Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online inchecken/stoelkeuze Transavia

2 plaatsers

Ga naar beneden

Online inchecken/stoelkeuze Transavia Empty Online inchecken/stoelkeuze Transavia

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 3:28

Over ruim een week ga ik op vakantie naar Spanje via Jiba. Zoals ik al vaker heb gedaan vlieg in weer met Transavia. Voorheen stond er altijd in de papieren dat je 24 uur? vooraf online kan inchecken en dan je stoelen kan uitzoeken. Nu kan ik er niks meer over vinden? Op transavia.com staat nog wel gewoon de optie online inchecken 24-uur van tevoren, maar er staat dat dat niet kan met een pakketreis? Kan ik nu nog wel of niet online inchecken, iemand die dit weet? Ik wil heel graag mn eigen stoel kiezen, heb vliegangst..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Online inchecken/stoelkeuze Transavia Empty Re: Online inchecken/stoelkeuze Transavia

Bericht  Bacio zo 3 jun 2012 - 3:57

Aangezien je een pakketreis hebt geboekt, kan dit dus niet.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Online inchecken/stoelkeuze Transavia Empty Re: Online inchecken/stoelkeuze Transavia

Bericht  TukTuk zo 3 jun 2012 - 4:01

Dit staat er op de site van Jiba:

Bij Jiba kun je ook inchecken via internet. Deze service bieden wij aan
voor vluchten met transavia.com vanaf Schiphol, Rotterdam en Eindhoven.

Een dag voor vertrek check je alvast in met behulp van jouw computer thuis. Via enkele eenvoudige stappen op http://www.jiba.nl/check-in check je jezelf en je eventuele reisgenoten in, kies je een stoel en print je de instapkaarten uit. Op de luchthaven hoef je niet meer in de rij voor de incheckbalie en alleen nog maar je bagage af te geven bij het zogenaamde baggage drop off point van Transavia. Let op, je moet naast je instapkaarten ook je tickets meenemen naar de luchthaven die je van ons ontvangen hebt. Vanzelfsprekend is deze internet check-in niet verplicht, je kunt ook gewoon inchecken bij de incheckbalie of selfservice check-in. Indien voor jouw vlucht internet check-in mogelijk is, ontvang je hierover 2 dagen voor vertrek een mail. Internet check-in is niet mogelijk voor reisgezelschappen van meer dan 9
personen. Voor minder valide mensen en gezinnen met kleine kinderen worden door Transavia vooraf stoelen gereserveerd. De internet check-in wordt door Transavia verzorgd. Jiba heeft hier geen invloed op.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 4:37

We hebben het al gevonden.. Mn vriend had nog een email gehad maar die had hij niet gezien, het kan gelukkig wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: