Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Is je tatoo mooi geworden Donnaa? Weet W. er al van of blijft het met sokken aan in bed
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:En ik heb een nieuwe haarborstel.. Die kan ik al wel gebruikenn..
euh... succes met kammen nu dan:P:P
Gast- Gast
In die leeftijdsgroep maak ik ook nooit zulke feestjes mee. Maar dat zijn dan ook allemaal wel studenten met hun feestjes in studentenhuizen. Die verjaardagen gaan er toch heeeeeeeel anders aan toe.toetje_ schreef:Roze Roos schreef:
Oow is dat de truc! Of gewoon zelf wijn van tevoren drinken:)..
@ Toetje: Ze wordt 25, de vrienden zullen tussen de 25-35 zijn...
Tfff en op die leeftijd al zulke saaie verjaardagen, dan moet je nog je hele leven.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Toetje: Wat leuk dat je een gesprek hebt! Waar enzo?
Tjaaaa ik ben benieuwd wat er gebeurt op het moment dat er kinderen zijn, dan wordt het helemaaaal zitten. Ik denk dan "je wordt 25, vier het groots" maar goed, wie ben ik?
25 is de wereld nog niet uit...
"Mens, durf te leven"
Gast- Gast
Try schreef:Even in de trant van eten enzo te blijven: in australie hadden ze ColdRock waar, heel toepasselijk, ijs op een koude steen werd 'gemengd' naar jouw inzichten. Ze hadden dus verschillende soorten ijs (die je ook allemaal mocht proeven ) en dan hadden ze allerlei verschillende soorten dingen die je erin kon laten vermengen zoals mini m&ms, van dat knetterspul, stukjes malteser, stukjes kitkat, stukjes fruit, etc, etc, etc. Dat was echt heel erg lekker!
Dat klinkt lekker! Toch maar eens een tripje maken naar Australie :-)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Haha goed plan! Hebben ze weer iets nieuws om het hele jaar over door te zeuren, dat jij zo teut was en niet netjes in het kringetje bleef zittenRoze Roos schreef:Smikkell schreef:Lekker laat binnenkomen.. Liefst als er al wat bier en wijn is gedronken en de kring al minder statisch isRoze Roos schreef:Smikkell schreef:Ik ben echt allergies voor verjaardagen waar iedereen met zijn stoel in een kringetje zit..Roze Roos schreef:Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Ik dus ook, ik worstel mij door de avond heen en negeer alle domme opmerkingen enzo en als ik denk "nu kan het wel" dan ga ik naar huis.. Maar goed, de waardering is groot als ik kom of laat ik het anders zeggen, het gezeik is groot als ik niet kom, moet ik de rest van het jaar nog aanhoren.....
Oow is dat de truc! Of gewoon zelf wijn van tevoren drinken:)..
@ Toetje: Ze wordt 25, de vrienden zullen tussen de 25-35 zijn...
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ja ik had het al door door een andere reactieRoze Roos schreef:ButterflyEffect schreef:Oo verschrikkelijk! wat gebeurt er als je om 11 uur aan komt kakken? :-)Roze Roos schreef:
Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Nou wrs hetzelfde als wat er gebeurde omdat ik vorig jaar niet geweest was, hoop gezeik en het feit dat ik het nu, net een jaar later, nog steeds aan moet horen dat ik vorig jaar niet geweest ben..
ButterflyEffect- Prater
ButterflyEffect schreef:
Hmm wat doe je dan precies en hoe heet dat vak als ik vragen mag? En anders kan je misschien met een studiegenootje bellen of afspreken die wel weet wat die symbolen betekenen?
Ik zou nog even vragen of je echt niks kan doen en of je hij het echt niet vervelend vindt. Je kan aanbieden om volgende keer met hem samen te werken als je iets anders moet inleveren waar jij goed in bent.
edit: ik weet niet of het gaat lukken, het hangt ook wel van het tentamen zelf af
Ik studeer C.ognitieve K.unstmatie I.ntelligentie en het gaat nu om wiskunde (verzamelingenleer). Dinsdag ga ik al met een klasgenootje wat extra doen en maandag en dinsdag hebben we extra college, maar ik loop zoooo achter dat ik daar echt niets van opsteek..
Jaa, ik had hem idd al een paar keer gevraagd wat ik kan doen, en ik heb hem in het verleden wel eens geholpen dus hij zei zelf dat dat wel best was. Ach, ik denk ook niet dat hij me zou 'naaien' door het alleen in te leveren hoor, maar you never know..
Wat voor tentamen heb jij?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa, in het tattoo topic in Beauty en Mode staat wel een foto..Roze Roos schreef:Is je tatoo mooi geworden Donnaa? Weet W. er al van of blijft het met sokken aan in bed
Hij weet het nog niet.. Ik heb hem sinds dinsdag niet meer gezien en gesproken alleen via de sms.. Hij ziet het morgen denk ik.. Nog even bedenken hoe ik het ga brengen, whaha..
Gast- Gast
Whaha, mijn vriend komt net zijn oom zijn huis tegen...Ik had het nog nooit gezien... Best groot. Maar ugly!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dankje.. Het is een fijne borstel voor dattie gratis was..Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:En ik heb een nieuwe haarborstel.. Die kan ik al wel gebruikenn..
Gast- Gast
Doet me denken aan Yogurtland. Daar mocht je zelf je yoghurtijs 'tappen' zoveel en alle smaken die je wilde en daarna aanvullen met fruit, snoep, m&m enzo inderdaad. Dan werd het gewogen, en je betaalde naar gewicht. Maar Yoghurtijs zelf weegt echt niets. Ik geloof dat wij voor 5 personen 10 Dollar betaalde.Try schreef:Even in de trant van eten enzo te blijven: in australie hadden ze ColdRock waar, heel toepasselijk, ijs op een koude steen werd 'gemengd' naar jouw inzichten. Ze hadden dus verschillende soorten ijs (die je ook allemaal mocht proeven ) en dan hadden ze allerlei verschillende soorten dingen die je erin kon laten vermengen zoals mini m&ms, van dat knetterspul, stukjes malteser, stukjes kitkat, stukjes fruit, etc, etc, etc. Dat was echt heel erg lekker!
Het was er elke avond wel heel druk. lange rij tot buiten, maar het was daar dan ook net open.
Gast- Gast
Wat leuk Smikkel!
Zwerver- Ratel
Roze Roos schreef:Toetje: Wat leuk dat je een gesprek hebt! Waar enzo?
Tjaaaa ik ben benieuwd wat er gebeurt op het moment dat er kinderen zijn, dan wordt het helemaaaal zitten. Ik denk dan "je wordt 25, vier het groots" maar goed, wie ben ik?
Ik heb een gesprek voor stage + 0-uren contract op een kinderdagverlijf & BSO.
Ik hou het allemaal niet bij hoor, ik reageer en er is alweer een pagina bij.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Moest de zin even een paar keer lezenwc-eend schreef:Whaha, mijn vriend komt net zijn oom zijn huis tegen...Ik had het nog nooit gezien... Best groot. Maar ugly!
Gast- Gast
Hahaha, ik dacht eerst dat ze de oom van haar vriend zomaar in huis tegenkwam..Smikkell schreef:Moest de zin even een paar keer lezenwc-eend schreef:Whaha, mijn vriend komt net zijn oom zijn huis tegen...Ik had het nog nooit gezien... Best groot. Maar ugly!
Gast- Gast
Goed inzicht BE!
Ja ik denk dat ik maar gezellig verkleed ga ofzo! Onder het mom van "mens durf te leven!". Zij zijn ook het enige stel waarbij feestjes saai zijn, de rest van mijn vrienden viert leuke (verkleed)feestjes enzo!
Ik ga ff kijken Donnaaa.. Ik zou gewoon zeggen "bij deze heb ik besloten om in het vervolg mijn sokken aan te houden, te aller tijden "
Dat klinkt leuk Toetje! Jaa gaat snel he!
Ja ik denk dat ik maar gezellig verkleed ga ofzo! Onder het mom van "mens durf te leven!". Zij zijn ook het enige stel waarbij feestjes saai zijn, de rest van mijn vrienden viert leuke (verkleed)feestjes enzo!
Ik ga ff kijken Donnaaa.. Ik zou gewoon zeggen "bij deze heb ik besloten om in het vervolg mijn sokken aan te houden, te aller tijden "
Dat klinkt leuk Toetje! Jaa gaat snel he!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Om precies 0.00 uur! Goedenacht!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Smikkell schreef:Moest de zin even een paar keer lezenwc-eend schreef:Whaha, mijn vriend komt net zijn oom zijn huis tegen...Ik had het nog nooit gezien... Best groot. Maar ugly!
Ik moest er ook even bij nadenken
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
_Donnaa schreef:Dankje.. Het is een fijne borstel voor dattie gratis was..Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:En ik heb een nieuwe haarborstel.. Die kan ik al wel gebruikenn..
Dat is mooi meegenomen dan.. is het ook nog een leuk kleurtje?
Gast- Gast
Ik dus ook.._Donnaa schreef:Hahaha, ik dacht eerst dat ze de oom van haar vriend zomaar in huis tegenkwam..Smikkell schreef:Moest de zin even een paar keer lezenwc-eend schreef:Whaha, mijn vriend komt net zijn oom zijn huis tegen...Ik had het nog nooit gezien... Best groot. Maar ugly!
Gast- Gast
Ja die zinnen van mij...echt erg is het. Maar goed dat ik morgen naar Nederlands ga.
Ik kan mij nooit goed verwoorden op 't forum!
Ik kan mij nooit goed verwoorden op 't forum!
Zwerver- Ratel
*Try schreef:ButterflyEffect schreef:
Hmm wat doe je dan precies en hoe heet dat vak als ik vragen mag? En anders kan je misschien met een studiegenootje bellen of afspreken die wel weet wat die symbolen betekenen?
Ik zou nog even vragen of je echt niks kan doen en of je hij het echt niet vervelend vindt. Je kan aanbieden om volgende keer met hem samen te werken als je iets anders moet inleveren waar jij goed in bent.
edit: ik weet niet of het gaat lukken, het hangt ook wel van het tentamen zelf af
Dinsdag ga ik al met een klasgenootje wat extra doen en maandag en dinsdag hebben we extra college, maar ik loop zoooo achter dat ik daar echt niets van opsteek..
Jaa, ik had hem idd al een paar keer gevraagd wat ik kan doen, en ik heb hem in het verleden wel eens geholpen dus hij zei zelf dat dat wel best was. Ach, ik denk ook niet dat hij me zou 'naaien' door het alleen in te leveren hoor, maar you never know..
Wat voor tentamen heb jij?
Hm heb even gekeken op wikipedia, ziet er wel interessant uit, dat vak!
Waarom ga je dan van het weekend niet even bikkelen en opschrijven wat je niet snapt zodat je dat bij het extra college kan vragen? En als je niet aan alles toekomt voor dat college goed de vragen noteren van je studiegenoten want ws loop jij daar later ook wel tegenaan.
Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 20 jan 2011 - 12:11; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
Klinkt goe-hoed!Smikkell schreef:Doet me denken aan Yogurtland. Daar mocht je zelf je yoghurtijs 'tappen' zoveel en alle smaken die je wilde en daarna aanvullen met fruit, snoep, m&m enzo inderdaad. Dan werd het gewogen, en je betaalde naar gewicht. Maar Yoghurtijs zelf weegt echt niets. Ik geloof dat wij voor 5 personen 10 Dollar betaalde.
Het was er elke avond wel heel druk. lange rij tot buiten, maar het was daar dan ook net open.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, je denkt ik val pas binnen als het een beetje gezellig is Zie je RR, zo doe je datJeanette schreef:Om precies 0.00 uur! Goedenacht!
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: