Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Haha, knuffelen is inderdaad niet mijn ding..
Lees ik nou iets over sneeuw?? :face:
Lees ik nou iets over sneeuw?? :face:
Gast- Gast
Ik ben blij dat ik iets kan lezen over sneeuw. En dat het hier gelukkig niet sneeuwt
Gast- Gast
Goedemiddag dames!
Al paar dagen niet echt hier geweest, had er ff geen zin in
Zometeen even mn vriend zn haar millimeteren Vind ik altijd zo mooi bij hem!
Al paar dagen niet echt hier geweest, had er ff geen zin in
Zometeen even mn vriend zn haar millimeteren Vind ik altijd zo mooi bij hem!
Gast- Gast
Straks nog even Wie is de Mol in de herhaling kijken. Balen dat ik dat nooit op donderdag kan zien.
Vrijdag is m'n tv-dagje. Kijk de rest van de week nooit tv.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Dat mag best hoor, Bo. Dat heb ik ook wel eens. Heb je andere (leuke) dingen gedaan?
Gast- Gast
Wat doe je dan wel?M_as schreef:Straks nog even Wie is de Mol in de herhaling kijken. Balen dat ik dat nooit op donderdag kan zien.
Gast- Gast
Het is hier heerlijk zonnig nu Wel koud, maar dat vind ik niet zo erg. Ik moet ook nog tot 5 uur werken, dan lekker weekend Heb vanavond een feestje en begin om 5 uur met borrelen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dolcis_ schreef:Wat doe je dan wel?M_as schreef:Straks nog even Wie is de Mol in de herhaling kijken. Balen dat ik dat nooit op donderdag kan zien.
Eeuhm, werken, volleyballen (4x in de week), zwemmen en 'savonds zitten we meestal met z'n allen in de keuken. Even wat drinken voordat we gaan slapen
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kom inderdaad ook nooit toe aan tv-kijken. Gelukkig is bij mij de donderdagavond juist mijn vrije avond, dus De Mol kan ik altijd volgen
Suus- Lady Post-a-lot
Er is toch wel meer in het leven dan de TV? Als je jezelf niet kunt vermaken zonder tv, dan.. dan... Hmmz! Dan vind ik dat raar
Gast- Gast
Klinkt gezellig Ik kijk meestal wel altijd gtst.. En savonds wel een filmpje met mijn vriend of een ander programma.
Gast- Gast
Ik ook Al kan ik af en toe heerlijk genieten van een avondje tv-kijkenSmikkell schreef:Er is toch wel meer in het leven dan de TV? Als je jezelf niet kunt vermaken zonder tv, dan.. dan... Hmmz! Dan vind ik dat raar
Suus- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Er is toch wel meer in het leven dan de TV? Als je jezelf niet kunt vermaken zonder tv, dan.. dan... Hmmz! Dan vind ik dat raar
Ik vermaak me prima zonder tv Ik denk dat het minder met mij gesteld is als ik de pc moet missen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat mag best hoor, Bo. Dat heb ik ook wel eens. Heb je andere (leuke) dingen gedaan?
Heb veel dingen gedaan!
Met vriendinnen/mn mama weg geweest.
Lekker boeken lezen enz
Het sneeuwt hier nu trouwens ook
Gast- Gast
Goedemiddag, ik ben er ook alweer...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Er is toch wel meer in het leven dan de TV? Als je jezelf niet kunt vermaken zonder tv, dan.. dan... Hmmz! Dan vind ik dat raar
Ik vermaak me prima zonder tv Ik denk dat het minder met mij gesteld is als ik de pc moet missen!
+1
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Er is toch wel meer in het leven dan de TV? Als je jezelf niet kunt vermaken zonder tv, dan.. dan... Hmmz! Dan vind ik dat raar
Ik zit ook eigenlijk meer achter de pc dan voor de televisie. Dit klinkt heel oude wijferig, maar ik vind echt niets meer leuk om te kijken, vaak kijk ik gewoon tv series via internet.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pff, zijn er meer mensen toe aan een borrel? Heb echt geen zin meer om te werken...
Suus- Lady Post-a-lot
Ik verveeel me, het is hier ook maar saai. Gaat er nog iemand een spannend onderwerp in de groep gooien?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wie waar waarrrrr smikkel?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Joehoeee! Ik had mijn moeder vandaag op bezoek; erg fijn om even te zien weer. Samen even gewinkeld en naar de markt geweest. Nu zometeen naar de apotheek met/voor vriend, hij krijgt (gelukkig) een kuur voor zijn keel & griep! Verder wordt een rustige vrijdag dus....
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: