Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
June schreef:Oké en nu ga ik echt.
Ben overigens wel teleurgesteld dat jij mij niet eens gefeliciteerd dan wel gecondoleerd hebt mijn mijn 2000 posts, Smikkel
Trusten!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Nou, als wij beiden in de trein zitten geeft dat mij een heel goed gevoel.. Het dekbed/badkamer gedoe slaat echt op Jade en niet op jou Miss sarcasme.June schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Fantastisch verhaal. Vraag me wel af of je nu in de badkamer of onder je dekbed zit?June schreef:
Jade: ik heb je verhaal gemist maar dat JULLIE gaan slapen, lijkt me sowieso wel een goed teken .
Hahaha
Op de bank .
Ik hoor mijn telefoon dan waarschijnlijk ook piepen als ik in de trein zit. Ga morgen denk ik rond dat tijdstip vanuit Utrecht naar N.ijmegen.. haha.
Gast- Gast
2000 is niets.... moet ik daar echt de slingers voor ophangen???
Omdat ik zo slecht tegen de tranen van June kan...
Omdat ik zo slecht tegen de tranen van June kan...
Gast- Gast
June schreef:Haha dank. Ik ben inmiddels op mijn kamer
Goed zo
Qiara- Ratel
Nou beide in bed gaan liggen, lampen uit, telefoon op het nachtkastje en oogjes dicht
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Heeft iemand van hier de foto van *Marietje* gezien?
June, ik zou graag welterusten zeggen maar krijg het niet over mijn lippen..
Gast- Gast
Ik nomineer het topic van June met als nachtburgemeester Smikkel tot het geschenk van 2011... Ook al bedacht ik het fenomeen nachtcafé zelf.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heeft iemand van hier de foto van *Marietje* gezien?
Ik weet het niet meer , want?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Smikkell schreef:Heeft iemand van hier de foto van *Marietje* gezien?
wat wat wat wat...zitten jullie over me te roddelen als ik er niet ben?????? nou nou nou???
grapje....hoi!!!
(sprry ik ben in een ietwat vervelende sarcastische bui vanavond.....begin een beetje moe van mezelf te worden.)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Heeft iemand van hier de foto van *Marietje* gezien?
wat wat wat wat...zitten jullie over me te roddelen als ik er niet ben?????? nou nou nou???
grapje....hoi!!!
(sprry ik ben in een ietwat vervelende sarcastische bui vanavond.....begin een beetje moe van mezelf te worden.)
Nu wil ik wel een foto van jou zien .
Qiara- Ratel
Amen. Ik nomineer June als forummer van 2011. Ja, serieus, al in januari..ABE schreef:Ik nomineer het topic van June met als nachtburgemeester Smikkel tot het geschenk van 2011... Ook al bedacht ik het fenomeen nachtcafé zelf.
Gast- Gast
Qiara schreef:*Marietje* schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Heeft iemand van hier de foto van *Marietje* gezien?
grapje....hoi!!!
Nu wil ik wel een foto van jou zien .
oke oke die ga ik straks laten zien, maar als jullie toch zo nieuwsgierig zijn, wil ik de spanning even opbouwen...hoe denken jullie dat ik eruit zie dan? (dik/dun, blond/donker, lang haar/kort haar, bril/geen bril....??)
en daarbij...ik een foto plaatsen, jullie ook een foto plaatsen?
JD- Ratel
Met sarcasme ben je hier aan het goede adres. Daarnaast zie ik het niet als roddelen want je bent immers nog online.*Marietje* schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Heeft iemand van hier de foto van *Marietje* gezien?
grapje....hoi!!!
Gast- Gast
ABE schreef:Ik nomineer het topic van June met als nachtburgemeester Smikkel tot het geschenk van 2011... Ook al bedacht ik het fenomeen nachtcafé zelf.
Ik heb het toevallig geopend, zeker niet bedacht en zonder mij was het ook zo geweest. Dan had jij 'm wel geopend. Iemand moest het doen ;-).
Onze nachtburgemeester daarentegen, is onmisbaar!
Gast- Gast
Ik denk nog na over het plaatsen van een foto... Ik had me voorgenomen van niet...
Blond lang haar, normaal postuur, blauwe ogen, geen bril.
Qiara- Ratel
@smikkell, dat roddelen was dus ook niet serieus bedoeld he;)
@qiara: ja mn omschrijving klopt aardig...maar die doe je vast nav mn blythe doll he?
wat voor foto moet ik plaatsen dan? een dronken foto of een normale foto?
@qiara: ja mn omschrijving klopt aardig...maar die doe je vast nav mn blythe doll he?
Laatst aangepast door *Marietje* op vr 21 jan 2011 - 13:49; in totaal 1 keer bewerkt
JD- Ratel
June, wij hebben allebei bij onze vader op de bank TVOH gekeken
Qiara- Ratel
*Marietje* schreef:@smikkell, dat roddelen was dus ook niet serieus bedoeld he;)
en ja mn omschrijving klopt aardig...
Qiara- Ratel
Marietje, na 3 flessen wijn, ik vind je huis leuk (al ben ik een van hen die begon over die reclamefolder). Je hebt dus stijl en smaak (en dat kan ik niet over veel van de forumhuizen zeggen). Ik vind je stom, maar ook wel dapper dat je bij je vriend blijft na de verhalen. Ik vind je schrijfstijl super, super irritant en kinderachtig. Daarnaast vind ik je baan en de manier waarop je daarover praat en anderen adviseerd wel weer positief. Ik vind het verveld om te lezen dat je partner nog steeds zo lui is. Ik vind het knap om te lezen dat jij je kinderwens kan uitstellen tot een moment dat het 'verantwoord' is. Ik krijg dus gewoon geen hoogte van je.
En daarom ben ik benieuwd naar je..
Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 13:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zie jou zondag toch,..Qiara schreef:Ik denk nog na over het plaatsen van een foto... Ik had me voorgenomen van niet...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Marietje, na 3 flessen wijn, ik vind je huis leuk (al ben ik een van hen die begon over die reclamefolder). je hebt dus stijl en smaak (en dat kan ik niet over veel van de forumhuizen zeggen). Ik vind je stom, maar ook wel dapper dat je bij je vriend blijft na de verhalen. Ik vind je schrijfstijl super, super irrtiant en kinderachtig. Daarnaast vind ik je baan en de manier waarop je daarover praat en anderen adviseerd wel weer positief. Ik vind het verveld om te lezen dat je partner nog steeds zo lui is. Ik vind het knap om te lezen dat je je kinderwens kan uitstellen tot een moment dat het 'verantwoord' is. Ik krijg dus gewoon geen hoogte van je.
hahahahaha al met al niet heel erg positief, maar wel eerlijk, daar hou ik dan wel weer van. maar hoezo schrijf ik kinderachtig dan?
dat ik bij mn riend blijf vinden heel veel mensen stom, heb zelf ook nog wel eens mijn momentjes. en daarbij, als het een vriendin ofzo was overkomen had ik ook tegen haar gezegd dat ze niet goed wijs is dat ze bij hem blijft...
oke ik ga even een foto opzoeken....een dronken foto moet niet al te moeilijk worden denk ik, momentje.....
JD- Ratel
Smikkell schreef:Ik zie jou zondag toch,..Qiara schreef:Ik denk nog na over het plaatsen van een foto... Ik had me voorgenomen van niet...
Ik vind het wel spannend...
Qiara- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: