Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Hoewel praten over taal compleet mijn onderwerp is, ga ik nu toch slapen.
Marietje: ik vind fouten in spelling ook irritant, maar daar ging het nu niet over. Je vroeg zelf wat mensen bedoelden met kinderlijk. Je hoeft het niet te veranderen hoor, maar misschien moet je wel bedenken of je wilt dat mensen het zo lezen. Ik zou het zelf vervelend vinden als mensen om die reden mijn berichten minder serieus nemen.
Slaap lekker allemaal!
Marietje: ik vind fouten in spelling ook irritant, maar daar ging het nu niet over. Je vroeg zelf wat mensen bedoelden met kinderlijk. Je hoeft het niet te veranderen hoor, maar misschien moet je wel bedenken of je wilt dat mensen het zo lezen. Ik zou het zelf vervelend vinden als mensen om die reden mijn berichten minder serieus nemen.
Slaap lekker allemaal!
Gast- Gast
ik doe nog maar eens een +1.June schreef:Hoewel praten over taal compleet mijn onderwerp is, ga ik nu toch slapen.
Slaap lekker allemaal!
Gast- Gast
Slaap lekker voor degenen die gaan slapen!
Ik wil ook wel weer eens naar een festival, nog even wachten.
Ik wil ook wel weer eens naar een festival, nog even wachten.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben nog wel even wakker_Donnaa schreef:Gaat iedereen nu slapen? Dan ga ik ook maar..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Owww, Q, daar heb ik toch zo'n zin in..
En m'n vriendinnen zijn niet van de festivals . Heb nu trouwens ook geen geld.
Ben een keer naar Lowlands geweest met ex-vriendje en vrienden en naar RockWerchter met een date, maar dat is niets geworden. Ik zou wel naar meer willen gaan...
Qiara- Ratel
Ohhhhhhhhhhhhhh.. Nouja ik heb ook niet zoveel te vertellen..Smikkell schreef:Ik ben nog wel even wakker_Donnaa schreef:Gaat iedereen nu slapen? Dan ga ik ook maar..
Gast- Gast
Een beetje zon en een festival en ik ben weer helemaal gezond en genezen.. ( )
Gast- Gast
Ik ook niet_Donnaa schreef:Ohhhhhhhhhhhhhh.. Nouja ik heb ook niet zoveel te vertellen..Smikkell schreef:Ik ben nog wel even wakker_Donnaa schreef:Gaat iedereen nu slapen? Dan ga ik ook maar..
Gast- Gast
Hahaha, die is wel goed..Smikkell schreef:Ik ook niet_Donnaa schreef:Ohhhhhhhhhhhhhh.. Nouja ik heb ook niet zoveel te vertellen..Smikkell schreef:Ik ben nog wel even wakker_Donnaa schreef:Gaat iedereen nu slapen? Dan ga ik ook maar..
Nou ik gaap ook heel erg.. Ga lekker uitslapen.. Zin in..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een beetje zon en een festival en ik ben weer helemaal gezond en genezen.. ( )
Jammer dat het nog een tijdje duurt, maar ik hoop dat je je tegen die tijd wel weer beter voelt en lekker kan gaan en van de zon kan genieten!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Op een festival heb ik nog nooit 'problemen' gehad
Hmmm, kunnen we geen festival organiseren
Qiara- Ratel
June schreef:
Slaap lekker allemaal!
dat en ik absoluut met je eens. probleem is dus alleen dat je het zelf niet merkt, omdat t nou eenmaal is hoe ik schrijf hier. dus je merkt het pas als mensen je erop aanspreken en je erop gaat (proberen te) letten.
@ smikkell, ik vind die foto met je trolley door de sneeuw te leuk haha!
en 27, dan ben je toch 2 jaartjes ouder dan mij:)
qua kapsel zou ik het even niet weten, t is zo moeilijk. maar blijf erbij dat ik dat eerste kapsel super vind. en zou t qua kleur op bruin houden, misschien verschillende tinten bruin met high- en lowlights, dat past t mooist bij je gezicht denk ik
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Hahahaha, heb je last van grootheidswaanzin? Samen naar een festival gaan lijkt me nog wel leuk.Qiara schreef:Smikkell schreef:Op een festival heb ik nog nooit 'problemen' gehad
Gast- Gast
Ik denk nog even na over mijn nieuwe kapsel. Ik heb echt zin in iets geks..*Marietje* schreef:June schreef:
Slaap lekker allemaal!
dat en ik absoluut met je eens. probleem is dus alleen dat je het zelf niet merkt, omdat t nou eenmaal is hoe ik schrijf hier. dus je merkt het pas als mensen je erop aanspreken en je erop gaat (proberen te) letten. De manier van schijven maakt zoveel uit, zeker op een forum.
en 27, dan ben je toch 2 jaartjes ouder danmijIK
qua kapsel zou ik het even niet weten, t is zo moeilijk. maar blijf erbij dat ik dat eerste kapsel super vind. en zou t qua kleur op bruin houden, misschien verschillende tinten bruin met high- en lowlights, dat past t mooist bij je gezicht denk ik
Gast- Gast
[quote="Smikkell"]
Nee, het is niet echt te doen. Ja, dat lijkt mij ook wel leuk. Tegen die tijd maar eens kijken...
Hahahaha, heb je last van grootheidswaanzin? Samen naar een festival gaan lijkt me nog wel leuk.[/quoteQiara schreef:Smikkell schreef:Op een festival heb ik nog nooit 'problemen' gehad
Nee, het is niet echt te doen. Ja, dat lijkt mij ook wel leuk. Tegen die tijd maar eens kijken...
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik denk nog even na over mijn nieuwe kapsel. Ik heb echt zin in iets geks..*Marietje* schreef:June schreef:
Slaap lekker allemaal!
dat en ik absoluut met je eens. probleem is dus alleen dat je het zelf niet merkt, omdat t nou eenmaal is hoe ik schrijf hier. dus je merkt het pas als mensen je erop aanspreken en je erop gaat (proberen te) letten. De manier van schijven maakt zoveel uit, zeker op een forum.
en 27, dan ben je toch 2 jaartjes ouder danmijIK
nou.. nu is het niet leuk meer hoor, snif
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: