Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
ik probeerde BZV van afgelopen week terug te kijken, ook tot de reclame en verder niet.
morgen maar weer een keer proberen dan
morgen maar weer een keer proberen dan
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Toetje, klopt.
Nou ik heb besloten toch door te gaan. En school adviseerde dit mij ook. Klasgenoten (vrienden van mijn broertje) reageerden heel erg verontwaardigd van huh? Zij mag niet stoppen zij, weet juist veel.. Dat vertelde mijn broertje dan weer. Ik heb wel omdat ik bang was voor nog hogere schuld mijn AV beurs en OV stopgezet. Dat laatste gebruikte ik toch nooit. We wonen in een uithoek waar niet eens een bus rijd... Dus dat had ook geen meerwaarde..
Nou ik heb besloten toch door te gaan. En school adviseerde dit mij ook. Klasgenoten (vrienden van mijn broertje) reageerden heel erg verontwaardigd van huh? Zij mag niet stoppen zij, weet juist veel.. Dat vertelde mijn broertje dan weer. Ik heb wel omdat ik bang was voor nog hogere schuld mijn AV beurs en OV stopgezet. Dat laatste gebruikte ik toch nooit. We wonen in een uithoek waar niet eens een bus rijd... Dus dat had ook geen meerwaarde..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Iemand die 3FM kijkt?
nee...
heb zo'n kastjemet harde schijf van kpn, dus ben allemaal dingen aan t kijken die ik deze week had opgenomen.
maar ga zo écht slapen
JD- Ratel
BurnedFlower schreef:Toetje, klopt.
Goed van je. En idd verstandig die dingen stop te zetten, als je er toch geen gebruik van maakt. Ik hoop dat je het allemaal gaat redden en gewoon je diploma gaat halen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
*Marietje* schreef:@toetje, ja we hebben het er toevallig gisteren weer over gehad. er klopt echt niks van bij dat bedrijf. zn contract loopt 1 maart af en hij zegt dat ie het er dan echt over gaat hebben met zn baas, dus ik wacht het voor nu maar even af.
Zou hij dat niet vóór die tijd doen. Nu bijvoorbeeld?
Toet- Lady Post-a-lot
Marietje,
hoeveel uur heb je nog te kijken dan? Ik heb alleen gtst gemist... en wij kunnen niets opnemen... Lang leve de uitzendinggemist zenders en rtl gemist
hoeveel uur heb je nog te kijken dan? Ik heb alleen gtst gemist... en wij kunnen niets opnemen... Lang leve de uitzendinggemist zenders en rtl gemist
Silver- Ratel
BurnedFlower schreef:Marietje,
haha als ik echt alles nog wil kijken ben ik wel even bezig.
ik neem vaak leuke films op, en die kijk ik dan ooit als er niks op tv is. we hebben er nu 45 films instaan ofzo.
en meestal csi, law&order, cold case...maar als ik dat allemaal nog af moet kijken...
maar meiden, ik ga er vantussen, zit echt tew typen terwijl mn ogen dichtvallen!
slaap lekker allemaal!
JD- Ratel
Ik ben dus op zoek naar leuke kapsels, en dit plaatje kreeg ik cadeau. Ik overweeg meteen meer veranderingen dan alleen dat nieuwe kapsel..
Gast- Gast
smikkel dat is die met 25 kg? dat is gewoon niet geil meer... haha....
Silver- Ratel
Marietje, trusten
Laatst aangepast door BurnedFlower op vr 21 jan 2011 - 16:46; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
hmm... wrom ben ik nu niet moe :o wil maar al te graag verder slapen, heb de laptop nu al mee naar boven genomen.. maar moe ben ik niet
Silver- Ratel
Ik ga toch maar slapen nu, weltruste!
Toet- Lady Post-a-lot
mijn pc viel uit hij was waarschijnlijk te warm op bed. Maar ik ga gtst kijken en dan ook maar slapen.... slaap is beter... vandaag ook meer plannen... hele huis moet ook schoon...
trusten voor staks
trusten voor staks
Silver- Ratel
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Na heb wijn op, voel het hangen en net zet er gewoon iemand mijn buitenspiegel omhoog. Ben al blij zat dat die persoon weet hoe het werkt dan ze hem afbreken.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Waarom zet iemand je zijspiegel omhoog?
Volgens mij ben ik ziek. Heb geen trek in wijn.
Volgens mij ben ik ziek. Heb geen trek in wijn.
Gast- Gast
Jordana schreef:Na heb wijn op, voel het hangen en net zet er gewoon iemand mijn buitenspiegel omhoog. Ben al blij zat dat die persoon weet hoe het werkt dan ze hem afbreken.
Sorry?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedeavond
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
En? Hoe was het? Wat vindt je van mijn nieuwe geur?June schreef:wc-eend schreef:Goedeavond
Ik heb jou net nog gebruikt!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: