Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Qiara: wat toevallig! Ik was heel 2011 nog niet hier geweest.. best erg
Smikkell: maak jij dan zondag een foto van Q?
Gast- Gast
Zo, anders ik wel. Stoere ik, opeens bang voor meetings.. Heb jij eerder gemeet?Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik zie jou zondag toch,..Qiara schreef:Ik denk nog na over het plaatsen van een foto... Ik had me voorgenomen van niet...
Blond lang haar, normaal postuur, blauwe ogen, geen bril.
Ik vind het wel spannend...
Gast- Gast
Nee, ik ben zelf ook niet in een fotomood..June schreef:Qiara: wat toevallig! Ik was heel 2011 nog niet hier geweest.. best erg
Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 14:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Marietje, het is niet perse negatief. Maar jij bent wel iemand die ik 'volg'. Gewoon omdat ik je niet kan pijlen. Dat je blijft, vind ik ook wel dapper. Maar dan hoop ik wel dat je voor jezelf opkomt en niet over je heen laat lopen.. Dat je bent gebleven is niet perse slecht. Al twijfelde ik wel even of je bleef om het nieuwe huis en de materiele zaken.
Gast- Gast
Met oud en nieuw ben ik nog bij mijn vader geweest...
Nee, nog niet gemeet met yes-meiden, maar wel naar andere meetings geweest...
Gelukkig ben je niet in een fotomood, Smikkell... Ben je zo nieuwsgierig June? Misschien kan ik dan weleens een foto pm'en als ik een leuke heb gevonden. Ik moet nog steeds zoeken...
Nee, nog niet gemeet met yes-meiden, maar wel naar andere meetings geweest...
Gelukkig ben je niet in een fotomood, Smikkell... Ben je zo nieuwsgierig June? Misschien kan ik dan weleens een foto pm'en als ik een leuke heb gevonden. Ik moet nog steeds zoeken...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
oke...*diepe zucht*, here we go..
en dus even voor de duidelijkheid, dit was met o&n, en echt na 4 glazen champagne, en 9 glazen wijn ofzo...en die bril was omat het een themafeest was, thema nerds dus;)
en dus even voor de duidelijkheid, dit was met o&n, en echt na 4 glazen champagne, en 9 glazen wijn ofzo...en die bril was omat het een themafeest was, thema nerds dus;)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Oh Marietje, ik had je wel gezien!
Goedenacht Baileys!
Goedenacht Baileys!
Qiara- Ratel
Ow, Marietje, ik vind je wel echt veel leuker en volwassener dan ik dacht..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, Marietje, ik vind je wel echt veel leuker en volwassener dan ik dacht..
Ik ook, maar had m dus wel al ooit gezien zie ik nu, haha.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Marietje, het is niet perse negatief. Maar jij bent wel iemand die ik 'volg'. Gewoon omdat ik je niet kan pijlen. Dat je blijft, vind ik ook wel dapper. Maar dan hoop ik wel dat je voor jezelf opkomt en niet over je heen laat lopen.. Dat je bent gebleven is niet perse slecht. Al twijfelde ik wel even of je bleef om het nieuwe huis en de materiele zaken.
haha wat grappig. ik ben hier op zich wel veel, vind ik, maar in vergelijking met andere mensen niet zo denk ik. maar heb niet echt iemand die ik volg...
zo zijn er inderdaad veel meiden die elkaar echt "kennen' via het forum, elkaars echte naam kennen enzo. ik ben niet zo actief dat ik lang blijf hangen in topics, en ik ben te schijterig om naar meetings te gaan.
ik geef toe dat ons nieuwe huis echt wel heeft meegespeeld in mijn keuze, maar voor 10% ofzo. de doorslaggevende reden is gewoon omdat ik echt ontzettend veel van hem hou. het feit dat hij vreemdgaat wil niet opeens zegge dat mijn liefde voor hem meteen over is. ik wilde mezelf en hem nog 1 kans geven om te kijken of het vertrouwen terug kon komen, en ik snap heel heel goed dat mensen me voor gek verklaren. zoals ik zei, dat zou ik zelf ook doen als ik niet degene was in de hoofdrol zeg maar.
maar moet zeggen dat het sindsdien echt beter dan ooit gaat, we hebben het echt zo onwijs leuk samen, t gaat zo goed, en hij doet echt onwijs zn best. dus tot nu toe....heb ik er nog geen spijt van.
en believeeeeee me, als ie dit nog een keer doet laat ik zeker niet over me heenlopen, dan flikker ik al zn kleren het raam uit, en hem erachteraan;)
JD- Ratel
Ik ga zo richting bed. Slaap lekker lieve schatten.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Qiara: ik ben heel nieuwsgierig en wil een PM!
Hmmm, mijn vader had mijn foto's op een harde schijfje gezet, maar ik heb daar geen kabeltje bij gekregen. Moet dus nog even wachten. Eerst kabeltje halen...
Qiara- Ratel
wat zijn wij het toch eens!Smikkell schreef:Ik ook..June schreef:Qiara: ik ben heel nieuwsgierig en wil een PM!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, en ik wil echt een ander kapsel.
wil je zelf een ander kapsel?
of wil je na het zien van mn foto een ander kapsel bij mij? haha!
sja om te kunnen oordelen over jouw kapsel moet ik toch ook echt eerst een foto van je zien
even een normale foto van mij, samen met mn vriendje:) zelfse feestje, begin van de avond = nog redelijk nuchter
nu jullie!
o en vraagje, zijn jullie wel eens bij meetings geweest? zo ja, hoe is dat??
JD- Ratel
Slaap lekker Jordana!
Ik wil ook een nieuw kapsel, er zit echt geen model meer in...
Nog niet naar yes meetings geweest...
Ik wil ook een nieuw kapsel, er zit echt geen model meer in...
Nog niet naar yes meetings geweest...
Qiara- Ratel
Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, mij lijkt het best leuk alleen is het voor mij vaak zo ver weg.
Gast- Gast
Volgens mij hebben Jordana en ik een heel goed gesprek met elkaar gehad....
Gast- Gast
Goed om te lezen, Marietje. Ik weet dat de huishoudelijke verdeling in jouw huis al niet goed was en nu nog steeds niet eerlijk is. Ik weet wat er is gebeurd en vind het zo gemeen dat hij in eerste instantie jou daarvan de schuld heeft gegeven. Je huis is leuk, en ik snap dat je daar trots op bent. Ik hoop alleen dat je wel blijft zien dat eigenwaarde meer waard is dan een leuk huis. Jullie denken nu na over een kindje.. Dan moet je toch wel héél zeker zijn van je zaak en moet je toch wel echt vertrouwen hebben in je partner. Hij zou toch echt zijn handen meer uit de mouwen moeten steken.
En hoofdletters en leestekens zouden je echt goed doen
En hoofdletters en leestekens zouden je echt goed doen
Gast- Gast
Ga eens even lekker slapen jij...June schreef:wat zijn wij het toch eens!Smikkell schreef:Ik ook..June schreef:Qiara: ik ben heel nieuwsgierig en wil een PM!
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: