Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Nou erger dan mijn bijnaam kan nooit Ik word altijd Sjaan genoemd. En dat omdat ik naar mijn oma ben vernoemd en zo heet haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Autistje en Smikkell, Jah.toetje_ schreef:Smikkell schreef:In mijn omgeving kennen mensen mij wel als Smikkell, maar ach. Als ik Smikkell intik op google krijg je heel veel forumplaatjes..
Is smikkell echt jou bijnaam?
Gast- Gast
Jeanette schreef:Nou erger dan mijn bijnaam kan nooit Ik word altijd Sjaan genoemd. En dat omdat ik naar mijn oma ben vernoemd en zo heet haha.
haha rosmantisch!
Mn vader noemt me vaak jans (al van kleins af aan... maar waar dat op slaat? ik luister er wel naar iig).
Leuk idee smikkell!
Gast- Gast
Ik zie Isabella (groen) June (rose) Aniet (katje) Caresses (ballonnen) Reva (blythe doll bril) PrinsesBo (Bo) YouandI (pinguinn)
Ik ben te lang bezig...
Ik ben te lang bezig...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Auxo(man) Bliss
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik zie 2 plaatjes niet, maar probeer er alvast een paar..
Isabella, Storm, June, PrinsesBo, Mozzarella, Bliss, Freakylief, CKC, Donnaa, CherrieLola, Auxo, Jen
En de rest weet ik even niet.
Isabella, Storm, June, PrinsesBo, Mozzarella, Bliss, Freakylief, CKC, Donnaa, CherrieLola, Auxo, Jen
En de rest weet ik even niet.
Dolcis of Zwoesj ;D
Zwerver- Ratel
Jeanette schreef:Nou erger dan mijn bijnaam kan nooit Ik word altijd Sjaan genoemd. En dat omdat ik naar mijn oma ben vernoemd en zo heet haha.
En jeanette is jouw echte naam?
Mijn bijna is S.ien..
Smikkel vind ik wel leuk, waar komt dat vandaan?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Sannie89 schreef:Jeanette schreef:Nou erger dan mijn bijnaam kan nooit Ik word altijd Sjaan genoemd. En dat omdat ik naar mijn oma ben vernoemd en zo heet haha.
haha rosmantisch!
Mn vader noemt me vaak jans (al van kleins af aan... maar waar dat op slaat? ik luister er wel naar iig).
Leuk idee smikkell!
Jaa erg he haha!
toetje_ schreef:Jeanette schreef:Nou erger dan mijn bijnaam kan nooit Ik word altijd Sjaan genoemd. En dat omdat ik naar mijn oma ben vernoemd en zo heet haha.
En jeanette is jouw echte naam?
Mijn bijna is S.ien..
Smikkel vind ik wel leuk, waar komt dat vandaan?
Jup, is gewoon mijn naam. Ik was erg inspiratieloos haha.
Caro, isabella, storm, june, anietje, caresses, reva, princesbo, youandi, mozzarella, iets met een F, Bliss, ??, purple, ??, freakielief, ABE?, ?,?,?,?,Reeza, donna, cherrielola, ?, babynogwat, ?, dolcis, theedoosje, ?,?,?, auxo, ?, Jen, Eva
En de rest ligt op het puntje van m'n tong
Edit: Sjaan, toetje, liva, chance, zwoesj..
Laatst aangepast door toetje_ op do 20 jan 2011 - 13:00; in totaal 2 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Ik denk dat ik maar ga slapen, trusten!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat moeten jullie morgen doen ladies?
Zwerver- Ratel
Trusten Q.
Zwerver- Ratel
Ik weet niet meer waar het vandaan komt. Verbastering van mijn eigen naam. Ik gebruik zelf erg veel bijnamen voor anderen en andersom. Mijn scharrel heeft al jaren zijn eigen bijnaam en ik noem hem nooit bij zijn eigen naam en andersom ook niet. Hij heeft de zelfde bijnaam voor mij als ik voor hem.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik weet niet meer waar het vandaan komt. Verbastering van mijn eigen naam. Ik gebruik zelf erg veel bijnamen voor anderen en andersom. Mijn scharrel heeft al jaren zijn eigen bijnaam en ik noem hem nooit bij zijn eigen naam en andersom ook niet. Hij heeft de zelfde bijnaam voor mij als ik voor hem.
Oké, hier worden ook heel veel bijnamen gebruikt. Bijna iedereen die ik ken (mannen dan) heeft er wel een.
Heel veel vrienden noem ik ook nooit bij hun normale naam, bij sommige moet ik zelfs nadenken wat hun echte naam is haha.
Ik word ook vrijwel altijd s.ien genoemd. Terwijl ik mezelf helemaal een s.ien vind, ik noem mezelf dan ook nooit zo.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik zie een paar bekende foto's/forummers.. maar verder?:S
Slaap lekker qiara!
@ wc eend.. Lekker helemaal niets! Ik ga eerst uitslapen, daarna verder aan mn plakboek even.. dan mn auto ophalen want had een scheur in mn ruit.. en 's avonds ga ik lekker bij mn vriendje slapen. verder mn ouders steunen, zoverre die thuis zijn
Slaap lekker qiara!
@ wc eend.. Lekker helemaal niets! Ik ga eerst uitslapen, daarna verder aan mn plakboek even.. dan mn auto ophalen want had een scheur in mn ruit.. en 's avonds ga ik lekker bij mn vriendje slapen. verder mn ouders steunen, zoverre die thuis zijn
Gast- Gast
wc-eend schreef:Wat moeten jullie morgen doen ladies?
Overdag nog één klein opdrachtje voor school maken en 's avonds werken van 20.00 tot 02.30
En jou plannen?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik weet de meeste ook. grappig dat je zoveel associatie kunt hebben bij een plaatje.. Ik mis mijn oude avatar!toetje_ schreef:Caro, isabella, storm, june, anietje, caresses, reva, princesbo, youandi, mozzarella, iets met een F, Bliss, ??, purple, ??, freakielief, ABE?, ?,?,?,?,Reeza, donna, cherrielola, ?, babynogwat, ?, dolcis, theedoosje, ?,?,?, auxo, ?, Jen, Eva
Gast- Gast
Ik heb nu slaapdienst. Morgen moet ik naar de garage, want reed gisteren op de snelweg en er tetste een steentje op mijn voorruit (schrok me wild) en heb nu een sterretje. En dat precies in het zicht, niet bepaald handig.
Maar ik duik nu hier het bed ook in, anders ben ik er niet uit te krijgen.
Truste allemaal!
Maar ik duik nu hier het bed ook in, anders ben ik er niet uit te krijgen.
Truste allemaal!
Dames, ik ga ook lekker slapen.. zie in één keer dat het laat zat is..
Het typen begint ook wat moeilijk te worden. dus denk dat het tijd is dat ik ga slapen.
Slaap lekker allemaal en tot de volgende keer weer! (ben 's nachts alleen haast nooit zolang wakker en in het weekend helemaal niet achter de pc 's avonds/nachts )
Ook een fijn weekend alvast aan iedereen
Het typen begint ook wat moeilijk te worden. dus denk dat het tijd is dat ik ga slapen.
Slaap lekker allemaal en tot de volgende keer weer! (ben 's nachts alleen haast nooit zolang wakker en in het weekend helemaal niet achter de pc 's avonds/nachts )
Ook een fijn weekend alvast aan iedereen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik weet de meeste ook. grappig dat je zoveel associatie kunt hebben bij een plaatje.. Ik mis mijn oude avatar!
Vooral bij 'standaard' forumnamen moet ik het echt van het plaatje hebben om ze uit elkaar te houden.
Ik vind het ook fijn om een foto van iemand te zien, dan heb ik een beetje een beeld van tegen/met wie ik praat.
Wat was jou oude forumplaatje eigenlijk? Want weetje, aan jou naam was je mij op het oude forum niet opgevallen, terwijl ik daar toch alweer een jaartje of 2/3 meelees.
Toet- Lady Post-a-lot
Slaap lekker.
Toet- Lady Post-a-lot
Nou, daar ben ik ook altijd al Smikkell geweest en toch eigenlijk redelijk actief vanaf het moment dat ik mij heb aangemeld. Ik kan mijn oude avatar even niet vinden..
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: