Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 27 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:13

ABE schreef:Volgens mij hebben Jordana en ik een heel goed gesprek met elkaar gehad....
Vertel, vertel...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:14

Smikkell schreef:
ABE schreef:Volgens mij hebben Jordana en ik een heel goed gesprek met elkaar gehad....
Vertel, vertel...

We hebben "ruzie" gekregen om het verkeerde. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:14

Eerder in dit topic heb ik wat kapsels en ideeen gepost.. Ik wil wat wilds en stouts (ik kom in de pubertijd geloof ik Very Happy ).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:15

Slaap lekker Jordana!

Marietje, ik heb er even over nagedacht. Je schrijfstiil komt kinderachtig over om meerdere redenen volgens mij. In eerste instantie: de inmiddels beroemde puntjes. Verder schrijf je heel vaak duizend keer dezelfde klinker om het 'kracht' bij te zetten (Zoals: jaaaaaaren). En ondanks je overvloed aan puntjes ontbreekt het altijd aan hoofdletters en fatsoenlijke interpunctie. Het is geen ramp, maar daardoor komt het op mij wel direct wat kinderlijker over. Het is een combinatie van verschillende dingen denk ik!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:15

ABE schreef:
Smikkell schreef:
Vertel, vertel...

Dat is de laatste dagen niets nieuws.. Waarom heb ik jou niet meer op msn Nachtcafé 2011 - Pagina 27 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:16

Goedenavond dames,... Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:16

Smikkell schreef:Eerder in dit topic heb ik wat kapsels en ideeen gepost.. Ik wil wat wilds en stouts (ik kom in de pubertijd geloof ik Very Happy ).

Het stoute voor nu? Ik ga van Mahonie naar Chocolate Brown. :P Kijk eens op Syoss.nl. :P

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 21 jan 2011 - 14:16

Goedenavond!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 14:17

Smikkell schreef:Goed om te lezen, Marietje. Ik weet dat de huishoudelijke verdeling in jouw huis al niet goed was en nu nog steeds niet eerlijk is. Ik weet wat er is gebeurd en vind het zo gemeen dat hij in eerste instantie jou daarvan de schuld heeft gegeven. Je huis is leuk, en ik snap dat je daar trots op bent. Ik hoop alleen dat je wel blijft zien dat eigenwaarde meer waard is dan een leuk huis. Jullie denken nu na over een kindje.. Dan moet je toch wel héél zeker zijn van je zaak en moet je toch wel echt vertrouwen hebben in je partner. Hij zou toch echt zijn handen meer uit de mouwen moeten steken.

En hoofdletters en leestekens zouden je echt goed doen Very Happy

nou t is niet zo dat hij mij ervan de schuld heeft gegeven, maar meer dat ie er een week over heeft gelogen toen ik hem ernaar vroeg.
ja die huishoudelijke taken, dat blijft een punt ja. we hebben het er vandaag wéér over gehad, en hij blijft zeggen dat hij meer gaat doen, zodra ik een echte baan heb, met meer uren. en weet dus niet zo goed of ik daarin nou zo onredelijk ben, of hij.

en oke, hoofdletters heb je gelijk in, maar dat blijf ik lekker vertikken haha. punten en komma's gebruik ik, en is het je niet opgevallen dat ik sinds laatst echt op mn puntjes aan het letten ben?

maar goed, ben jij zelf al eens naar een meeting geweest of niet? het lijkt me echt leuk, maar is vaak ver weg inderdaad. en ik ben dan bang dat er veel meiden zijn die elkaar al kennen van eerdere meetings, en dat ik er buiten val ofzo. maar aan de andere kant lijkt het me ook best wel weer leuk, om eens gezichten te zien bij alle mensen hier.

en plaats nou even een foto, dan kan ik oordelen over je kapsel:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:17

Smikkell schreef:
ABE schreef:
Smikkell schreef:
Vertel, vertel...

Dat is de laatste dagen niets nieuws.. Waarom heb ik jou niet meer op msn Nachtcafé 2011 - Pagina 27 166342

Waarom mis ik iemand op hyves? angel (daar staat mijn enige echte email/msn-adres)

Gast
Gast

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 14:18

Smikkell schreef:Eerder in dit topic heb ik wat kapsels en ideeen gepost.. Ik wil wat wilds en stouts (ik kom in de pubertijd geloof ik Very Happy ).

deze topic heeft 45 pagina's, weet je nog op welke pagina ongeveer?
dan ga ik even spieken:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:18

June schreef:Slaap lekker Jordana!

Marietje, ik heb er even over nagedacht. Je schrijfstiil komt kinderachtig over om meerdere redenen volgens mij. In eerste instantie: de inmiddels beroemde puntjes. Verder schrijf je heel vaak duizend keer dezelfde klinker om het 'kracht' bij te zetten (Zoals: jaaaaaaren). En ondanks je overvloed aan puntjes ontbreekt het altijd aan hoofdletters en fatsoenlijke interpunctie. Het is geen ramp, maar daardoor komt het op mij wel direct wat kinderlijker over. Het is een combinatie van verschillende dingen denk ik!!
Amen..

Je boodschap komt gewoon zó anders over. En nu zei je eerder dat je op het forum zat voor de ontspanning, en je hier niet aan je schrijfstijl wilde denken. Maar ik blijf erbij dat het iets is wat je jezelf moet aanleren. Ook op een forum of MSN. Het moet vanzelf gaan.. en weetje, ik ben ook nog steeds aan het leren. En ik heb nog genoeg te leren.

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 21 jan 2011 - 14:21

*Marietje* schreef:

deze topic heeft 45 pagina's, weet je nog op welke pagina ongeveer?
dan ga ik even spieken:)

p. 26/27/28
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:21

Ja, net zoals ik overal twee uitroeptekens achter zette..

Gast
Gast

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 14:21

Smikkell schreef:
June schreef:Slaap lekker Jordana!

Amen..

Je boodschap komt gewoon zó anders over. En nu zei je eerder dat je op het forum zat voor de ontspanning, en je hier niet aan je schrijfstijl wilde denken. Maar ik blijf erbij dat het iets is wat je jezelf moet aanleren. Ook op een forum of MSN. Het moet vanzelf gaan.. en weetje, ik ben ook nog steeds aan het leren. En ik heb nog genoeg te leren.

tsja daar ben ik het dus weer niet zo mee eens. ik let er altijd op, op mijn werk, en in de duizenden sollicitatiebrieven die ik eruit gooi. hier gooi ik gewoon lekker mijn verhaal of mening eruit, en heb dan geen zin om het elke keer terug te lezen om te kijken of ik wel hoofdletters en komma's op de juiste plekken heb gezet...

zo erger ik me aan spelfouten van mensen, gebeurd hier ook vaak, en ben ik zelf ook vast en zeker schuldig aan. maar kan me er nou ook weer niet heel erg druk om maken. als ik op een forum zou zitten met mn toekomstige baas, dan zou ik erop letten, maar inderdaad zoals ik eerder zei, ben er voor mn ontspanning.

maar verder wat betreft dat jaaaaaaaaaaaaaaaren, en mn puntjes, daar kan ik me in vinden hoor. en op het laatste ben ik dus al aan het letten.smile dat is stap 1, verder zien we wel waar het schip strandt
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:22

_Donnaa schreef:Ja, net zoals ik overal twee uitroeptekens achter zette..

Doe het gewoon nu zonder N en met twee puntjes! Als we toch aan het muggeziften zijn! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:23

*Marietje* schreef:
nou t is niet zo dat hij mij ervan de schuld heeft gegeven, maar meer dat ie er een week over heeft gelogen toen ik hem ernaar vroeg.
ja die huishoudelijke taken, dat blijft een punt ja. we hebben het er vandaag wéér over gehad, en hij blijft zeggen dat hij meer gaat doen, zodra ik een echte baan heb, met meer uren. en weet dus niet zo goed of ik daarin nou zo onredelijk ben, of hij.

en oke, hoofdletters heb je gelijk in, maar dat blijf ik lekker vertikken haha. punten en komma's gebruik ik, en is het je niet opgevallen dat ik sinds laatst echt op mn puntjes aan het letten ben?

maar goed, ben jij zelf al eens naar een meeting geweest of niet? het lijkt me echt leuk, maar is vaak ver weg inderdaad. en ik ben dan bang dat er veel meiden zijn die elkaar al kennen van eerdere meetings, en dat ik er buiten val ofzo. maar aan de andere kant lijkt het me ook best wel weer leuk, om eens gezichten te zien bij alle mensen hier.

en plaats nou even een foto, dan kan ik oordelen over je kapsel:)
Ja, het gaat goed met de puntjes. Willen leren is het belangrijkste.
Ik heb denk ik de meeste mensen van het forum gemeet (al komt Jen_ ook aardig in de buurt). Ik heb dat nooit eerder als eng ervaren. Sommige meiden kennen elkaar, maar dat is maar één keer een probleem geweest. Ik heb juist de ervaring dat een meeting heel gemoedelijk is en er zelden stomme, enge, vreemde en vage mensen bij zitten.

Ik post toch aardig wat foto's van mezelf, maar ik zal er voor jou nog even wat posten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:24

Dat vind ik toch wel anders.. Welkom Donna.. waar kom jij vandaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:25

Ik vind dat het soms mag (al was het in mijn vorige post niet nodig en dat zag ik net pas, maar editten via mijn telefoon is irritant), omdat het vrolijker staat, maar altijd is wat veel. Ik ben zelf sowieso heel erg geneigd vaak uitroeptekens te plaatsen.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver vr 21 jan 2011 - 14:27

Welterusten meiden!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:27

Smikkell schreef:
Dat vind ik toch wel anders.. Welkom Donna.. waar kom jij vandaan?
Jaa, maar er werd me hier destijds op gewezen dat het irritant was, dus ik heb er van geleerd.. Daar doelde ik meer op.. Snap dat het niet helemaal te vergelijken is..

Ik kom net terug van een potje ehhhhh stomende, nouja.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 14:27

ohh ik vind het kapsel op pagina 26 echt super! ik heb denk ik hetzelfde probleem als jij (zoals je op die pagina schrijft) veel kapsels zorgen ervoor dat ik een bolle kop krijg. ik zou ook wel zo'n kapsel als op pagina 26 willen, maar dat staat mij echt totaal niet.

ik ben al jaren bezig om mn haar te laten groeien, maar het groeit gewoon echt niet meer. ik heb het nu ruim een jaar niet geknipt, en het komt maar niet over mn schouders heen. er is in die tijd denk ik 3 cm bijgekomen, en da overdrijf ik niet. het enige wat ik verander is de kleur. van bruin tot highlights, tot blond zoals nu.

heb je een vaste kapper? dan kun je ook eens aan hem/haar vragen wat hij/zij denkt dat jou mooi staat qua kapsel en kleur?

en over die meetings, leuk om te lezen dat het dus heel gemoedelijk is. misschien dat ik, als er eens eentje in de buurt is, de gok ook maar eens ga wagen.

hoe oud ben jij trouwens smikkell? zomaar uit nieuwsgierigheid...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:27

ABE schreef:

Doe het gewoon nu zonder N en met twee puntjes! Als we toch aan het muggeziften zijn! Very Happy
Huh, wat zonder N? Ik ben slaperig, maar deze snap ik even niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:30

*

Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 15:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 14:32

Ach, het is ook te laat om te muggeziften. t is tijd om te slapen, of om te doen wat Donnaa net gedaan heeft haha!
Bij gebrek aan een vriendje die thuis is, geloof ik dat ik zo het eerste maar eens ga doen.
of in ieder geval verkassen van de bank naar bed, met laptop op schoot dan, ben nu veel te nieuwsgierig nar die foto's van smikkell!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud