Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 10 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  TNMN vr 21 jan 2011 - 3:53

PrinsesBo schreef:
Suus schreef:
Smikkell schreef:Ik ken een Vincent..
T.?

Die architect is?

Vincent T.abak apparently
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 3:55

Suus schreef:
Smikkell schreef:Ik ken een Vincent..
T.?
Nee, dat niet.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Lotus vr 21 jan 2011 - 3:56

Op dit moment heb ik geen doodswens. En iemand die dood is... mijn vader is dood, mijn opa en oma en andere opa en oma zijn dood, mijn oom is dood. Er zijn ook heel veel mensen dood die ik niet ken. :P

Ik voelde me vandaag niet zo happy, maar na een gesprek met mijn spver gaat het een stuk beter, gelukkig. smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet vr 21 jan 2011 - 4:01

Het blijkt wel weer dat je er in 'moeilijke' tijden achter komt wie je echt vrienden zijn. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:03

Smikkell schreef:Isa, is hij alleen naar die belangrijke afspraak geweest?

Ja haha; en toen had die het gehad, en nu ligt die te slapen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:03

Lotus schreef:Op dit moment heb ik geen doodswens. En iemand die dood is... mijn vader is dood, mijn opa en oma en andere opa en oma zijn dood, mijn oom is dood. Er zijn ook heel veel mensen dood die ik niet ken. :P

Ik voelde me vandaag niet zo happy, maar na een gesprek met mijn spver gaat het een stuk beter, gelukkig. Dagcafé 2011 - Pagina 10 561177
Kijk, tenminste iemand die serieus ingaat op mijn vraag.

We hebben iig de zelfde mensen die allemaal dood zijn Very Happy Toeval? Wink
Ik voel me vandaag wel redelijk. Gesprek gehad met MW en daar heb ik wel een positief gevoel over. Ik voelde mij ontspannen en ben eerlijk geweest. Het begin is er..

Lotus, ik weet niet hoe jij dit allemaal volhoudt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:04

ow, we hebben ook mijn doodwens besproken, of iig het eventueel aanwezig zijn daarvan Wink En de hoeveelheid alcohol die ik eventueel drink..

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 21 jan 2011 - 4:07

Is die er bij jou dan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:07

Nee, totaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 21 jan 2011 - 4:09

Gelukkig maar. Fijn dat het gesprek goed ging.. weet je al hoe het nu verder gaat?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:11

Ik heb nu iig elke vrijdag gesprekken met deze vrouw (een ander dan die stomme dus Very Happy ). Maandag weer naar mijn huisarts en daar zal ik ook bespreken hoe lang het duurt tot de andere hulp wordt opgestart..

Ik kon het niet laten om mijn schoolmail en nieuwe rooster te checken. Bah, ik mis school. Ik was al aan het kijken of ik niet gewoon de vrijdagen twee vakken kan gaan volgen. Zodat ik iig bezig ben.. gewoon zonder verplichtingen. Zou dat wat zijn?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:16

Ik heb niet alles mee gekregen wat er aan de hand is Smikkel. Maar ik denk dat als je zonder verplichtingen wat met je school bezig gaat, dit niet vervelend hoeft te zijn. Aangezien je het wel graag wilt. Dan haal je daar denk ik wel een voldaan gevoel uit?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:17

Zou je dat willen, voor spek en bonen aan je studie bezig zijn? Ik denk dat het zonde is van je energie eigenlijk. Maar op zich is het wel een fijne afwisseling, dat dan weer wel.

Over de dood - ik ben echt heel bang voor de dood.... alleen mijn opa ben ik kwijt, maar die heb ik nooit gekend.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ vr 21 jan 2011 - 4:18

Smikkell schreef:Ik heb nu iig elke vrijdag gesprekken met deze vrouw (een ander dan die stomme dus Very Happy ). Maandag weer naar mijn huisarts en daar zal ik ook bespreken hoe lang het duurt tot de andere hulp wordt opgestart..

Ik kon het niet laten om mijn schoolmail en nieuwe rooster te checken. Bah, ik mis school. Ik was al aan het kijken of ik niet gewoon de vrijdagen twee vakken kan gaan volgen. Zodat ik iig bezig ben.. gewoon zonder verplichtingen. Zou dat wat zijn?
Als het kan lijkt me dat een héél goed idee. Gewoon rustig aan zonder (te) veel verplichtingen. Het geeft je waarschijnlijk een goed gevoel om nuttig bezig te zijn.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:19

Maar alles wat je toch doet omdat je het leuk vindt om ermee bezig te zijn, is toch mooi mee genomen? Die kennis pakken ze je niet meer af.
+ je wilt het graag. Dus zie er geen probleem in. Als je het niet vol houdt kan je het zo weer af kappen.

De dood is ook iets wat mij beangstigt. Gewoon het hele idee van dood zijn. Dood betekend voor mij niks en nooit. En daar word ik echt ontzettend bang van.

Laatst aangepast door Dolcis_ op vr 21 jan 2011 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:19

Het geeft me stress dat school verder gaat en ik niets doe.. Was bezig met afstuderen en volgende week beginnen de nieuwe (laatste) vakken. Ik heb niet zo lang stufie meer en ik moet voor het eind van het schooljaar mijn diploma hebben volgens de regels van DUO. Ook wil ik in sept. een nieuwe studie starten, en dus geen zin om volgend jaar vakker over te moeten doen.

Maar ik weet ook dat ik nu rustig aan moet doen. Zodra ik iets moet gaat het mis. Maar misschien dat gewoon aanwezig zijn al een idee is. Zonder dat ik ook dingen moet..

Ik heb de vorige periode niet kunnen afsluiten en ik word er gewoon onrustig van dat er nu allemaal halve verslagen in de kast liggen. Maar het lukt me gewoon ook niet om er aan te beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:22

Ja, als het lukt zit ik denk liever een halve middag in de klas dan de 7 dagen dat ik nu binnen zit.. Het hoeft niet voor spek en bonen te zijn.. Misschien kan ik die twee vakken die ik ga volgen wel gewoon afsluiten omdat het heel beperkt is. Dan mis ik maar twee vakken..

Ik zal eens kijken hoe school er over denkt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:24

Maar als je eenmaal dood bént heb je daar toch geen last meer van Very Happy Dus zo eng kan het niet zijn. Maar er zijn ook nog genoeg dingen die ik wil zien, doen en meemaken hoor. Zou het heel jammer vinden als dat niet zou gebeuren. Ook vind ik et verschrikkelijk dat er dan mensen in mijn huis komen en mijn spullen moeten uitzoeken.

Gast
Gast

Bericht  Lotus vr 21 jan 2011 - 4:25

Smikkell schreef:Het geeft me stress dat school verder gaat en ik niets doe.. Was bezig met afstuderen en volgende week beginnen de nieuwe (laatste) vakken. Ik heb niet zo lang stufie meer en ik moet voor het eind van het schooljaar mijn diploma hebben volgens de regels van DUO. Ook wil ik in sept. een nieuwe studie starten, en dus geen zin om volgend jaar vakker over te moeten doen.

Maar ik weet ook dat ik nu rustig aan moet doen. Zodra ik iets moet gaat het mis. Maar misschien dat gewoon aanwezig zijn al een idee is. Zonder dat ik ook dingen moet..

Ik heb de vorige periode niet kunnen afsluiten en ik word er gewoon onrustig van dat er nu allemaal halve verslagen in de kast liggen. Maar het lukt me gewoon ook niet om er aan te beginnen.

Ik weet nog altijd niet wat er precies met je aan de hand is, maar aangezien je in een hulpverleningstraject terecht komt, kun je via je decaan proberen te regelen dat je een extra jaar stufi krijgt. Dan heb je in ieder geval die druk niet meer. Verder lost het natuurlijk niets op van je problemen.

En hoe ik het volhoud, tja, dat weet ik soms zelf ook niet. Soms houd ik het niet vol trouwens.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:30

Het lijkt me ook heel moeilijk Lotus. Zeker omdat dit bij jou al jaren duurt en school er voor jou al helemaal niet inzit. Ik word nu al gek en het thuis zitten maakt het alleen maar erger. Hulpverlening is mijn enige dagbesteding, bah!

Ik weet dat er zulke regelingen zijn bij DUO. Ik moet er achteraan. Maar ik kan het gewoon ook niet opbrengen om nóg een jaar langer schoolgeld te betalen. Daarnaast zou ik deze studie in twee jaar afronden en is dit nu al mijn 4e jaar. Ik wil er gewoon klaar mee zijn. Mijn cijfers zijn supergoed (ook van de vakken waar ik de lessen niet van heb kunnen volgen). Ik wil gewoon beginnen met mijn vervolgopleiding.

Maar misschien wil ik wel gewoon te veel..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:32

Smikkell schreef:Maar als je eenmaal dood bént heb je daar toch geen last meer van Very Happy Dus zo eng kan het niet zijn. Maar er zijn ook nog genoeg dingen die ik wil zien, doen en meemaken hoor. Zou het heel jammer vinden als dat niet zou gebeuren. Ook vind ik et verschrikkelijk dat er dan mensen in mijn huis komen en mijn spullen moeten uitzoeken.
Dat idee juist. Dat probeer ik me dan nu voor te stellen. Ik heb het gevoel dat ik dan het besef heb om geen besef meer te hebben.. Snap je?

Misschien als je naar school gaat zonder 'verplicht' te zijn dat het de druk wat verminderd. Je hoeft immers niet heen omdat je rustig aan moet doen. Maar je gaat wel. Om in elk geval wat te doen.
En ik vind het juist super goed als je een klein beetje bezig blijft. Door 7 dagen in de week niks te doen en in huis te zitten werkt niet echt positief op je gevoel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:33

Lijkt me alleen wel belangrijk dat je de lat voor jezelf niet te hoog gaat leggen. En dat je steeds meer 'moet' van jezelf.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 21 jan 2011 - 4:40

toetje_ schreef:Het blijkt wel weer dat je er in 'moeilijke' tijden achter komt wie je echt vrienden zijn. smile

Hier zat ik net aan te denken..en ik ben heel erg blij met mijn vriendinnen Very Happy. Vooral nu..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Toet vr 21 jan 2011 - 4:41

Kabouter schreef:
toetje_ schreef:Het blijkt wel weer dat je er in 'moeilijke' tijden achter komt wie je echt vrienden zijn. smile

Hier zat ik net aan te denken..en ik ben heel erg blij met mijn vriendinnen Very Happy. Vooral nu..

Ik iets minder helaas, en dat had ik niet van ze verwacht.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kabouter vr 21 jan 2011 - 4:43

toetje_ schreef:
Kabouter schreef:

Ik iets minder helaas, en dat had ik niet van ze verwacht.

Ik had het ook niet verwacht, maar dat is gewoon stom van mezelf.
Wel balen dat het bij jou juist in de negatieve zin is.
hug
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud