Duobuggy!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Duobuggy!
Ik heb al twee enkele buggy's maar wil toch nog wel graag een duobuggy erbij kopen. Is er iemand die er al ervaring met 1 heeft of er een paar kent? Ik kom niet verder dan de Topmark? die ik hier in een winkel zag en de Koelstra.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Duobuggy!
ik heb er een besteld bij amazon.de dan moet je even zoeken op geschwisterwagen
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik doe dit topic even omhoog. Ik ben namelijk ook op zoek naar een duobuggy. Momenteel heb ik een duowagen van Topmark, maar mijn oudste is al zwaarder dan 15 kilo en mijn 'baby' van 7,5 maand is ook al over de 10 kilo. De wagen kan dit niet goed hebben, stuurt zwaarder want de druk op de wielen is te groot, en in de handleiding staat ook dat de stoeltjes max. 15 kilo aankunnen.
Nu ben ik gisteren in een babyzaak geweest en heb ik gekeken voor oa een Koelstra duobuggy. De medewerkster kon mij niet vertellen hoeveel kg de zittingen aan konden, en in de handleiding is hier niets over terug te vinden. Is er iemand hier die ervaring heeft met een duobuggy, en hoeveel wogen jullie kindjes ongeveer toen ze in de buggy zaten?
Nu ben ik gisteren in een babyzaak geweest en heb ik gekeken voor oa een Koelstra duobuggy. De medewerkster kon mij niet vertellen hoeveel kg de zittingen aan konden, en in de handleiding is hier niets over terug te vinden. Is er iemand hier die ervaring heeft met een duobuggy, en hoeveel wogen jullie kindjes ongeveer toen ze in de buggy zaten?
Gast- Gast
lelie schreef:Ik doe dit topic even omhoog. Ik ben namelijk ook op zoek naar een duobuggy. Momenteel heb ik een duowagen van Topmark, maar mijn oudste is al zwaarder dan 15 kilo en mijn 'baby' van 7,5 maand is ook al over de 10 kilo. De wagen kan dit niet goed hebben, stuurt zwaarder want de druk op de wielen is te groot, en in de handleiding staat ook dat de stoeltjes max. 15 kilo aankunnen.
Ik weet nu wie je bent, haha.
Ik zit ook te twijfelen of ik nog een duobuggy wil.
A. zit erg goed in de Koelstra Simba en H. gaat nog makkelijk in de buggy.
De Easywalker is dus eigenlijk overbodig maar als ik met beide weg wil, wil ik dat H. er ook in gaat.
Zit dus een beetje in dubio. P ziet me aankomen dat ik nu ook weer een duobuggy wil...
Gast- Gast
TBIB schreef:
Ik weet nu wie je bent, haha.
Ik zit ook te twijfelen of ik nog een duobuggy wil.
A. zit erg goed in de Koelstra Simba en H. gaat nog makkelijk in de buggy.
De Easywalker is dus eigenlijk overbodig maar als ik met beide weg wil, wil ik dat H. er ook in gaat.
Zit dus een beetje in dubio. P ziet me aankomen dat ik nu ook weer een duobuggy wil...
De garage wordt hier ook aardig vol, maar als er een duobuggy komt, gaat de Topmark op marktplaats.
Ik lees nu ook positieve dingen over de MacLaren duobuggy...vind het best lastig.
Gast- Gast
Ja, de Easywalker gaat hier dan ook weg hoor.
Maar we hebben net een nieuwe van Koelstra gekocht dus ja...
Misschien kan ik net zo goed de easywalker nog even houden, daar is natuurlijk ook wat meer ruimte in dan in die van Topmark.
Maar we hebben net een nieuwe van Koelstra gekocht dus ja...
Misschien kan ik net zo goed de easywalker nog even houden, daar is natuurlijk ook wat meer ruimte in dan in die van Topmark.
Gast- Gast
Wij hebben de Koelstra.
Ik vind 'm soms wel zwaar drukken, de voorwielen lijken te blokkeren en daar moet je dan doorheen zien te drukken. Nu wegen de jongste 2 nog geen 8 kilo, dus dat wil nog goed gelukkig.
De oudste 2 weken 13 kilo en 16 kilo schat ik, en opzich kom je daar nog wel mee vooruit, heb het wel eens gedaan, maar ik heb zo geen idee hoeveel er in kan. Ze zijn wel erg smal beide, dus zitten lukt goed.
De Maclaren schijnt heel fijn te zijn, maar daarvan vind ik het zo jammer dat die maar 2 handvaten heeft. De Koelstra heeft er 3, en dat vind ik wel makkelijk met mijn tas. En samen duwen met zoontje.
We hebben deze buggy ook alleen voor even snel in de stad ofzo, omdat dit de enige is die in onze auto past.
Ik vind 'm soms wel zwaar drukken, de voorwielen lijken te blokkeren en daar moet je dan doorheen zien te drukken. Nu wegen de jongste 2 nog geen 8 kilo, dus dat wil nog goed gelukkig.
De oudste 2 weken 13 kilo en 16 kilo schat ik, en opzich kom je daar nog wel mee vooruit, heb het wel eens gedaan, maar ik heb zo geen idee hoeveel er in kan. Ze zijn wel erg smal beide, dus zitten lukt goed.
De Maclaren schijnt heel fijn te zijn, maar daarvan vind ik het zo jammer dat die maar 2 handvaten heeft. De Koelstra heeft er 3, en dat vind ik wel makkelijk met mijn tas. En samen duwen met zoontje.
We hebben deze buggy ook alleen voor even snel in de stad ofzo, omdat dit de enige is die in onze auto past.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: