Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Reva schreef:Smikkell schreef:Ow.. aan afwassen doe je wel?Reva schreef:Smikkell schreef:Ahhh, de energiedrank was in de aanbieding.. maar ik heb ze maar laten liggen! Toen ik nog in het dorp van Reva woonde, spaarde ik de Rodeoblikjes!
JIJ DURFT!!!
Maar, ik heb wel twee takkie bekers, make up tasje, opvouwbare tas, spiegeltje, takkie make up EN EN EN een TAKKIE AFWASTEIL.
Ik heb zo'n takkiebeker voor mijn zusje gekocht. Nou, eigenlijk de siepie variant. Ik mag voor mezelf eigenlijk geen servies meer kopen.
Dorp, uhmm... prachtige stad natuurlijk!
Nee, maar dan kan ik t in de afwasteil zetten en mn wasbak gewoon gebruiken. Ideaal.
Gast- Gast
Excuses voor m`n saaie inbreng.. Dan ga ik wel wat spannends bedenken..
Ik heb sexy slipjes gekocht!
Gast- Gast
...Smikkell schreef:wc-eend schreef:hahaha Smik, DOEN!
of niet natuurlijk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Kennen jullie ook mensen die Pringles-bussen sparen? Mijn oude buurjongen deed dat, die had ook een enorme toren.
Dit deed ik vroeger; toen ik een jaar of 16 was!
Gast- Gast
Ik net mijn arme zieke vent in bed gelegd, 2 dekens, kleding aan & hij ligt onwijs te rillen. En meneer eigenwijs wil morgen gaan werken, terwijl die net 39 graden koorts had... hoe doen jullie dat? Ik kan hem niet vastbinden!
Gast- Gast
Laten gaan.. volwassen genoeg. Wel lief dat je zo voor hem zorgtIsabella schreef:Ik net mijn arme zieke vent in bed gelegd, 2 dekens, kleding aan & hij ligt onwijs te rillen. En meneer eigenwijs wil morgen gaan werken, terwijl die net 39 graden koorts had... hoe doen jullie dat? Ik kan hem niet vastbinden!
Gast- Gast
Fotooooooooooooooooooooo_Donnaa schreef:Excuses voor m`n saaie inbreng.. Dan ga ik wel wat spannends bedenken..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Laten gaan.. volwassen genoeg. Wel lief dat je zo voor hem zorgtIsabella schreef:Ik net mijn arme zieke vent in bed gelegd, 2 dekens, kleding aan & hij ligt onwijs te rillen. En meneer eigenwijs wil morgen gaan werken, terwijl die net 39 graden koorts had... hoe doen jullie dat? Ik kan hem niet vastbinden!
Ja, ik laat hem ook gaan; maar echt blij ben ik er niet mee als hij zo de auto in stapt om 3u (enkele reis) te gaan rijden.....
Ik ben reuze lief... Al maakte ik net een smoothie voor hem, dat vroeg hij, en die spuugt die weer uit omdat hij niet kan slikken.. tsss!
Gast- Gast
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen eigenlijk..Isabella schreef:Smikkell schreef:Laten gaan.. volwassen genoeg. Wel lief dat je zo voor hem zorgtIsabella schreef:Ik net mijn arme zieke vent in bed gelegd, 2 dekens, kleding aan & hij ligt onwijs te rillen. En meneer eigenwijs wil morgen gaan werken, terwijl die net 39 graden koorts had... hoe doen jullie dat? Ik kan hem niet vastbinden!
Ja, ik laat hem ook gaan; maar echt blij ben ik er niet mee als hij zo de auto in stapt om 3u (enkele reis) te gaan rijden.....
Gast- Gast
Sja.. over welk deel van die ik-doe-eens-lekker-gek gedachtes gaat dat?wc-eend schreef:...Smikkell schreef:wc-eend schreef:hahaha Smik, DOEN!
of niet natuurlijk
Gast- Gast
Isabella schreef:Smikkell schreef:Laten gaan.. volwassen genoeg. Wel lief dat je zo voor hem zorgtIsabella schreef:Ik net mijn arme zieke vent in bed gelegd, 2 dekens, kleding aan & hij ligt onwijs te rillen. En meneer eigenwijs wil morgen gaan werken, terwijl die net 39 graden koorts had... hoe doen jullie dat? Ik kan hem niet vastbinden!
Ik ben reuze lief... Al maakte ik net een smoothie voor hem, dat vroeg hij, en die spuugt die weer uit omdat hij niet kan slikken.. tsss!
Ja kan altijd nog perongeluk zijn wekker uitzetten.. 'Aah wat jammer je hebt je al 3 uur verslapen, nu heeft het toch geen zin meer, blijf maar lekker in bed '
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Geen foto, wel plaatjeSmikkell schreef:Fotooooooooooooooooooooo_Donnaa schreef:Excuses voor m`n saaie inbreng.. Dan ga ik wel wat spannends bedenken..
Op de website staan heel veel leuk, ohjee!!
Gast- Gast
Lavendel schreef:Isabella schreef:Smikkell schreef:Laten gaan.. volwassen genoeg. Wel lief dat je zo voor hem zorgtIsabella schreef:Ik net mijn arme zieke vent in bed gelegd, 2 dekens, kleding aan & hij ligt onwijs te rillen. En meneer eigenwijs wil morgen gaan werken, terwijl die net 39 graden koorts had... hoe doen jullie dat? Ik kan hem niet vastbinden!
Ja kan altijd nog perongeluk zijn wekker uitzetten.. 'Aah wat jammer je hebt je al 3 uur verslapen, nu heeft het toch geen zin meer, blijf maar lekker in bed '
Haha ja; maar dat ga ik maar niet doen, want hij heeft een hele belangrijke afspraak, dus dan moet hij dat zelf maar doen
Gast- Gast
Ja, als ik die kon bestellen, nou dan wist ik het wel..Smikkell schreef:Doe mij zo'n buik..
Gast- Gast
+1_Donnaa schreef:Ja, als ik die kon bestellen, nou dan wist ik het wel..Smikkell schreef:Doe mij zo'n buik..
Zwerver- Ratel
_Donnaa schreef:Ja, als ik die kon bestellen, nou dan wist ik het wel..Smikkell schreef:Doe mij zo'n buik..
ik wil óóóók!!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Jaaa, dit is toevallig ook een string.. En dan heb ik nog 2 hipster string boxer achtige slipjes.. Ik was m`n Pieces boxers zo zat!Isabella schreef:Zulke heb ik ook, string-variant, van de Hunkemoller! En van de Primark
Gast- Gast
Hipster string boxer achtige dingetjes... Ben erg benieuwd hoe die eruit zien
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben weer even aan het Nail arten
Zwerver- Ratel
Goedemorgen dames!
Sjee wat een actie! Vind het maar raar dat het dan maar jullie 'probleem' wordt.
Vandaag de hele dag naar school Heb er nooit zoveel zin in. Maar het moet maar. Moet eigenlijk ook presenteren maar dat verschuif ik een week Heb de presentatie net af en wil nog even oefenen. Hoop trouwens dat er nog iemand met mij mee wilt doen Dan hoef ik niet alleen. Want ik vind het echt vreselijk afschuwelijk...
Mijn darmen voelen wat verdacht aan. Hoop niet dat ze beginnen als ik in de klas zit haha! Dan moet ik héél hard gaan rennen
Smikkell schreef:De cassiere was........ Uiteindelijk hebben we het samen op kunnen lossen door losgeld op de bodem van onze tassen, maar dit is toch helemaal niet iets dat wij, als klanten, samen moeten oplossen??
Sjee wat een actie! Vind het maar raar dat het dan maar jullie 'probleem' wordt.
Vandaag de hele dag naar school Heb er nooit zoveel zin in. Maar het moet maar. Moet eigenlijk ook presenteren maar dat verschuif ik een week Heb de presentatie net af en wil nog even oefenen. Hoop trouwens dat er nog iemand met mij mee wilt doen Dan hoef ik niet alleen. Want ik vind het echt vreselijk afschuwelijk...
Mijn darmen voelen wat verdacht aan. Hoop niet dat ze beginnen als ik in de klas zit haha! Dan moet ik héél hard gaan rennen
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: