Wanneer in de buggy?
+2
Happydobby
Slakje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer in de buggy?
Wanneer zat jullie kindje in de buggy? En lag ze dan plat? Wat was de reden?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Wanneer in de buggy?
Vanaf 6 maanden, ik merkte dat hij meer wilde zien. Ik had hem toen wel in de ligstand.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
vanaf 5 en halve maand wilde a in de buggy want dan kon hij beter rondkijken en hij werd ook te groot voor de wagenbak.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
D. zat pas met 9 maand in de buggy terwijl ze al met 5 maand kon zitten.
D. paste tot 9 maand in de wandelwagenbak. Ze vond het prima om te liggen en af en toe zette we haar zittend in de bak.
D. paste tot 9 maand in de wandelwagenbak. Ze vond het prima om te liggen en af en toe zette we haar zittend in de bak.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ah oké, want wij zijn de handleiding kwijt van de buggy en wisten dus niet goed wanneer ze er nu in mag zitten. Maar goed, dus rond een 6maand en als ze kan zitten?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
De meeste kinderen kunnen pas met 9 maand een beetje fatsoenlijk zitten, dus dan zou de buggy pas rechtop kunnen.
Zo raar, wij waren vorige week in Denemarken en daar bestaat het fenomeen 'buggy' volgens mij niet. Ze hebben allemaal een loeigrote wagen en kinderwagenbak, en in die kinderwagenbak zitten de kinderen gewoon.
Zo raar, wij waren vorige week in Denemarken en daar bestaat het fenomeen 'buggy' volgens mij niet. Ze hebben allemaal een loeigrote wagen en kinderwagenbak, en in die kinderwagenbak zitten de kinderen gewoon.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Rond de 8 maanden. Ze lag niet helemaal plat, maar ook niet in de eerste stand van buggy.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: