Zetpillen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zetpillen
Ik mocht van de kinderarts aan ons zoontje al zetpillen van 240 geven. Gaf hem tot nu toe 120.
Nu heb ik in de drogist even wat voorraad gehaald. Nu zie ik thuis dat ze helaas het schap niet goed hebben ingepakt. Ik heb ook 1 doosje met zetpillen van 120. Lijkt me dat als ik er daar 2 van geef, het op hetzelfde neerkomt toch als 1 van 240. Of is dat niet zo?
Nu heb ik in de drogist even wat voorraad gehaald. Nu zie ik thuis dat ze helaas het schap niet goed hebben ingepakt. Ik heb ook 1 doosje met zetpillen van 120. Lijkt me dat als ik er daar 2 van geef, het op hetzelfde neerkomt toch als 1 van 240. Of is dat niet zo?
Gast- Gast
Re: Zetpillen
Ja hoor, dat kan.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ja volgens mij kan dat idd ook zo. Ik weet niet eens hoeveel mg onze zetpilletjes zijn. Hoe oud is je zoontje en waar heeft hij last van als ik vragen mag.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht het al wel, maar toch ff vragen
Wel jammer weer, want er zitten er maar 10 in voor bijna hetzelfde geld als die van 240.
Maar goed ik heb geen zin om weer terug te gaan naar de winkel daarvoor.
Volgende keer ook zelf maar goed opletten. Is niet de 1e keer dat er iets staat, waar het niet hoort helaas.
Wel jammer weer, want er zitten er maar 10 in voor bijna hetzelfde geld als die van 240.
Maar goed ik heb geen zin om weer terug te gaan naar de winkel daarvoor.
Volgende keer ook zelf maar goed opletten. Is niet de 1e keer dat er iets staat, waar het niet hoort helaas.
Gast- Gast
Ach gelukkig zijn zetpilletjes niet zo duur Kan je ze niet ruilen? 2 zetpillen geven lijkt me niet zo fijn?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik heb hier al eens gelezen dat het ook andersom mag: dus een 240mg zetpil door midden knippen en dan is het te gebruiken als een 120mg.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dat heb ik ook al eens gehoord ja. Nog nooit gedaan trouwens. Ik vraag me alleen af of het onprettig zal zijn als ik 2 zetpillen in 1 x geef omdat het anders niet de juiste dosering is.
Gast- Gast
Anders doe je het met een uurtje tussenpauze, die dingen zijn volgens mij zo opgelost. Ik zou er denk ik ook niet snel twee tegelijk geven.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Het kan volgens mij wel, 2x. Heb ik ooit ook gedaan bij nood! Mijn zoontje nam mij dat alleen niet in dank af! Haha!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Haha dat was niet zo prettig voor hem? Ik denk dat ik morgen toch maar even terugga om ze om te ruilen.
Voor nood zou ik het niet zo erg vinden om er 2 te gebruiken. Maar in dit geval toch maar ff niet.
Voor nood zou ik het niet zo erg vinden om er 2 te gebruiken. Maar in dit geval toch maar ff niet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: