Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
In Canada vond ik mensen niet dik, maar echt gezond lijken ze nou ook weer niet..ButterflyEffect schreef:He wat raar, op de een of andere manier heb ik in mn hoofd zitten dat iedereen in amerika dik is en zodra je over de grens gaat dat iedereen weer 'normaal' is. niet dus, haha
En ze hebben een soort ongeschreven regel, dat als je als vrouw een kort broekje (hotpants) of een rokje draagt, dat je dan lange mouwen aan doet.. Om niet teveel bloot te showen.. M`n schoonzus zei dat eens en toen ging ik er op letten en het is gewoon waar, haha..
Gast- Gast
O dat is wel een 'fun fact' . Maarre, het is toch sowieso niet zo warm in canada? Of vergis ik me daarin omdat het zo huge is?_Donnaa schreef:In Canada vond ik mensen niet dik, maar echt gezond lijken ze nou ook weer niet..ButterflyEffect schreef:He wat raar, op de een of andere manier heb ik in mn hoofd zitten dat iedereen in amerika dik is en zodra je over de grens gaat dat iedereen weer 'normaal' is. niet dus, haha
En ze hebben een soort ongeschreven regel, dat als je als vrouw een kort broekje (hotpants) of een rokje draagt, dat je dan lange mouwen aan doet.. Om niet teveel bloot te showen.. M`n schoonzus zei dat eens en toen ging ik er op letten en het is gewoon waar, haha..
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Smikkell schreef:Ik ben echt allergies voor verjaardagen waar iedereen met zijn stoel in een kringetje zit..Roze Roos schreef:Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Ik dus ook, ik worstel mij door de avond heen en negeer alle domme opmerkingen enzo en als ik denk "nu kan het wel" dan ga ik naar huis.. Maar goed, de waardering is groot als ik kom of laat ik het anders zeggen, het gezeik is groot als ik niet kom, moet ik de rest van het jaar nog aanhoren.....
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Oja ik hoor het al.. hmm maar wat raar dat het bij een verjaardag van je vrienden is? Zijn het dan niet hele goede vrienden ofzo?Roze Roos schreef:Smikkell schreef:Ik ben echt allergies voor verjaardagen waar iedereen met zijn stoel in een kringetje zit..Roze Roos schreef:Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Ik dus ook, ik worstel mij door de avond heen en negeer alle domme opmerkingen enzo en als ik denk "nu kan het wel" dan ga ik naar huis.. Maar goed, de waardering is groot als ik kom of laat ik het anders zeggen, het gezeik is groot als ik niet kom, moet ik de rest van het jaar nog aanhoren.....
ButterflyEffect- Prater
Ja Wendy's :S. Five guys, Mc Donalds, Burgerking, Dunkin donuts, Denny's, Domino's, KFC, Taco bell, Pizza hut en ga zo maar door.._Donnaa schreef:Daar heb ik nog nooit van gehoord, dus weet niet of dat in Canada zit..Smikkell schreef:Ik heb één keer ontbeten bij Waffle House, JUKK!!
Wendy`s wel en Tim Hortons natuurlijk.. De Canadese Starbucks..
Gast- Gast
Toen ik daar afgelopen zomer was, was het ehhhh 42 graden.. Het is in principe daar net zo als hier, maar nogal extreem.. Dus hete zomers en koude winters.. Bij m`n schoonzus is het nu -18 en dat valt nog mee..ButterflyEffect schreef:O dat is wel een 'fun fact' . Maarre, het is toch sowieso niet zo warm in canada? Of vergis ik me daarin omdat het zo huge is?_Donnaa schreef:In Canada vond ik mensen niet dik, maar echt gezond lijken ze nou ook weer niet..ButterflyEffect schreef:He wat raar, op de een of andere manier heb ik in mn hoofd zitten dat iedereen in amerika dik is en zodra je over de grens gaat dat iedereen weer 'normaal' is. niet dus, haha
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben echt allergies voor verjaardagen waar iedereen met zijn stoel in een kringetje zit..Roze Roos schreef:Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Nou idd, daar ga ik niet eens naar toe, verschrikkelijk. Hoe oud zijn die vrienden eigenlijk?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lekker laat binnenkomen.. Liefst als er al wat bier en wijn is gedronken en de kring al minder statisch isRoze Roos schreef:Smikkell schreef:Ik ben echt allergies voor verjaardagen waar iedereen met zijn stoel in een kringetje zit..Roze Roos schreef:Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Gast- Gast
New York Fries, Subway, Harvey`s, A&W blablablaSmikkell schreef:Ja Wendy's :S. Five guys, Mc Donalds, Burgerking, Dunkin donuts, Denny's, Domino's, KFC, Taco bell, Pizza hut en ga zo maar door.._Donnaa schreef:Daar heb ik nog nooit van gehoord, dus weet niet of dat in Canada zit..Smikkell schreef:Ik heb één keer ontbeten bij Waffle House, JUKK!!
Gast- Gast
Uhm, ja ik denk het wel maar ik moet er wel echt even heel hard aan trekken dan. Misschien dat ik online nog iets probeer te vinden over dezelfde stof want hier wordt ik niet wijzer van.ButterflyEffect schreef:Ja erg he! thnx, iemand zit in hetzelfde schuitje, arme wijTry schreef:Haha, hier eenzelfde soort 'probleem'. Ik heb donderdag wiskunde tentamen *blegh* en heb er heel het blok nog niets voor gedaan dus dat moet ik allemaal in de komende paar dagen doen.. Het is echt supermoeilijk en die stomme reader is echt zo onduidelijk. Hij is in het engels geschreven maar dat klopt van geen kant, er zijn meerdere onuitgelegde symbolen, en antwoorden missen in de antwoordenbijlage.. Pff.. DRAMA!ButterflyEffect schreef:
dat is waar, maar in 3 dagen stof leren waaar je een half jaar de tijd voor hebt gehad.. tja ik denk dat je dan wel moet gaan relativeren
Anyway, succes met leren!
Denk je dat het nog hoop heeft voor donderdag? Succes iig!
Gaat het voor jou nog lukken?
Volgende week moeten we ook een eindopdracht van iets anders inleveren en die mogen we samen doen. Nu is mijn samenwerkpartner heel goed in dat vak en ik 'wel oke', en werkt hij liever alleen. Prima natuurlijk want hij zei dat hij het geen probleem vind het alleen te doen en het 'samen' inleveren. Ik voel me toch enigzins lullig en ben bang dat hij op het laatste moment zich bedenkt en mijn naam er niet meer bij wilt hebben.. what to do??
@ Smikkel: ja paps was er. Hij was minder geintresseerd dan mijn mam en dat vond ik wel jammer, maar het was leuk dat ze er waren
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
ButterflyEffect schreef:Oo verschrikkelijk! wat gebeurt er als je om 11 uur aan komt kakken? :-)Roze Roos schreef:
Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Dat is idd vervelend!! Wij komen regelmatig pas rond 22.00/23.00u op een verjaardag aan en een verjaardag met vrienden (met familie etc vaak niet:P die zijn er meestal wel vroeg) beginnen ook vaak pas laat..
Al kan ik slecht tegen heel erg laat komen zelf... (liever 21.00/21.30 dan 23.00) helaas komt mn vriend altijd veeeeeel te laat:P dus zijn we ergens pas vaak om 23.00u
Gast- Gast
Sannie89 schreef:
Ja, ben de dag best lekker doorgekomen. Vanochtend even naar n vriendinnetje geweest. Knap je al van op.
Vanmiddag bij opa geweest.
Hoe is het met jou (en jullie)? leuke dag gehad?
En wat is het gesprekstopic? Zonder dat ik alles terug hoef te lezen:P
Oke dat is wel fijn, afleiding is wel belangrijk nu idd.
Met mij gaat het goed, ik kreeg vanmiddag te horen dat ik (eindelijk) op sollicitatie gesprek mag komen dus ik ben de hele dag al super blij.
Er is niet echt een gespreksonderwerp, daar is het nog een beetje te druk voor.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Lekker laat binnenkomen.. Liefst als er al wat bier en wijn is gedronken en de kring al minder statisch isRoze Roos schreef:Smikkell schreef:Ik ben echt allergies voor verjaardagen waar iedereen met zijn stoel in een kringetje zit..Roze Roos schreef:Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Oow is dat de truc! Of gewoon zelf wijn van tevoren drinken:)..
@ Toetje: Ze wordt 25, de vrienden zullen tussen de 25-35 zijn...
Roze Roos- Ratel
fudrockers vond ik nog wel te doen. Maar dat is geloof ik geen standaard iets. Je kan er hamburgers bestellen van een halve kilo en mag verder alles zelf beleggen. Onbeperkt, ook het drinken._Donnaa schreef:New York Fries, Subway, Harvey`s, A&W blablablaSmikkell schreef:Ja Wendy's :S. Five guys, Mc Donalds, Burgerking, Dunkin donuts, Denny's, Domino's, KFC, Taco bell, Pizza hut en ga zo maar door.._Donnaa schreef:Daar heb ik nog nooit van gehoord, dus weet niet of dat in Canada zit..Smikkell schreef:Ik heb één keer ontbeten bij Waffle House, JUKK!!
Gast- Gast
Toetje, dat is leuk nieuws!! Om wat voor sollicitatie(werk) gaat het? Ben je al lang aan het solliciteren?
Gast- Gast
Jaa, zoiets was daar idd ook wel.. Ik mis wel de Timbits van Tim Hortons.. Mini donutjes, zoooo lekker!
Gast- Gast
Fijn dat hij er was Try. Voor jou een fijn gevoel en voor je zusje een dikke middelvinger.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:
Oow is dat de truc! Of gewoon zelf wijn van tevoren drinken:)..
@ Toetje: Ze wordt 25, de vrienden zullen tussen de 25-35 zijn...
Tfff en op die leeftijd al zulke saaie verjaardagen, dan moet je nog je hele leven.
Toet- Lady Post-a-lot
ButterflyEffect schreef:Oo verschrikkelijk! wat gebeurt er als je om 11 uur aan komt kakken? :-)Roze Roos schreef:
Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Nou wrs hetzelfde als wat er gebeurde omdat ik vorig jaar niet geweest was, hoop gezeik en het feit dat ik het nu, net een jaar later, nog steeds aan moet horen dat ik vorig jaar niet geweest ben..
Roze Roos- Ratel
Hmm wat doe je dan precies en hoe heet dat vak als ik vragen mag? En anders kan je misschien met een studiegenootje bellen of afspreken die wel weet wat die symbolen betekenen?Try schreef:Uhm, ja ik denk het wel maar ik moet er wel echt even heel hard aan trekken dan. Misschien dat ik online nog iets probeer te vinden over dezelfde stof want hier wordt ik niet wijzer van.ButterflyEffect schreef:Ja erg he! thnx, iemand zit in hetzelfde schuitje, arme wijTry schreef:Haha, hier eenzelfde soort 'probleem'. Ik heb donderdag wiskunde tentamen *blegh* en heb er heel het blok nog niets voor gedaan dus dat moet ik allemaal in de komende paar dagen doen.. Het is echt supermoeilijk en die stomme reader is echt zo onduidelijk. Hij is in het engels geschreven maar dat klopt van geen kant, er zijn meerdere onuitgelegde symbolen, en antwoorden missen in de antwoordenbijlage.. Pff.. DRAMA!ButterflyEffect schreef:
dat is waar, maar in 3 dagen stof leren waaar je een half jaar de tijd voor hebt gehad.. tja ik denk dat je dan wel moet gaan relativeren
Anyway, succes met leren!
Denk je dat het nog hoop heeft voor donderdag? Succes iig!
Gaat het voor jou nog lukken?
Volgende week moeten we ook een eindopdracht van iets anders inleveren en die mogen we samen doen. Nu is mijn samenwerkpartner heel goed in dat vak en ik 'wel oke', en werkt hij liever alleen. Prima natuurlijk want hij zei dat hij het geen probleem vind het alleen te doen en het 'samen' inleveren. Ik voel me toch enigzins lullig en ben bang dat hij op het laatste moment zich bedenkt en mijn naam er niet meer bij wilt hebben.. what to do??
Ik zou nog even vragen of je echt niks kan doen en of je hij het echt niet vervelend vindt. Je kan aanbieden om volgende keer met hem samen te werken als je iets anders moet inleveren waar jij goed in bent.
edit: ik weet niet of het gaat lukken, het hangt ook wel van het tentamen zelf af
Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 20 jan 2011 - 11:52; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
Ik wil m`n nieuwe schoenen aan, maar dat voelt niet lekker om m`n tattoo, bah!
Gast- Gast
Even in de trant van eten enzo te blijven: in australie hadden ze ColdRock waar, heel toepasselijk, ijs op een koude steen werd 'gemengd' naar jouw inzichten. Ze hadden dus verschillende soorten ijs (die je ook allemaal mocht proeven ) en dan hadden ze allerlei verschillende soorten dingen die je erin kon laten vermengen zoals mini m&ms, van dat knetterspul, stukjes malteser, stukjes kitkat, stukjes fruit, etc, etc, etc. Dat was echt heel erg lekker!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Toetje: Wat leuk dat je een gesprek hebt! Waar enzo?
Tjaaaa ik ben benieuwd wat er gebeurt op het moment dat er kinderen zijn, dan wordt het helemaaaal zitten. Ik denk dan "je wordt 25, vier het groots" maar goed, wie ben ik?
Tjaaaa ik ben benieuwd wat er gebeurt op het moment dat er kinderen zijn, dan wordt het helemaaaal zitten. Ik denk dan "je wordt 25, vier het groots" maar goed, wie ben ik?
Roze Roos- Ratel
Wow wat een grote verschillen zeg! Kan je iig wel schaatsen_Donnaa schreef:Toen ik daar afgelopen zomer was, was het ehhhh 42 graden.. Het is in principe daar net zo als hier, maar nogal extreem.. Dus hete zomers en koude winters.. Bij m`n schoonzus is het nu -18 en dat valt nog mee..ButterflyEffect schreef:O dat is wel een 'fun fact' . Maarre, het is toch sowieso niet zo warm in canada? Of vergis ik me daarin omdat het zo huge is?_Donnaa schreef:In Canada vond ik mensen niet dik, maar echt gezond lijken ze nou ook weer niet..ButterflyEffect schreef:He wat raar, op de een of andere manier heb ik in mn hoofd zitten dat iedereen in amerika dik is en zodra je over de grens gaat dat iedereen weer 'normaal' is. niet dus, haha
ButterflyEffect- Prater
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: