Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
@BF, hoi! ahh wat balen dat je vriend een week weg is. erg leuk voor hem, maar kan me ook voorstelleen dat je hem gaat missen! alhoewel het soms ook wel eens lekker kan zijn, een paar dagrn rust...maar een week is net te lang...
@toetje, hij werkt van do tm zo. donderdag en zondag zijn ze tot 01.00 open, dan is ie meestal rond half2 thuis, op vrijdag en zaterdag zijn ze tot 03.00 open, dan nog een uur schoonmaken en even een broodje eten, en dan is ie rond half5 thuis.
t jammere is dat hij op zaterdag en zondag overdag zo gesloopt is, dat hij pas om 15.00 zn bed uitkomt, en dan om 16.00 weer aan het werk moet. dus t gaat allemaal van onze tijd samen af....
@toetje, hij werkt van do tm zo. donderdag en zondag zijn ze tot 01.00 open, dan is ie meestal rond half2 thuis, op vrijdag en zaterdag zijn ze tot 03.00 open, dan nog een uur schoonmaken en even een broodje eten, en dan is ie rond half5 thuis.
t jammere is dat hij op zaterdag en zondag overdag zo gesloopt is, dat hij pas om 15.00 zn bed uitkomt, en dan om 16.00 weer aan het werk moet. dus t gaat allemaal van onze tijd samen af....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
owh, in fototopic, euh nee... de keren dat ik daar kwam is ook al paar jaar geleden en ook maar sporadisch... dus denk een dubbelganger ofzo?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
En hij is maandag, dinsdag en woensdag vrij?
Smikkell, vanwaar eigenlijk toetsol?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@ Marietje,
Precies, en vooral toen we nog thuis woonden zagen we elkaar zo eens bijna een week niet, maar nu we een jaar samen wonen is het toch wel veranderd... hmmm doe ik nu niet te zielig? het is maar een week.....
Weekend heb ik allemaal drukte met vriendinnen, en volgende week me eindbeoordeling van stage, en krijg ik te horen of ik over mag naar het eindjaar (ben in feb begonnen) Dus allemaal spanningen. En dat wist ik niet van te voren... Hij zei ook al, eigenlijk had ik niet in deze week weg gemoeten.....maar ja, is niet anders. Vanacht zei ie nog voor je het weet is het weer zaterdag.
Precies, en vooral toen we nog thuis woonden zagen we elkaar zo eens bijna een week niet, maar nu we een jaar samen wonen is het toch wel veranderd... hmmm doe ik nu niet te zielig? het is maar een week.....
Weekend heb ik allemaal drukte met vriendinnen, en volgende week me eindbeoordeling van stage, en krijg ik te horen of ik over mag naar het eindjaar (ben in feb begonnen) Dus allemaal spanningen. En dat wist ik niet van te voren... Hij zei ook al, eigenlijk had ik niet in deze week weg gemoeten.....maar ja, is niet anders. Vanacht zei ie nog voor je het weet is het weer zaterdag.
Silver- Ratel
Ow, in mijn omgeving plak ik overal 'Sol achter. Smiksol =) Zie het als een eer!!
Gast- Gast
Wat een eer.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:En hij is maandag, dinsdag en woensdag vrij?
ja in principe wel, heel af en toe werkt ie op maandag extra.
maar ja, ma/di/woe werk ik in principe overdag. dinsdagavond issie bij de schietvereniging, woensdag om de week aan het zaalvoetballen....dus helaas zien we elkaar erg weinig. maar ja, dat wist ik toen ik eraan begon, dus ach...
maar BF, wat betreft die week weg, dat zou ik dan wel weer erg vinden. ik zou hem overdag niet eens zo missen, maar vooral s avonds in bed, en s ochtends met t wakker worden.
vriend van mn vriendin werkt bij tata steel (Corus) en nou is een paar weken de hal waar hij werkte afgebrand. nou heeft ie aangeboden gekregen om een halfjaar in engeland te gaan werken, terwijl die hal hier opnieuw opgebouwd wordt. dat lijkt me wel echt verschrikkelijk....
JD- Ratel
*Marietje*
Ik ben ook bang dat ik me heel erg "eenzaam" ga voelen.. Misschien denk ik ook wel ik ga weer even bij mijn ouders logeren... Ik moet het nog maar even bedenken hoe ik het wil doen... Maar nu mis ik hem ook al En ik moet er stiekem ook steeds bij huilen... maar goed...
Me schoonzus heeft me broer 3 maanden op 3 maanden af moeten missen (broer zat bij Marine) Dus daarom.. een weekje moet te overzien zijn toch?
Ik ben ook bang dat ik me heel erg "eenzaam" ga voelen.. Misschien denk ik ook wel ik ga weer even bij mijn ouders logeren... Ik moet het nog maar even bedenken hoe ik het wil doen... Maar nu mis ik hem ook al En ik moet er stiekem ook steeds bij huilen... maar goed...
Me schoonzus heeft me broer 3 maanden op 3 maanden af moeten missen (broer zat bij Marine) Dus daarom.. een weekje moet te overzien zijn toch?
Silver- Ratel
@BF
Jippieeeeeeeeeeeee zie net dat ik "fluisteraar"-af ben!! hoeraaaaaaaaaaaaaaa!
JD- Ratel
Goed bezig..*Marietje* schreef:@BF
Gast- Gast
BF, ik kan me daar niets bij voorstellen, maar dat zegt natuurlijk niets over jouw gevoel.
Gast- Gast
ik heb even niet zoveel te melden geloof ik...
hebben we nog een leuk onderwerp?
hebben we nog een leuk onderwerp?
JD- Ratel
*Marietje* schreef:toetje_ schreef:En hij is maandag, dinsdag en woensdag vrij?
maar ja, ma/di/woe werk ik in principe overdag. dinsdagavond issie bij de schietvereniging, woensdag om de week aan het zaalvoetballen....dus helaas zien we elkaar erg weinig. maar ja, dat wist ik toen ik eraan begon, dus ach...
Klote zeg. En hij kan zeker ook bijna geen vrij nemen in het weekend omdat hij dan gelijk min uren maakt?
Mij lijkt t iig niks, ik zou nooit vast in de horeca willen werken.
Toet- Lady Post-a-lot
hehe ik wil ook fluisteraar af zijn dus kom maar op met leuk onderwerp...
Smikkel, nee iedereens gevoel is anders, ik heb een soort zware dip achter de rug en hij was daar mijn steun en toeverlaat in. En ook deze week heb ik een soort van steun en toeverlaat nodig. Omdat ik bang ben dat ik advies krijg te stoppen. Doordat ik zovaak ziek ben. Door longklachten en darmen. Mis ik veel theorie.
Smikkel, nee iedereens gevoel is anders, ik heb een soort zware dip achter de rug en hij was daar mijn steun en toeverlaat in. En ook deze week heb ik een soort van steun en toeverlaat nodig. Omdat ik bang ben dat ik advies krijg te stoppen. Doordat ik zovaak ziek ben. Door longklachten en darmen. Mis ik veel theorie.
Silver- Ratel
toetje_ schreef:*Marietje* schreef:toetje_ schreef:En hij is maandag, dinsdag en woensdag vrij?
Klote zeg. En hij kan zeker ook bijna geen vrij nemen in het weekend omdat hij dan gelijk min uren maakt?
Mij lijkt t iig niks, ik zou nooit vast in de horeca willen werken.
nou t is nog erger dan dat.
hij heeft een contract voor 40 uur per week, maar zn baas roostert hem elke week maar voor 36 uur in, ondanks dat mijn vriend al meerdere malen heeft aangegeven dat ie 40 uur kan en wil werken.
die 4 uur per week die ie dus tekort werkt, houdt zn baas in van zn vakantie uren. dat is dus 16 uur per maand, dat mag toch niet zomaar???
ze hebben mensen tekort, dus of je zet hem gewoon voor 40 uur in, of je moet zn contract gaan omzetten naar 36 uur.
mijn vriend is zo'n goedzak dat ie zn mond er niet over opentrekt, ik kan me er juist echt pissig om maken.
vooral nu we van de zomer op vakantie willen, mn vriend weet niet of ie wel op vakantie kan, omdat ie geen uren meer over heeft waarschijnlijk.
en dat terwijl hij altijd bereid is over te werken, en nooit vrij neemt. vorig jaar zijn we niet op vakantie geweest ivm de verhuizing, en we hebben laatst het aantal dagen geteld wat ie in 2010 vrij heeft gevraagd; 4 dagen.
ach, ik kan me er boos over maken tot ik een ons weeg, maar hij is degene die erachter aan zal moeten gaan
JD- Ratel
Waarom lukt het mij niet om programma's terug te kijken via uitzendinggemist.nl?
Gast- Gast
*Marietje* schreef:
nou t is nog erger dan dat.
hij heeft een contract voor 40 uur per week, maar zn baas roostert hem elke week maar voor 36 uur in, ondanks dat mijn vriend al meerdere malen heeft aangegeven dat ie 40 uur kan en wil werken.
die 4 uur per week die ie dus tekort werkt, houdt zn baas in van zn vakantie uren. dat is dus 16 uur per maand, dat mag toch niet zomaar???
ze hebben mensen tekort, dus of je zet hem gewoon voor 40 uur in, of je moet zn contract gaan omzetten naar 36 uur.
mijn vriend is zo'n goedzak dat ie zn mond er niet over opentrekt, ik kan me er juist echt pissig om maken.
vooral nu we van de zomer op vakantie willen, mn vriend weet niet of ie wel op vakantie kan, omdat ie geen uren meer over heeft waarschijnlijk.
en dat terwijl hij altijd bereid is over te werken, en nooit vrij neemt. vorig jaar zijn we niet op vakantie geweest ivm de verhuizing, en we hebben laatst het aantal dagen geteld wat ie in 2010 vrij heeft gevraagd; 4 dagen.
ach, ik kan me er boos over maken tot ik een ons weeg, maar hij is degene die erachter aan zal moeten gaan
Dat kan inderdaad écht niet. Daar moet je zeker werk van maken.
Laatst aangepast door toetje_ op vr 21 jan 2011 - 16:26; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Waarom lukt het mij niet om programma's terug te kijken via uitzendinggemist.nl?
jaaa daar heb ik dus ook de hele avond al last van!!
hij laad de player wel, maar zegt dan dat de sessie verlopen is ofzo. of het beeld blijft gewoon zwart.
ik dacht al dat het aan die stomme laptop van me lag
JD- Ratel
BF, jij had toch pas dat topic over stoppen of doorgaan met je opleiding? Mag ik vragen hoe dit afgelopen is?
Toet- Lady Post-a-lot
@toetje, ja we hebben het er toevallig gisteren weer over gehad. er klopt echt niks van bij dat bedrijf. zn contract loopt 1 maart af en hij zegt dat ie het er dan echt over gaat hebben met zn baas, dus ik wacht het voor nu maar even af.
JD- Ratel
Smikkell schreef:Waarom lukt het mij niet om programma's terug te kijken via uitzendinggemist.nl?
Hmm geen idee, ik dacht hier doet ie het wel... Maar tot de reclame niet verder... aaah ik heb gtst gemist. Laat ik dat maar gaan kijken...
Silver- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: