
Edit: dan wel een hele blije..
Edit: dan wel een hele blije..
Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoeft ook niet.Smikkell schreef:Ja, ik snap even niet waar die opmerking voor nodig was.
Gast- Gast
Ik ben haar ook niet hoor! Waarom dacht je dat ze met iets paars terug zou komen?
En over de voice.. Ik vind ze eigenlijk nog niet echt beter dan de gemiddelde idols/popstars finalist.. En ik hoorde gister dat die broer van ben in het andere programma zit! Apart!
En over de voice.. Ik vind ze eigenlijk nog niet echt beter dan de gemiddelde idols/popstars finalist.. En ik hoorde gister dat die broer van ben in het andere programma zit! Apart!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: