Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Maar ik heb er ook heel veel zin in en eigenlijk ook vertrouwen in.June schreef:Ja, dat is kut. Je hebt echter de afgelopen week ook weten te doorstaan, dan denk ik dat dit weekend ook wel lukt en stiekem hoop ik echt dat het je ook nog goed zal doen. Ik ken je echter niet goed, dus kan daar niet veel zinnigs over zeggen..
Gast- Gast
Als je er nu al vertrouwen in hebt, dan is de kans ook des te groter dat het ook goed zal verlopen!
Gast- Gast
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Inderdaad, Komt echt allemaal goed Smikkell gaat gezellig worden bij jullie
Aaaah klote msn, ik wil gewoon een uitnodiging accepteren.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Inderdaad, Komt echt allemaal goed Smikkell gaat gezellig worden bij jullie
Volgens mij moet je gewoon online komen, omdat we elkaar gewoon in msn hebben.
Edit: Dus je moet me even deblokkeren.
Gast- Gast
Zo dan..ABE schreef:Edit: Dus je moet me even deblokkeren.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 12:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo, ze wordt meteen hard aangepakt. En dan denk je dat je op het forum zit voor de ontspanning..June schreef:Qiara schreef:Hoi!
Boe!
Hoe is het? Nog iets aan je scriptie gedaan?
Gast- Gast
June schreef:Qiara schreef:Hoi!
Boe!
Nee , ik weet niet waar ik de moed vandaan moet halen. Ik zie er echt heel erg tegenop, maar ik moet mijn studie wel echt zsm afronden!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Zo, ze wordt meteen hard aangepakt. En dan denk je dat je op het forum zit voor de ontspanning..June schreef:Qiara schreef:Hoi!
Boe!
Dat heb ik misschien wel even nodig...
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Zo, ze wordt meteen hard aangepakt. En dan denk je dat je op het forum zit voor de ontspanning..June schreef:Qiara schreef:Hoi!
Boe!
Dat heet interesse..
Q: ik ken het gevoel en ik vind het rot voor je! Bij mij helpt letterlijk opschrijven wat ik welk uur ga doen wel redelijk goed. Dus ook koken, eten en nutteloze tijd inplannen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Q, waar gaat je scriptie over?
Zo, ze wordt meteen hard aangepakt en dan denk je dat je op het forum zit voor ontspanning
Gast- Gast
*heeft moeite met het inschatten van de vreemde manier van sarcasme van Mevrouw June* (mist een emoticon met een dikke middelvinger)
Gast- Gast
Ik ga gelijk weer weg hier hoor.
Maar heb echt de meest goddelijke cocktail gedronken, dat wilde ik even met jullie delen (onthouden voor de malibu meeting uhm chocomel meeting )
Malibu, meloenlikeur, pisang en ananassap)
Maar heb echt de meest goddelijke cocktail gedronken, dat wilde ik even met jullie delen (onthouden voor de malibu meeting uhm chocomel meeting )
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:*heeft moeite met het inschatten van de vreemde manier van sarcasme van Mevrouw June* (mist een emoticon met een dikke middelvinger)
Gast- Gast
Over een arbeidsrechtelijk onderwerp. Ik moet eigenlijk proberen op een normale tijd op te staan en naar bed te gaan en dan komt er misschien ook wel weer wat meer uit mijn handen. Ik heb echt een ritme van laat naar bed, laat eruit...
Qiara- Ratel
Inge is lief, en ik kan het weten. Truste Inge.. al naar je groente tuintje gekeken?Inge schreef:Ik ga gelijk weer weg hier hoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Smikkell schreef:*heeft moeite met het inschatten van de vreemde manier van sarcasme van Mevrouw June* (mist een emoticon met een dikke middelvinger)
Haha, sorry !
Inge: fijn dat jij die cocktail zo lekker vond! Prima ook om te onthouden voor de chocomelmeeting, maar ik vind pisang & ananas allebei heeeeeel vies! :affraid: Je moet dus nog even doorgaan met lekkere cocktails proeven voor mij.. .
Slaap lekker!
Gast- Gast
Klinkt goed, Inge :-) ! Slaap lekker!
Laatst aangepast door Qiara op vr 21 jan 2011 - 12:47; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
June schreef:Smikkell schreef:Q, waar gaat je scriptie over?
Zo, ze wordt meteen hard aangepakt en dan denk je dat je op het forum zit voor ontspanning
Die middelvinger houd ik even onder mijn CTRL V
Gast- Gast
Qiara schreef:Over een arbeidsrechtelijk onderwerp. Ik moet eigenlijk proberen op een normale tijd op te staan en naar bed te gaan en dan komt er misschien ook wel weer wat meer uit mijn handen. Ik heb echt een ritme van laat naar bed, laat eruit...
SLAPEN DAN!! NU!! IK WIL JE HIER NIET MEER ZIEN!!
Ik haat CapsLock, maar soms is het even nodig
Gast- Gast
Inge, nu alleen nog een datum voor die zuipmeeting. Pfoee, wat voor verhalen en details zouden er daar loskomen, als ik al lees en zie wat we in dit nachtcafe meekrijgen...
Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 12:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: