Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!
+26
Sweet Sylvana
Alex
Pompoen
Jasmine
Bazinga
Toet
luisa
Poubelle
Takkie
Raindrop
Stuiterbal
Marin
Mint
girli
Kerel
Beachgirl
Ibbeltje
Kowalski
Discordia
Jerry
Spring
Blond
Lejow
Ilargi
Red Velvet
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!
Ooh je moet nog ontbijten? In dat geval;
Jezus Lejow, je bent notabene een leerkracht MET eigen kind, hoe kom je er dan bij om mee te doen met de rest om CBL zo te pesten?? Omdat vele anderen dat doen en om CBL zelf de kunst van beledigen beheerst, hoef jij 't nog niet te doen!
Neem je krijtjes maar mee en ga je hoek maar personaliseren, je staat er nog wel een tijdje...
Jezus Lejow, je bent notabene een leerkracht MET eigen kind, hoe kom je er dan bij om mee te doen met de rest om CBL zo te pesten?? Omdat vele anderen dat doen en om CBL zelf de kunst van beledigen beheerst, hoef jij 't nog niet te doen!
Neem je krijtjes maar mee en ga je hoek maar personaliseren, je staat er nog wel een tijdje...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Kijk eens aan we mogen het wel bij CBL doen maar bij Lejow is het mosterd na de maaltijd. Tja wie zei het ook alweer, wie de bal kaatst..?Jop schreef:Zelda schreef:Ik weet het, maar als je ligt te slapen kun je niet reageren of wel?Jop schreef:Ooh mensen komen ook nog even mosterd brengen... We hebben al gegeten, jongens!
Maar met +1 of amen, om Lejow nog even meer de grond in te duwen, ben je niet beter dan een CBL-'hater', of wel?
Gast- Gast
Haha idd de logica ontbreekt nogal.Cimic schreef:Kijk eens aan we mogen het wel bij CBL doen maar bij Lejow is het mosterd na de maaltijd. Tja wie zei het ook alweer, wie de bal kaatst..?Jop schreef:Zelda schreef:Ik weet het, maar als je ligt te slapen kun je niet reageren of wel?Jop schreef:Ooh mensen komen ook nog even mosterd brengen... We hebben al gegeten, jongens!
Maar met +1 of amen, om Lejow nog even meer de grond in te duwen, ben je niet beter dan een CBL-'hater', of wel?
Gast- Gast
Jop schreef:Ooh je moet nog ontbijten? In dat geval;
Aaahhhwww, hallo hoek, daar ben ik weer! Mag nu wel legaal op de muur kleuren
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Uptup! Ik zeg niks over wel of niet mogen. Iedereen gaat maar lekker z'n gang, maar ga dan niet nu opeens CBL 'beschermen' om vervolgens in dezelfde geest verder te gaan op Lejow.
En bovendien; zoveel doet en zegt Lejow niet, is zij 't gezicht van de Anti-CBL-club? Want zij krijgt steeds al die poep over d'r heen, terwijl menig forummer CBL al eens lachend met de grond gelijk heeft gemaakt; op regelmatige basis, ga daar dan ook tegen .. ik ben mn plusje kwijt :/ nouja, plus-1'en enz enz.
Lijkt af en toe wel een bashfest hier! (op zich niet erg, hoor, mijn beurt is ook al 's geweest, hoort erbij denk ik.)
Wow Zelda, jij bent de koningin van de quote'plus'1...
En bovendien; zoveel doet en zegt Lejow niet, is zij 't gezicht van de Anti-CBL-club? Want zij krijgt steeds al die poep over d'r heen, terwijl menig forummer CBL al eens lachend met de grond gelijk heeft gemaakt; op regelmatige basis, ga daar dan ook tegen .. ik ben mn plusje kwijt :/ nouja, plus-1'en enz enz.
Lijkt af en toe wel een bashfest hier! (op zich niet erg, hoor, mijn beurt is ook al 's geweest, hoort erbij denk ik.)
Bazinga- Ratel
En waarom is het trouwens een dooddoener, Lejow? Omdat het al vaker is aangehaald? Het blijft me gewoon verbazen dat jij, inderdaad als leerkracht die beter zou moeten weten, in élk topic van CBL te vinden bent om meerdere keren leuke 'grapjes' te maken over de rug van een ander.
Vertel me, waarom is dat een dooddoener?
Vertel me, waarom is dat een dooddoener?
Gast- Gast
Ehh Jop ik was nog aan het typen hoor, niet zo ongeduldig...
Gast- Gast
Serieus? Er zitten meiden op t forum die manager zijn, voor de overheid werken, voor defensie werken! Moeten we ons opeens allemaal heilig gaan gedragen omdat we de protocollen van t werk mee naar huis moeten nemen?
En om in Zelda termen te spreken, jop: Amen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Serieus? Er zitten meiden op t forum die manager zijn, voor de overheid werken, voor defensie werken! Moeten we ons opeens allemaal heilig gaan gedragen omdat we de protocollen van t werk mee naar huis moeten nemen?
Oh zo plus1 idd. Amen!
Bazinga- Ratel
@CBL; is 't ook niet gewoon milieuvervuiling? Mss kan je politie 's voor bellen ofzo? Of kijken waar dit onder valt.. Samenscholing ofzo? Mag ook niet toch..
Bazinga- Ratel
Jop schreef:Uptup! Ik zeg niks over wel of niet mogen. Iedereen gaat maar lekker z'n gang, maar ga dan niet nu opeens CBL 'beschermen' om vervolgens in dezelfde geest verder te gaan op Lejow.
Goh waarom is het mij dan de laatste tijd opgevallen dat onze grappige Lejow in elk topic CBl zit te Bashen? Bij elk topic wat CLB opend zit Lejow er als de kippen bij. Even ter duidelijkheid ik heb niks tegen Lejow en ook niet tegen CLB maar ik ben dus niet het type wat nu schijnheilig gaat meelachen om de geweldige grapjes van Lejow. Een grapje op zijn tijd is leuk en zeker ook niks mis mee, maar dit is serieus echt kinderachtig aan het worden. Je mag best je mening geven en grappig zijn maar provoceren over de rug van iemand anders vind ik not-done en dat heb ik nu even bij Lejow.
Gast- Gast
Lejow schreef:Serieus? Er zitten meiden op t forum die manager zijn, voor de overheid werken, voor defensie werken! Moeten we ons opeens allemaal heilig gaan gedragen omdat we de protocollen van t werk mee naar huis moeten nemen?
Natuurlijk niet, doe ik ook niet maar ik heb wel grenzen en weet hoe ver ik kan en mag gaan
Gast- Gast
Mijn zwangerschapsverlof duurt nog tot einde zomervakantie
En ik ben echt niet de enige basher hoor, dus als je er dan over moet miepen, doe dat dan ook over de rest.
Jop.. goor is t wel, die dingen op de grond.
En ik ben echt niet de enige basher hoor, dus als je er dan over moet miepen, doe dat dan ook over de rest.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Mijn zwangerschapsverlof duurt nog tot einde zomervakantie
Jij bent nu even de enige die mij opvalt en ik iedere basher in de gaten moet hebben heb ik ook een dagtaak Bovendien heb ik daar helemaal geen zin, ben geen politieagente.
Gast- Gast
Cimic schreef:Lejow schreef:Mijn zwangerschapsverlof duurt nog tot einde zomervakantie
Jij bent nu even de enige die mij opvalt en ik iedere basher in de gaten moet hebben heb ik ook een dagtaak Bovendien heb ik daar helemaal geen zin, ben geen politieagente.
Laat mij dan ook met rust
Zou wat zijn als je politieagente bent en je moest je hier ook zo gedragen
Lejow- Lady Post-a-lot
Fittie! Fittie! Fittie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Cimic schreef:Laat CLB dan ook met rust
Ik zal t in overweging nemen
Pompoen, volgens mij zijn we al uitgefittiet haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Pompoen- Lady Post-a-lot
Het is ook lastig om een balans te vinden tussen normaal reageren en rellen als je te maken hebt met zoveel slimme en domme mensen op één forum.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:Het is ook lastig om een balans te vinden tussen normaal reageren en rellen als je te maken hebt met zoveel slimme en domme mensen op één forum.
Dat is een stap vooruit, laatst waren het volgens jou alleen maar domme mensen.
Gast- Gast
Is dom zijn een excuus om te mogen rellen? Want in dát geval...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jasmine schreef:Caribbeanlover schreef:De buurjongens roken wiet, moeten ze zelf weten dat ze hun leven zo willen vergallen, maar goed. Ze roken dat altijd aan de zijkant van ons huis en laten vervolgens al die zakjes op de grond liggen. Er is onlangs weer gemaaid door de gemeente en alles zag er zo netjes uit,maar gelijk liggen er alweer 3 zakjes op de grond. Vlakbij staat een prullenbak,maar ze zijn te lui om het daar in weg te gooien. Ik vind het echt aso en denk alsik netjes vraag of ze ze voortaan op willen ruimen dat ze dat geen eens doen.
Op zich kan ik me voorstellen dat je je eraan stoort, maar om je daar nu zo druk om te maken? Als je het echt zo vervelend vindt, gooi je die zakjes toch gewoon zelf weg?
Ik stoor me ook wel eens ergens aan, maar in plaats van mezelf daar over op te winden, los ik het op.
Dan ben ik elke dag bezig om ze op te ruimen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
тыквашка schreef:Is dom zijn een excuus om te mogen rellen? Want in dát geval...
Ja, wat wil je nu precies zeggen Pompoeneke??
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou mag ik dan alsjeblieft onder de dommen geschaard worden?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Spelen op de grond
» Met hoofd op grond bonken
» wat op de grond in de achtertuin als terras?
» Wat voor raambekleding bij ramen tot de grond?
» Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!
» Met hoofd op grond bonken
» wat op de grond in de achtertuin als terras?
» Wat voor raambekleding bij ramen tot de grond?
» Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!
Pagina 7 van 12
Permissies van dit forum: