Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Hahahaha, dan zou ik met m`n ogen dicht moeten rijden hier.. `s ochtends zitten ze nog half dicht, dus dat scheelt weerSmikkell schreef:De meisjes uit mijn au pair gezin in Amerika dachten daar anders over. We (ze) hadden bedacht dat je ook dik zou worden als de naar een fastfoodrestaurant zou kijken. Nou, probeer maar eens om, terwijl je in de auto zit, geen fastfoodrestaurant te zien. We hebben er veel heel veel plezier om gehad.._Donnaa schreef:Noujaaa.. Ik kom er iedere dag wel een keer of 6 langs.. Zo slecht is dat niet voor je hoor.. Zolang je maar niet naar binnen gaat, of door de drive
Gast- Gast
nee maar mensen, ik moet echt even een schop onder mn kont krijgen. Heb maandag wel zooon belangrijke toets! en moet nog super veel leren.. misschien komt het door dat er is bewezen dat tieners iets missen in hun hersenen dat ze niet aan gevolgen denken. En dat het bij mij nooit goed zal komen oid
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Daar was het ook echt onmogelijk.._Donnaa schreef:Hahahaha, dan zou ik met m`n ogen dicht moeten rijden hier.. `s ochtends zitten ze nog half dicht, dus dat scheelt weerSmikkell schreef:De meisjes uit mijn au pair gezin in Amerika dachten daar anders over. We (ze) hadden bedacht dat je ook dik zou worden als de naar een fastfoodrestaurant zou kijken. Nou, probeer maar eens om, terwijl je in de auto zit, geen fastfoodrestaurant te zien. We hebben er veel heel veel plezier om gehad.._Donnaa schreef:Noujaaa.. Ik kom er iedere dag wel een keer of 6 langs.. Zo slecht is dat niet voor je hoor.. Zolang je maar niet naar binnen gaat, of door de drive
Gast- Gast
Heb net even mijn nageltjes gedaan. Zo meteen op bed, morgen weer naar school
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
In Canada ook.. Ik heb nog een poging gedaan om ze te tellen, maar ben na 1 straat opgehouden..Smikkell schreef:Daar was het ook echt onmogelijk.._Donnaa schreef:Hahahaha, dan zou ik met m`n ogen dicht moeten rijden hier.. `s ochtends zitten ze nog half dicht, dus dat scheelt weerSmikkell schreef:De meisjes uit mijn au pair gezin in Amerika dachten daar anders over. We (ze) hadden bedacht dat je ook dik zou worden als de naar een fastfoodrestaurant zou kijken. Nou, probeer maar eens om, terwijl je in de auto zit, geen fastfoodrestaurant te zien. We hebben er veel heel veel plezier om gehad.._Donnaa schreef:Noujaaa.. Ik kom er iedere dag wel een keer of 6 langs.. Zo slecht is dat niet voor je hoor.. Zolang je maar niet naar binnen gaat, of door de drive
Gast- Gast
Het is nog laaaaang geen maandag.ButterflyEffect schreef:nee maar mensen, ik moet echt even een schop onder mn kont krijgen. Heb maandag wel zooon belangrijke toets! en moet nog super veel leren.. misschien komt het door dat er is bewezen dat tieners iets missen in hun hersenen dat ze niet aan gevolgen denken. En dat het bij mij nooit goed zal komen oid
Gast- Gast
ButterflyEffect schreef:nou als je iemand bent die op tijd komt en je gaat naar een feest van mijn vrienden, is het heel logisch want bij hen begint het echte feest pas om 12 uur ofzo.. dus hangt idd wel beeetje af van de personenRoze Roos schreef:Smikkell schreef:Misschien moet je dat persoonlijk zienRoze Roos schreef:Oow ik ben net heerlijk slecht langs de MAC geweest, mijn buik zit nog wel ff vol!
Hahaha BE is altijd zo, is op verjaardagen vaak ook zo, dat net op het moment als je denkt "ik ga naar huis" dan wordt het leuk!
Haha is inderdaad wel afhankelijk van de persoon en de daarbijbehorende vrienden die op die verjaardagen komen waardoor het pas laat gezellig gaat worden.. Maar goed, zal aan mij liggen
Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Heel goed..wc-eend schreef:Heb net even mijn nageltjes gedaan. Zo meteen op bed, morgen weer naar school
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het is nog laaaaang geen maandag.ButterflyEffect schreef:nee maar mensen, ik moet echt even een schop onder mn kont krijgen. Heb maandag wel zooon belangrijke toets! en moet nog super veel leren.. misschien komt het door dat er is bewezen dat tieners iets missen in hun hersenen dat ze niet aan gevolgen denken. En dat het bij mij nooit goed zal komen oid
En als je de gevolgen toch al gemist hebt...
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Echt niet normaal he. Op elke hoek en gewoon 4 naast elkaar. Bah.._Donnaa schreef:In Canada ook.. Ik heb nog een poging gedaan om ze te tellen, maar ben na 1 straat opgehouden..
Gast- Gast
dat is waar, maar in 3 dagen stof leren waaar je een half jaar de tijd voor hebt gehad.. tja ik denk dat je dan wel moet gaan relativerenSmikkell schreef:Het is nog laaaaang geen maandag.ButterflyEffect schreef:nee maar mensen, ik moet echt even een schop onder mn kont krijgen. Heb maandag wel zooon belangrijke toets! en moet nog super veel leren.. misschien komt het door dat er is bewezen dat tieners iets missen in hun hersenen dat ze niet aan gevolgen denken. En dat het bij mij nooit goed zal komen oid
ButterflyEffect- Prater
Smikkell schreef:Het is nog laaaaang geen maandag.ButterflyEffect schreef:nee maar mensen, ik moet echt even een schop onder mn kont krijgen. Heb maandag wel zooon belangrijke toets! en moet nog super veel leren.. misschien komt het door dat er is bewezen dat tieners iets missen in hun hersenen dat ze niet aan gevolgen denken. En dat het bij mij nooit goed zal komen oid
Nou idd, ik denk nog niet eens na over maandag veel belangrijker; het is bijna weekend!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ja dit werkt alleen maar op de korte termijn bij mij denk ik.Roze Roos schreef:Smikkell schreef:Het is nog laaaaang geen maandag.ButterflyEffect schreef:nee maar mensen, ik moet echt even een schop onder mn kont krijgen. Heb maandag wel zooon belangrijke toets! en moet nog super veel leren.. misschien komt het door dat er is bewezen dat tieners iets missen in hun hersenen dat ze niet aan gevolgen denken. En dat het bij mij nooit goed zal komen oid
En als je de gevolgen toch al gemist hebt...
ButterflyEffect- Prater
Sannie89 schreef:Goedeavond,
zijn we weer! Hoe is het hier allemaal?
Hoe gaat het met jou? De dag een beetje door kunnen komen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ik heb geen weekend dit weekend, neen, ik heb geen leven dit weekendtoetje_ schreef:Smikkell schreef:Het is nog laaaaang geen maandag.ButterflyEffect schreef:nee maar mensen, ik moet echt even een schop onder mn kont krijgen. Heb maandag wel zooon belangrijke toets! en moet nog super veel leren.. misschien komt het door dat er is bewezen dat tieners iets missen in hun hersenen dat ze niet aan gevolgen denken. En dat het bij mij nooit goed zal komen oid
Nou idd, ik denk nog niet eens na over maandag veel belangrijker; het is bijna weekend!
ButterflyEffect- Prater
Smikkell schreef:Echt niet normaal he. Op elke hoek en gewoon 4 naast elkaar. Bah.._Donnaa schreef:In Canada ook.. Ik heb nog een poging gedaan om ze te tellen, maar ben na 1 straat opgehouden..
Dairy Queen, liefde.. Dat mis ik echt!
Gast- Gast
Ik ben echt allergies voor verjaardagen waar iedereen met zijn stoel in een kringetje zit..Roze Roos schreef:Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
Gast- Gast
Ik heb één keer ontbeten bij Waffle House, JUKK!!_Donnaa schreef:Smikkell schreef:Echt niet normaal he. Op elke hoek en gewoon 4 naast elkaar. Bah.._Donnaa schreef:In Canada ook.. Ik heb nog een poging gedaan om ze te tellen, maar ben na 1 straat opgehouden..
Gast- Gast
He wat raar, op de een of andere manier heb ik in mn hoofd zitten dat iedereen in amerika dik is en zodra je over de grens gaat dat iedereen weer 'normaal' is. niet dus, haha_Donnaa schreef:In Canada ook.. Ik heb nog een poging gedaan om ze te tellen, maar ben na 1 straat opgehouden..Smikkell schreef:Daar was het ook echt onmogelijk.._Donnaa schreef:Hahahaha, dan zou ik met m`n ogen dicht moeten rijden hier.. `s ochtends zitten ze nog half dicht, dus dat scheelt weerSmikkell schreef:De meisjes uit mijn au pair gezin in Amerika dachten daar anders over. We (ze) hadden bedacht dat je ook dik zou worden als de naar een fastfoodrestaurant zou kijken. Nou, probeer maar eens om, terwijl je in de auto zit, geen fastfoodrestaurant te zien. We hebben er veel heel veel plezier om gehad.._Donnaa schreef:Noujaaa.. Ik kom er iedere dag wel een keer of 6 langs.. Zo slecht is dat niet voor je hoor.. Zolang je maar niet naar binnen gaat, of door de drive
ButterflyEffect- Prater
Haha, hier eenzelfde soort 'probleem'. Ik heb donderdag wiskunde tentamen *blegh* en heb er heel het blok nog niets voor gedaan dus dat moet ik allemaal in de komende paar dagen doen.. Het is echt supermoeilijk en die stomme reader is echt zo onduidelijk. Hij is in het engels geschreven maar dat klopt van geen kant, er zijn meerdere onuitgelegde symbolen, en antwoorden missen in de antwoordenbijlage.. Pff.. DRAMA!ButterflyEffect schreef:
dat is waar, maar in 3 dagen stof leren waaar je een half jaar de tijd voor hebt gehad.. tja ik denk dat je dan wel moet gaan relativeren
Anyway, succes met leren!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
toetje_ schreef:Sannie89 schreef:Goedeavond,
zijn we weer! Hoe is het hier allemaal?
Hoe gaat het met jou? De dag een beetje door kunnen komen?
Ja, ben de dag best lekker doorgekomen. Vanochtend even naar n vriendinnetje geweest. Knap je al van op.
Vanmiddag bij opa geweest.
Hoe is het met jou (en jullie)? leuke dag gehad?
En wat is het gesprekstopic? Zonder dat ik alles terug hoef te lezen:P
Gast- Gast
Ja erg he! thnx, iemand zit in hetzelfde schuitje, arme wijTry schreef:Haha, hier eenzelfde soort 'probleem'. Ik heb donderdag wiskunde tentamen *blegh* en heb er heel het blok nog niets voor gedaan dus dat moet ik allemaal in de komende paar dagen doen.. Het is echt supermoeilijk en die stomme reader is echt zo onduidelijk. Hij is in het engels geschreven maar dat klopt van geen kant, er zijn meerdere onuitgelegde symbolen, en antwoorden missen in de antwoordenbijlage.. Pff.. DRAMA!ButterflyEffect schreef:
dat is waar, maar in 3 dagen stof leren waaar je een half jaar de tijd voor hebt gehad.. tja ik denk dat je dan wel moet gaan relativeren
Anyway, succes met leren!
Denk je dat het nog hoop heeft voor donderdag? Succes iig!
ButterflyEffect- Prater
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dus weet niet of dat in Canada zit..Smikkell schreef:Ik heb één keer ontbeten bij Waffle House, JUKK!!_Donnaa schreef:Smikkell schreef:Echt niet normaal he. Op elke hoek en gewoon 4 naast elkaar. Bah.._Donnaa schreef:In Canada ook.. Ik heb nog een poging gedaan om ze te tellen, maar ben na 1 straat opgehouden..
Wendy`s wel en Tim Hortons natuurlijk.. De Canadese Starbucks..
Gast- Gast
Oo verschrikkelijk! wat gebeurt er als je om 11 uur aan komt kakken? :-)Roze Roos schreef:
Haha dat is wel prettig! Ik heb van die vrienden, sommige gelukkig niet, waarbij de verjaardag om 20.00 begint en je geacht wordt er om die tijd te zijn en iedereeen dan saai aan de koffie is en waarbij je gesprekken moet voeren met mensen die je 1 x per jaar ziet en waar je niks mee hebt enzo.. * haha helemaaaal geen last van irriatie om deze komende verjaardag hoor(A)*
ButterflyEffect- Prater
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: