Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Qiara schreef:Jeanette schreef:Chocomelmixjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Iets a la Bailey's?
Nee, chocomel mixen met bijvoorbeeld Malibu...
Nog nooit op.. warme of koude?
Gast- Gast
Jeanette schreef:Chocomelmixjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Iets a la Bailey's?
Bijvoorbeeld, of malibu..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
als je cherryLola invoert bij google, krijg je plaatjes die alles behalve op CL lijken.Qiara schreef:wc-eend schreef:Ik vond 't autotje ook wel bij CL passen, vooral omdat ze een pantershirtje aan had hahaha
Daarom...
Gast- Gast
Het aangezicht valt mee hoor, maar hij vindt het zelf heel erg..Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Roze Roos schreef:
Ik ga ff kijken Donnaaa.. Ik zou gewoon zeggen "bij deze heb ik besloten om in het vervolg mijn sokken aan te houden, te aller tijden "
Hahahaha, dan zijn we wel een sneu stel eigenlijk.. Hij heeft al vaak z`n sokken aan omdat hij vaak ontstoken teennagels heeft (en voeten zijn al zo ieuuwwww) en dan liggen we dus beide met sokken aan.. Sexy!
Hmm.. dat klinkt al best goor.. als ik eerlijk mag zijn..
Maar ik heb dan sowieso al een hekel aan voeten.. brr
Gast- Gast
Ik ben weer tweets aan het verwijderen, maar het schiet niet op.. Kan je alles ook in 1x verwijderen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:als je cherryLola invoert bij google, krijg je plaatjes die alles behalve op CL lijken.Qiara schreef:wc-eend schreef:Ik vond 't autotje ook wel bij CL passen, vooral omdat ze een pantershirtje aan had hahaha
Daarom...
Ik zie het...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sannie89 schreef:Qiara schreef:Jeanette schreef:Chocomelmixjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Iets a la Bailey's?
Koude denk ik, ik heb het zelf eigenlijk ook nog nooit op... Misschien binnenkort eens doen...
Qiara- Ratel
_Donnaa schreef:Het aangezicht valt mee hoor, maar hij vindt het zelf heel erg..Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Roze Roos schreef:
Ik ga ff kijken Donnaaa.. Ik zou gewoon zeggen "bij deze heb ik besloten om in het vervolg mijn sokken aan te houden, te aller tijden "
Hahahaha, dan zijn we wel een sneu stel eigenlijk.. Hij heeft al vaak z`n sokken aan omdat hij vaak ontstoken teennagels heeft (en voeten zijn al zo ieuuwwww) en dan liggen we dus beide met sokken aan.. Sexy!
Hmm.. dat klinkt al best goor.. als ik eerlijk mag zijn..
Maar ik heb dan sowieso al een hekel aan voeten.. brr
Logisch dat hij het erg vind:S lijkt mij ook niet fijn.
Heb geen twitter, dus daar kan ik je niet mee helpen!
Gast- Gast
Qiara schreef:Sannie89 schreef:Qiara schreef:Jeanette schreef:Chocomelmixjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Iets a la Bailey's?
Koude denk ik, ik heb het zelf eigenlijk ook nog nooit op... Misschien binnenkort eens doen...
t klinkt lekker..
staat soms wel in restaurants op de drank kaart,maar dan is het warm geloof ik..
hmm mn vriend heeft nog malibu en chocomelk thuis (voor warme) morgenavond maar even proberen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben weer tweets aan het verwijderen, maar het schiet niet op.. Kan je alles ook in 1x verwijderen?
Geen idee, ik ben nog steeds een twitter nerd.. maar het begint te komen!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Qiara schreef:Jeanette schreef:Chocomelmixjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Iets a la Bailey's?
Klinkt apart, maar eens uit proberen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Donnaa, mijn vriend vindt zijn voeten ook verschrikkelijk terwijl ik er helemaal goed moeite mee heb, dat doet de liefde met je
We gaan over ongeveer twee maanden pas verhuizen maar vorig jaar zijn we met heel veel haast verhuisd en hebben we gewoon alles meegenomen zonder te sorteren.
Nu hebben we besloten dat we alles vast uitzoeken van tevoren en het werkt, er zijn al véél vuilniszakken weggedaan. Straks drie grote vuilniszakken aan kleding etc. in de humanitas container gegooid en verder raakt de container hier in de straat ook wel aardig vol . Net heb ik een doos uitgezocht van mezelf van heel vroeger, allemaal oude dagboeken met puberliefdes, fantastisch!
We gaan over ongeveer twee maanden pas verhuizen maar vorig jaar zijn we met heel veel haast verhuisd en hebben we gewoon alles meegenomen zonder te sorteren.
Nu hebben we besloten dat we alles vast uitzoeken van tevoren en het werkt, er zijn al véél vuilniszakken weggedaan. Straks drie grote vuilniszakken aan kleding etc. in de humanitas container gegooid en verder raakt de container hier in de straat ook wel aardig vol . Net heb ik een doos uitgezocht van mezelf van heel vroeger, allemaal oude dagboeken met puberliefdes, fantastisch!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Qiara schreef:Ik zie het...
Die is lieeeeffff!
Ik weet wel dat je alleen je laatste 3200 kan zien.. Dat scheelt, ik heb nu nog maar 15 meer.. Ben bang dat het toch handmatig verwijderen zal worden..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Ik ben weer tweets aan het verwijderen, maar het schiet niet op.. Kan je alles ook in 1x verwijderen?
Geen idee, ik ben nog steeds een twitter nerd.. maar het begint te komen!
Gast- Gast
Q, ik hoor net dat je lief bent.Jeanette schreef:Smikkell schreef:Qiara schreef:Ik zie het...
Die is lieeeeffff!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:
t klinkt lekker..
staat soms wel in restaurants op de drank kaart,maar dan is het warm geloof ik..
hmm mn vriend heeft nog malibu en chocomelk thuis (voor warme) morgenavond maar even proberen?
Doen!
Qiara- Ratel
Leuk merai, als je zo oude dingen tegenkomt heh!
Je ziet dan weer helemaal wat je vroeger bezig hield, zo heb ik mn middelbare schoolagendas nog:P
Je ziet dan weer helemaal wat je vroeger bezig hield, zo heb ik mn middelbare schoolagendas nog:P
Gast- Gast
Nou ik zal weer even een kwak uierzalf op m`n rug en voet gooien, en dan ga ik slapen.. Trusten!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Q, ik hoor net dat je lief bent.Jeanette schreef:Smikkell schreef:Qiara schreef:Ik zie het...
Die is lieeeeffff!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:En vind jij die bij CL passen?Sannie89 schreef:ik zie afrokapsels..
euh nee.. maar als ik erop google krijg ik dat hahaha
Gast- Gast
Qiara schreef:Smikkell schreef:Q, ik hoor net dat je lief bent.Jeanette schreef:Smikkell schreef:Qiara schreef:Ik zie het...
Die is lieeeeffff!
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: