Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat betreft je situatie nu?toetje_ schreef:Kabouter schreef:toetje_ schreef:Het blijkt wel weer dat je er in 'moeilijke' tijden achter komt wie je echt vrienden zijn.
Hier zat ik net aan te denken..en ik ben heel erg blij met mijn vriendinnen . Vooral nu..
Ik iets minder helaas, en dat had ik niet van ze verwacht.
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Wat betreft je situatie nu?
Jaa, ik ga er van uit dat ze het gewoon moeilijk vinden en niet weten hoe ze er mee om moeten gaan. Maar het voelt wel k*t, alsof je in de steek gelaten word.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Kabouter, krijg je veel steun?
Ja, heel erg veel!! Zo lief van iedereen..alleen ben ik zo'n druif dat ik niet goed weet hoe ik daarmee om moet gaan.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
toetje_ schreef:Smikkell schreef:
Jaa, ik ga er van uit dat ze het gewoon moeilijk vinden en niet weten hoe ze er mee om moeten gaan. Maar het voelt wel k*t, alsof je in de steek gelaten word.
Maar hoor je dan helemaal niks van ze?
Kabouter- Kletskop
Ik denk ook dat dat heel moeilijk is. Ook in de situatie van Kabouter. En zeker wanneer je vrienden nog vrij jong zijn.toetje_ schreef:Smikkell schreef:
Ergens ben ik zelf blij dat mensen mij niet begrijpen omdat ze een veilig en onbezorgd leven hebben. Wat oudere vrienden begrijpen het wel beter..
Maar balen Toet, dat je niet krijgt wat je verwacht of nodig hebt..
Gast- Gast
Je hebt een PM terug, Smikkell.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Ik denk ook dat dat heel moeilijk is. Ook in de situatie van Kabouter. En zeker wanneer je vrienden nog vrij jong zijn.toetje_ schreef:Smikkell schreef:
Ergens ben ik zelf blij dat mensen mij niet begrijpen omdat ze een veilig en onbezorgd leven hebben. Wat oudere vrienden begrijpen het wel beter..
Maar balen Toet, dat je niet krijgt wat je verwacht of nodig hebt..
Hier ben ik het wel helemaal mee eens..eigenlijk zou ik niet eens willen dat ze me begrijpen omdat dat zou betekenen dat ze het zelf meegemaakt hebben en dat gun ik echt helemaal niemand.
Ik heb geloof ik niet meegekregen wat jouw situatie is Toetje, maar van mij krijg je een hele dikke .
Kabouter- Kletskop
Ach, als je er maar steun aan hebt. Ik vind het zelf wel fijn om de mensen waar ik echt steun aan heb een kaartje te sturen. Ik vind het moeilijk om over te brengen dat ik de hulp echt kan waarderen en met een kaartje lukt dat wel.Kabouter schreef:Smikkell schreef:Kabouter, krijg je veel steun?
Ja, heel erg veel!! Zo lief van iedereen..alleen ben ik zo'n druif dat ik niet goed weet hoe ik daarmee om moet gaan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ach, als je er maar steun aan hebt. Ik vind het zelf wel fijn om de mensen waar ik echt steun aan heb een kaartje te sturen. Ik vind het moeilijk om over te brengen dat ik de hulp echt kan waarderen en met een kaartje lukt dat wel.Kabouter schreef:Smikkell schreef:Kabouter, krijg je veel steun?
Dat had ik me inderdaad ook al zitten bedenken. Op papier kan ik mijn gevoelens ook altijd wel goed overbrengen..face to face niet echt. Plus dat ik me ook altijd groter voor wil doen dan ik ben.
En ik ben ook juist super blij met iedereen!!
Kabouter- Kletskop
Misschien liggen mijn verwachtingen ook wel te hoog. Ik vind het gewoon vervelend.
Normaal ben ik een heel ondernemend type die altijd wel iets aan het doen is en nu zit ik al 3/4 weken thuis.
Ik weet dat dit mijn vriendinnen opvalt, want ik weet dat ze er over praten. Maar ik snap niet wat dan de moeite mij eens te bellen of smsen of ik iets mee ga doen.
Vorige week moest ik naar de huisarts, drie dagen ervoor heb ik tegen mijn vriendinnen gezegt dat dinsdag een heftige dag werd en of iemand tijd had om daarna iets te doen, omdat ik wel afleiding kon gebruiken.
Er was welgeteld één van mijn 6 goede vriendinnen die me een smsje stuurde hoe het ging.
Of bijvoorbeeld vanavond, vraagt er een vriendin of ik iets ga doen (normaal is vrijdag standaard de kroeg in.) ik zeg; Niks denk ik, ik heb nog geen plannen.
Oké ik ga naar de kroeg!
Dan denk ik, hallo?! Gaat er geen belletje rinkelen, of moet ik nog duidelijker zijn voor een beetje aandacht.
En dat is eigenlijk ook precies wat ik wil, een beetje aandacht. Is dat slecht? Misschien vraag ik wel gewoon te veel van mijn vriendinnen.
Normaal ben ik een heel ondernemend type die altijd wel iets aan het doen is en nu zit ik al 3/4 weken thuis.
Ik weet dat dit mijn vriendinnen opvalt, want ik weet dat ze er over praten. Maar ik snap niet wat dan de moeite mij eens te bellen of smsen of ik iets mee ga doen.
Vorige week moest ik naar de huisarts, drie dagen ervoor heb ik tegen mijn vriendinnen gezegt dat dinsdag een heftige dag werd en of iemand tijd had om daarna iets te doen, omdat ik wel afleiding kon gebruiken.
Er was welgeteld één van mijn 6 goede vriendinnen die me een smsje stuurde hoe het ging.
Of bijvoorbeeld vanavond, vraagt er een vriendin of ik iets ga doen (normaal is vrijdag standaard de kroeg in.) ik zeg; Niks denk ik, ik heb nog geen plannen.
Oké ik ga naar de kroeg!
Dan denk ik, hallo?! Gaat er geen belletje rinkelen, of moet ik nog duidelijker zijn voor een beetje aandacht.
En dat is eigenlijk ook precies wat ik wil, een beetje aandacht. Is dat slecht? Misschien vraag ik wel gewoon te veel van mijn vriendinnen.
Toet- Lady Post-a-lot
Op een kaartje weet ik ook niet altijd wat te schrijven maar heb dan wel het gevoel dat ik mijn dankbaarheid toon. Ik vind hulp en steun heel fijn en wil wel dat die mensen dat weten.
Gast- Gast
Jeeeeej net weer rijles gehad. Vind het zo leuk! Heb voor het eerst gekoppeld vandaag (nog niet schakelen) en geen enkele keer afgeslagen Dat is best goed toch?
Gast- Gast
Wat balen Toet..heb je het wel eens tegen ze gezegd? Ik heb ook vaak andere verwachtingen van mensen. En wordt daarom dus nog wel eens teleurgesteld, maar ik heb geleerd dat het (vaak) ook eigenlijk mijn eigen schuld is. IK laat namelijk niet aan mensen weten wat ik wil en/of verwacht. Dan kunnen mensen daar dus ook niet (altijd) al voldoen.
Al snap ik wel dat het voor jou heel vervelend voelt als mensen niet eens vragen hoe het gaat of dat je misschien zin hebt om iets mee te gaan doen.
Al snap ik wel dat het voor jou heel vervelend voelt als mensen niet eens vragen hoe het gaat of dat je misschien zin hebt om iets mee te gaan doen.
Kabouter- Kletskop
Toetje, dat heb ik dus precies met mijn zusje. Als ik aangeef dat ik niet uit wil gaan of niet wil winkelen vindt ze dat maar stom en verder denkt ze niet na. Ze heeft niet door dat er wat is.. Misschien ook niet eerlijk van me en moet ik ook gewoon aangeven wat er is en vragen om aandacht ipv het verwachten.
Misschien moet jij je vriendinnen ook gewoon vertellen wat je van ze verwacht en waarom je nu niet uitgaat. Dan is het aan hen om er iets mee te doen, of niet.
Ik verwijt mijn zusje dat ze geen interesse in mij toont en zij vindt dat ze dat wel doet (vragen of ik uit ga) en ik nergens zin in heb.
Misschien moet jij je vriendinnen ook gewoon vertellen wat je van ze verwacht en waarom je nu niet uitgaat. Dan is het aan hen om er iets mee te doen, of niet.
Ik verwijt mijn zusje dat ze geen interesse in mij toont en zij vindt dat ze dat wel doet (vragen of ik uit ga) en ik nergens zin in heb.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 5:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heerlijk gevoel hè Marin?!
En bedankt voor je knuffel.
En bedankt voor je knuffel.
Kabouter- Kletskop
toetje_ schreef:Misschien liggen mijn verwachtingen ook wel te hoog. Ik vind het gewoon vervelend.
Oké ik ga naar de kroeg!
Allereerst wil ik je een knuffel geven. Het is rot om je zo te voelen. Naast de knuffel ook een tip: je kunt/moet je gevoel ook uit gaan spreken. Soms is dat nodig. Je vriendinnen kennen jou blijkbaar als ondernemend type en hebben het misschien wel nodig om van jou te horen dat het even niet zo lekker loopt. Schaam je niet en vertel het gewoon.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Misschien moet ik daar idd wel duidelijker in zijn.
Maar weetje wat ik zo raar vind? Een tijdje geleden had een andere vriendin een hele heftige periode. Toen viel het mij op hoe goed iedereen haar steunde en bewonderde ik echt een paar vriendinnen hoe goed ze het deden (en ook mezelf, als zeg ik het zelf.)
Terwijl zij juist een persoon was die helemaal niet aangaf wat ze wilde, juist het tegenovergestelde. En ook iemand die dacht dat ze teveel van ons vroeg of ons tot last was.
Anyway, toen viel het mij echt op hoe hecht ons groepje is en hoe iedereen zijn best doet voor de ander.
Maar nu zit ik zelf in de shit en ik voel me in de steek gelaten.
Misschien is het ook wel omdat ik me veel te goed groot kan houden, als ik vanavond de kroeg in ga, is er niemand die iets aan mij merkt. Dit vind ik zelf juist fijn want ik wil niet dat je aan me kunt zien dat het niet goed gaat, maar het werkt schijnbaar toch tegen.
Maar weetje wat ik zo raar vind? Een tijdje geleden had een andere vriendin een hele heftige periode. Toen viel het mij op hoe goed iedereen haar steunde en bewonderde ik echt een paar vriendinnen hoe goed ze het deden (en ook mezelf, als zeg ik het zelf.)
Terwijl zij juist een persoon was die helemaal niet aangaf wat ze wilde, juist het tegenovergestelde. En ook iemand die dacht dat ze teveel van ons vroeg of ons tot last was.
Anyway, toen viel het mij echt op hoe hecht ons groepje is en hoe iedereen zijn best doet voor de ander.
Misschien is het ook wel omdat ik me veel te goed groot kan houden, als ik vanavond de kroeg in ga, is er niemand die iets aan mij merkt. Dit vind ik zelf juist fijn want ik wil niet dat je aan me kunt zien dat het niet goed gaat, maar het werkt schijnbaar toch tegen.
Toet- Lady Post-a-lot
hoi allemaal..
Hoe gaat het met jullie? Fijne dag gehad?
Nog plannen voor vanavond?
Ik ben aangenomen voor een stage! ben helemaal blij.
Ik ga jullie lange verhalen maar eens bijlezen.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Misschien moet ik daar idd wel duidelijker in zijn.
Misschien moet je een mail rondsturen?
Gast- Gast
Wat voor stage? GefeliciteerdJade schreef:hoi allemaal..
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Misschien moet je een mail rondsturen?
Die zag ik niet aankomen. Daar ben ik echt heel slecht in.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: