VRMIBO!
+5
Woezies
Fearie
Serena
studiebol
Bosjesvrouw
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
VRMIBO!
Zo ik zit lekker met een bokbiertje aan tafel nog wat foto's te bewerken van Amé.
Heerlijk! Ik heb zelfs zin om te gaan stappen :S en dat is echt lang geleden dat ik daar zin in had!
Jullie nog wat te melden?
Heerlijk! Ik heb zelfs zin om te gaan stappen :S en dat is echt lang geleden dat ik daar zin in had!
Jullie nog wat te melden?
Gast- Gast
Re: VRMIBO!
Ik ga zo even een pizza uit de oven halen.
Dan weer richting werk daar gaan we sieraden maken met de pv.
Dan weer richting werk daar gaan we sieraden maken met de pv.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net al met vriend gegeten, die is naar zijn ouders toe, en ik heb besloten dit weekend thuis te blijven. Ik ben doodmoe van alles, dus neem even wat rust, en ben lekker op de bank gekropen!
Doedel, mooie foto's net van Amé!
Doedel, mooie foto's net van Amé!
Gast- Gast
Ik ben moe in mijn hoofd door al mijn gedenk voornamlijk over al het gezeur op mijn werk. Aanstaande maandag heb ik een gesprek die een hoop duidelijkheid gaat geven en daar zie ik zo tegen op, want de duidelijkheid is een ding maar het kan als nog slecht nieuws voor me zijn.
Ik heb nu ook maar een pizza in de oven liggen en ga straks even een drankje doen met een vriendin in de kroeg, en hopelijk ff mijn verstand op nul!
Ik heb nu ook maar een pizza in de oven liggen en ga straks even een drankje doen met een vriendin in de kroeg, en hopelijk ff mijn verstand op nul!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Oei; ik word moe van de kleur van jouw letters Studiebol, heel moeilijk te lezen haha! Maar wat rot van je werk. Wat is er als ik vragen mag?
Gast- Gast
Ik heb net kadootjes gehaald, voor een verjaardag en sinterklaas. En spulletjes voor de kerstboom
En zometeen ga ik lekker sporten, heb een wedstrijd...
En zometeen ga ik lekker sporten, heb een wedstrijd...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Wahha jaa ik vond mijn kleurtje ook niet helemaal wat toen ik hem terug zag, maar ik weet nog niet wat ik dan wil ik denk dat kleurtje beter is!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Sannanas schreef:Ben ik nou echt zo dom? Wat is VRMIBO?
Vrijdagmiddagborrel? Kijkend na het bokbiertje van Doedelll? T is een gokje
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Sannanas schreef:Ben ik nou echt zo dom? Wat is VRMIBO?
Ah okee ja, dan ben ik dus inderdaad zo dom Komt omdat ik ook aan de borrel zit
In dat geval; ik heb een hartstikke gezellige dag achter de rug met een vriendin die ik al heel lang niet gezien had! Nu nog een beetje internetten, straks mijn boek uitlezen en dan lekker slapen
Gast- Gast
Sannanas schreef:Fearie schreef:Sannanas schreef:Ben ik nou echt zo dom? Wat is VRMIBO?
Valt vast wel mee hoor, moest er zelf namelijk ook even goed over na denken en een paar keer lezen voordat ik er achter was
Fearie- Ratel
Fearie schreef:Sannanas schreef:Fearie schreef:Sannanas schreef:Ben ik nou echt zo dom? Wat is VRMIBO?
Valt vast wel mee hoor, moest er zelf namelijk ook even goed over na denken en een paar keer lezen voordat ik er achter was
Haha ja ik zat volgens mij echt heel wazig te kijken en kon er niet helemaal opkomen
Trouwens @Doedell er schiet me nu iets te binnen! Ik was gisteren bij Tea-Leaf en zag daar het geboortjekaartje van Amé en ik wilde toch even kwijt dat ik het een ontzettend leuk kaartje vind, prachtig gedaan!
Gast- Gast
Zo mijn eerste reaktie hier, (geen idee of ik het dus goed doe haha)..
maarre.. ik wist ook niet hoor wat die afkorting betekende!
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Woezies schreef:Zo mijn eerste reaktie hier, (geen idee of ik het dus goed doe haha)..
Helemaal goed gedaan hoor
Gast- Gast
Sannanas schreef:Fearie schreef:Sannanas schreef:Ben ik nou echt zo dom? Wat is VRMIBO?
In dat geval; ik heb een hartstikke gezellige dag achter de rug met een vriendin die ik al heel lang niet gezien had! Nu nog een beetje internetten, straks mijn boek uitlezen en dan lekker slapen
Ik vroeg het me ook al af
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Hoi!
Ik heb heerlijk weekend
Zit nu eindelijk op mijn kont, hele dag heen en weer geweest..
Heb een zak chips opengetrokken (helaas geen wijn meer in huis), dus aan de cola en lekker beetje internetten, en niet te laat naar bed, want ben eigenlijk kapot!
Nog leuke plannetjes het weekend?
Ik heb heerlijk weekend
Zit nu eindelijk op mijn kont, hele dag heen en weer geweest..
Heb een zak chips opengetrokken (helaas geen wijn meer in huis), dus aan de cola en lekker beetje internetten, en niet te laat naar bed, want ben eigenlijk kapot!
Nog leuke plannetjes het weekend?
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Tsjip schreef:Sannanas schreef:Fearie schreef:Sannanas schreef:Ben ik nou echt zo dom? Wat is VRMIBO?
Ik vroeg het me ook al af
Gelukkig, ik ben niet de enige
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ken het alleen als: VRIJMIBO!
Mijn VRIJMIBO hier eindigt, ik ga nog even kletsen met mams en zusje (met een wijntje uiteraard) en dan lekker slapen... Slaap lekker en een fijn weekend allemaal!
Gast- Gast
Sannanas schreef:Smikkell schreef:Ik ken het alleen als: VRIJMIBO!
Mijn VRIJMIBO hier eindigt, ik ga nog even kletsen met mams en zusje (met een wijntje uiteraard) en dan lekker slapen... Slaap lekker en een fijn weekend allemaal!
Slaap lekker en fijn weekend
Fearie- Ratel
Ik ben nu aan het werk, maar morgen met een vriendin schoenen shoppen op een uitgenodigde outlet! Nu zat ik lekker te niksen en op dit forum. Niet uber spectaculair haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Ik ben nu aan het werk, maar morgen met een vriendin schoenen shoppen op een uitgenodigde outlet! Nu zat ik lekker te niksen en op dit forum. Niet uber spectaculair haha.
Is dat toevallig in Rotterdam? uggs outlet?
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Nee, ik hou niet van Uggs, maar een outlet met schoenen zoals le coq sportig enzo...
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Nee, ik hou niet van Uggs, maar een outlet met schoenen zoals le coq sportig enzo...
Oke, dan is het een andere. Foutje
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: