Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slaapzakvraagje

3 plaatsers

Ga naar beneden

Slaapzakvraagje Empty Slaapzakvraagje

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 7:56

Is het heel erg als bij een slaapzakje de openingen van de armen een klein beetje aan de grote kant zijn?

De opening bij de hals is wel goed van formaat, daar gaat geen hoofd doorheen. Lijkt me dat het dan van de mouwen niet zo erg is toch?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaapzakvraagje Empty Re: Slaapzakvraagje

Bericht  Pien di 22 mei 2012 - 7:58

Lijkt mij niet hoor... Het hoofdgat is wel belangrijk maar een breed armsgat zou ik me niet druk om maken...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bloem86 di 22 mei 2012 - 7:58

Volgens mij maakt dit niet zoveel uit! Gaat erom dat ze met het hoofdje niet in de slaapzak terecht kunnen komen, dus als ie rond de hals maar goed zit!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 8:05

Met zijn hoofd kan hij er niet doorheen. Dat heb ik wel goed nagekeken. Ik vind het af en toe wat lastig met die slaapzakken. Ik heb zo'n wit geblokte van hema in maat 68/80. Die zit nog wel goed, maar dat is een beetje warm nu.

Heb hem dus nu een dunner slaapzakje aangetrokken, maat 80. Hij zit zelf nu qua kleding in 74 ongeveer.

Ik wil van de week ook nog die slaapzak halen die nu in de aanbieding is bij de hema. Is het dan beter om alvast de grotere maat van 86/102 ofzo te halen, of toch beter 68/80?

Gast
Gast

Bericht  mickey di 22 mei 2012 - 8:10

Als hij nu al in maat 74 zit, dan zou ik toch wel voor 86-104 gaan hoor. Anders is het ook zo zonde, als je hem maar ff kan gebruiken, omdat hij anders te klein wordt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 8:12

Ja ik denk dat ik maar voor de grotere maat ga, tenminste als hij hier nog hangt bij Hema.

Ik was al in de plaats waar ik werk geweest, maar daar hadden ze hem nog helemaal niet hangen.

Op de website is die geloof ik al uitverkocht. Geen idee of dat ook weer aangevuld wordt binnenkort.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: