Frame maat mamafiets
+2
Aimee
Star007
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Frame maat mamafiets
Ik ben op marktplaats aan het rondkijken voor een mamafiets,maar nu weet ik dus niet welke framemaat ik moet hebben. Ik kan geen rolmaat of meetlint vinden dus kan nu niet mijn binnenbeenlengte opmeten. Wie is er ook rond de 1.70 en weet welke framemaat ze heeft?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Frame maat mamafiets
Ik denk dat je het beste even een fietsenwinkel kan binnenlopen om daar te passen. Dan weet je teinste zeker wat voor maat je nodig hebt.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Dan kun je het beste framemaat 53 nemen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou zelf eerst naar een feitsenwinkel gaan en daar eens een fiets proberen. Daar helpen ze je goed met de juiste maat te vinden! Zo doe je geen miskoop....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik zou zelf eerst naar een feitsenwinkel gaan en daar eens een fiets proberen. Daar helpen ze je goed met de juiste maat te vinden! Zo doe je geen miskoop....
eens
Gast- Gast
gemiddeld past bij jouw lengte framemaat 53. Ik heb sinds een week een moederfiets framemaat 50, ik ben 1.71. Ik heb gefietst op de fiets zelf, het zadel kon hoog genoeg dus ik heb toch besloten hem te kopen maar over het algemeen is framemaat 53 geschikt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook zeker even passen. Bij een mama fiets is het extra belangrijk dat je goed bij de grond kan met je voeten. Ik zelf ben 1.67 en ik heb een 48 genomen, want ik vond 53 te hoog.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mamafiets
» mamafiets
» bagage mamafiets
» Mamafiets vragen...
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» mamafiets
» bagage mamafiets
» Mamafiets vragen...
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: