tafeltent
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
tafeltent
Ik vind die tafeltenten zooo gaaf!!
Nu heb ik mijn schoonmoeder (die aardig bedreven is met de naai machine) gevraagd of ze er misschien 1 wil maken voor mijn dochter, maar ze heeft het heel erg druk, dus helaas geen tijd...
Nu wil ik toch nog 1, maar ze zijn wel heel duur, dus nu vraag ik me af of iemand hier er misschien een heeft? is die zelf gemaakt? was je er lang mee bezig??
Is het heel moeilijk??
Nu heb ik mijn schoonmoeder (die aardig bedreven is met de naai machine) gevraagd of ze er misschien 1 wil maken voor mijn dochter, maar ze heeft het heel erg druk, dus helaas geen tijd...
Nu wil ik toch nog 1, maar ze zijn wel heel duur, dus nu vraag ik me af of iemand hier er misschien een heeft? is die zelf gemaakt? was je er lang mee bezig??
Is het heel moeilijk??
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: tafeltent
Hij staat hier ook een tijd op mijn 'zelf-te-maken-lijstje', heb er alleen nog geen tijd voor gehad. Duurde me te lang voor N. om te wachten, dus heb voor de tussen tijd maar een pop-up tent voor N. gekocht Maar ik lees dus ook even mee.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ik ga er zelf eentje maken als we verhuisd zijn (en een andere tafel hebben). Volgens mij is het niet zo moeilijk toch? Zorgen dat je goed meet en dan is het een kwestie van de lappen aan elkaar zetten.
Gast- Gast
Ik heb ooit zoiets gemaakt. Ben er een middagje mee bezig geweest. De verschillende stofjes bij elkaar zoeken en het opleuken kostte me meer tijd dan dat ik aan het naaien ben geweest
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha nou er is een klein puntje dat ik misschien even vergeten ben te vertellen, ik heb nog nooit een naaimachine aangeraakt
maar ik ben een snelle leerling dus misschien toch maar gewoon proberen???
ik weet dat mijn dochter (ook al is ze pas 2) er heeeeeel blij mee zou zijn
maar ik ben een snelle leerling dus misschien toch maar gewoon proberen???
ik weet dat mijn dochter (ook al is ze pas 2) er heeeeeel blij mee zou zijn
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Jaaa,wij hebben een tafeltent. Mijn moeder heeft 'm gemaakt voor de kinderen en ze hebben 'm afgelopen sinterklaas gehad.
Hier zie je de voorkant en een zijkant. Op de achterkant heeft ze een boom gemaakt met veel blaadjes die je eraf kan halen en erop kan plakken (vastgemaakt met klitteband). Op een andere zijkant zit nog een raam. Verder zit er een brievenbus in, een kattenluik en nog meer.
Onze dochter vindt 'm superleuk:-)
De bovenkant heeft ze trouwens open gelaten zodat ik niet steeds de tafel op hoef te ruimen als ik 'm over de tafel wil doen .
Hier zie je de voorkant en een zijkant. Op de achterkant heeft ze een boom gemaakt met veel blaadjes die je eraf kan halen en erop kan plakken (vastgemaakt met klitteband). Op een andere zijkant zit nog een raam. Verder zit er een brievenbus in, een kattenluik en nog meer.
Onze dochter vindt 'm superleuk:-)
De bovenkant heeft ze trouwens open gelaten zodat ik niet steeds de tafel op hoef te ruimen als ik 'm over de tafel wil doen .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh dat is een goed idee Laidan!! Ik wil heel graag een tafeltent maken, maar het opruimen van de tafel stond me zo tegen :-D
Nu ga ik toch eens nadenken over een ontwerp! Leuk!
Nu ga ik toch eens nadenken over een ontwerp! Leuk!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: