Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Caroow schreef:Jordana schreef:Na heb wijn op, voel het hangen en net zet er gewoon iemand mijn buitenspiegel omhoog. Ben al blij zat dat die persoon weet hoe het werkt dan ze hem afbreken.
Sorry?
Omdat ik al een keer gehad hebben dat de spiegel afgebroken was.
En deze spiegel gaan net anders als normale spiegels.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Aaawh! Ik ruik zo ontzettend lekker!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
je bent ziek.Reva schreef:Waarom zet iemand je zijspiegel omhoog?
Volgens mij ben ik ziek. Heb geen trek in wijn.
Gast- Gast
Geen idee waarom ik geen trek heb in wijn.
Volgens mij zijn de spinaziekerstboompaardappeltjes niet goed gevallen. Of de zak chips of de poffertjes...
Wil iemand een leuk white wash kastje? Verkeerde bestelling ontvangen van de week.. Al gemaild met de winkel, maar die hebben een grote waffel. Dus nu kunnen ze hem komen halen, ik ga 'm niet opsturen, maar niks meer gehoord..
Volgens mij zijn de spinaziekerstboompaardappeltjes niet goed gevallen. Of de zak chips of de poffertjes...
Wil iemand een leuk white wash kastje? Verkeerde bestelling ontvangen van de week.. Al gemaild met de winkel, maar die hebben een grote waffel. Dus nu kunnen ze hem komen halen, ik ga 'm niet opsturen, maar niks meer gehoord..
Gast- Gast
Ik kom alleen even Hallo zeggen en ga er dan meteen vantussen,
heb al de hele dag migraine, en mn migrainemedicijnen zijn op , dus alles al geprobeerd maar t gaat maar niet over...
dus nu maar lekker mn bedje in, slapen en hopen dat t morgen over is.
dus bij deze ook meteen weer: doei!
fijne avond!
heb al de hele dag migraine, en mn migrainemedicijnen zijn op , dus alles al geprobeerd maar t gaat maar niet over...
dus nu maar lekker mn bedje in, slapen en hopen dat t morgen over is.
dus bij deze ook meteen weer: doei!
fijne avond!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Geen idee waarom ik geen trek heb in wijn.
Foto Reva?? Ik ben nu mn huis aan het inrichten dus... wie weet
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ging een pakketje met twee kop en schotels ophalen en kwam hier dus mee thuis
Gast- Gast
Zitten de kop en schotel er niet in? Dat het gewoon een mooie verpakking is zeg maar?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hij is inderdaad leuk Hoeveel wil je ervoor hebben? PM me anders maar
Zwoesj- Ratel
. Ik vind het best een leuk kastje, maar niet voor mijn inrichting helaas. Waarom heeft de winkel een grote waffel?
Gast- Gast
Hahahaha (ik had je verhaal over het kastje gelezen, maar had toch wel een iets kleiner kastje verwacht .
Wel leuk kastje trouwens. Nou als de winkel zo stom doet, dan hou je hem toch lekker.
Wel leuk kastje trouwens. Nou als de winkel zo stom doet, dan hou je hem toch lekker.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Brennuss schreef:Dat is wel een heel leuk kastje Reva!
Als je je drie keer per nacht in de hal aan hem stoot omdat je moet plassen en geen andere plek voor het kastje hebt, ga je hem iets minder waarderen
Gast- Gast
Anders wil ik hem wel ruilen tegen een laminaatvloer, die willen ze bij ons maar niet op komen halen
Zwoesj- Ratel
Ze hebben vast een aantal pakketten te gelijker tijd op de post gedaan en de adressen verwisseld..
Gast- Gast
Caroow schreef:Zitten de kop en schotel er niet in? Dat het gewoon een mooie verpakking is zeg maar?
Whahahaha!
Grote waffel omdat ik had gemaild van joehoe ik heb een kastje ipv kop en schotels. Krijg ik terug ja je hebt de verkeerde bestelling (joh) en dat zodra ik het kastje retour had gestuurd ik mijn bestelling zou ontvangen. Euh, pardon? Ik ga er geen ruilsessie van maken. ZIj maken een fout, prima, kan gebeuren, maar dan los je die ook zo snel mogelijk en zo correct mogelijk op. En dus verwacht ik dan ook mijn wél bestelde pakket zsm te ontvangen ipv nadát zij het kastje weer in bezit hebben. En dat mailde ik dus ook...
En toen kreeg ik een mailtje terug dat ze toch bezig was met het oplossen en of ik mijn rekeningnummer wilde mailen zodat ze het geld van mijn bestelling terug kon storten omdat ik toch (ja echt, 'toch') ontevreden was over de service.
EUH, PARDON (2)??? Ik zeg dat ik er geen ruilsessie van wil maken en dan ontnemen zij dus feitelijk gewoon mij de kop en schotels
Dus... Toen heb ik weer gemaild dat ik opzich niet ontevreden over de service was, tot op dat moment dan. En dat ik het zeer kinderachtig vond om na kritiek gelijk een bestelling te annuleren, maar dat ze zich blijkbaar zo als bedrijf willen profileren. Pfff. En dat als ze zo professioneel zijn dat ze dan ook vast wel mijn rekeningnummer uit de bedrijfsadministratie konden halen
Laatst aangepast door Reva op za 22 jan 2011 - 12:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
schrijf je nou echt bewust zo slecht?Caroow schreef:Jordana schreef:Na heb wijn op, voel het hangen en net zet er gewoon iemand mijn buitenspiegel omhoog. Ben al blij zat dat die persoon weet hoe het werkt dan ze hem afbreken.
Sorry?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze hebben vast een aantal pakketten te gelijker tijd op de post gedaan en de adressen verwisseld..
Ja, uiteraard. Prima, kan ook gebeuren. Maar dan los je het netjes op.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ze hebben vast een aantal pakketten te gelijker tijd op de post gedaan en de adressen verwisseld..
Ja, uiteraard. Prima, kan ook gebeuren. Maar dan los je het netjes op.
Inderdaad. Stelletje debielo's.
Gast- Gast
Maar wel hilarisch dat ze hem vanuit Heereveen komt ophalen (tenminste, als ze ooit nog wat laat horen). Kan d'r alleen geen koffie aanbieden, want ik heb geen kop en schotel
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: