Eetmeter
+6
SoGood
Esperanza
Ooh La La!
Rush
FruttiTutti
Marin
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Eetmeter
Het werkt tot nu toe best goed. Ik ben al gestopt met snaaien en eet een stuk minder ongezonde tussendoortjes. Toch fijn om op deze manier te kijken naar een voedingspatroon.
Gast- Gast
Ik loopt constant tegen een teveel van verzadigde vetten aan. Dit is nogal snel behaald geloof ik.
Meer mensen ervaring mee?
Gast- Gast
Megara schreef:Ik loopt constant tegen een teveel van verzadigde vetten aan. Dit is nogal snel behaald geloof ik.
Ik! Ik schijn teveel snelle calorien binnen te krijgen. Maar ik kan maar niet achterhalen waar het inzit. Ik heb inmiddels ook de menu voor persoonlijke uitleg gekregen. Maar als ik het zo bekijk, dan mag ik amper nog iets eten. Ik snap er dus weinig van.
Gast- Gast
Als ik kijk naar mijn menu van afgelopen maandag, dan snap ik niet dat ze zeggen dat ik snelle kcal. binnenkrijg.
O: Volkoren Boterham Kaas
L: Volkoren Boterham Sandwichspread
D: Een bord zelfgemaakte groentensoep met een pistolet kaas
T: Beschuit met kaas.
Misschien is het dat wel. Nu ik het zo opschrijf, zie ik dat ik 3 keer iets beleg met 48+ kaas. Ze stellen wel voor om over te stappen op 30+ kaas, maar dat is mij te pittig. Dat vind ik ook niet lekker. Een paar maanden geleden Lasagne gemaakt met 30+ kaas, ik had misgegrepen in de schappen, en dat heb ik weg moeten gooien, omdat ik het gewoon echt niet lekker vond.
O: Volkoren Boterham Kaas
L: Volkoren Boterham Sandwichspread
D: Een bord zelfgemaakte groentensoep met een pistolet kaas
T: Beschuit met kaas.
Misschien is het dat wel. Nu ik het zo opschrijf, zie ik dat ik 3 keer iets beleg met 48+ kaas. Ze stellen wel voor om over te stappen op 30+ kaas, maar dat is mij te pittig. Dat vind ik ook niet lekker. Een paar maanden geleden Lasagne gemaakt met 30+ kaas, ik had misgegrepen in de schappen, en dat heb ik weg moeten gooien, omdat ik het gewoon echt niet lekker vond.
Gast- Gast
Wij halen light kaas op de markt (30+) en ik proef het verschil niet met normale jonge kaas. Ieder zijn smaak natuurlijk.
Ik heb vandaag niet of nauwelijks zuivelproducten gebruikt en vandaag kom ik wel uit met de verzadigde vetten. Wel telkens een tekort aan vezels, ijzer en diverse vitamines.
Ik heb vandaag niet of nauwelijks zuivelproducten gebruikt en vandaag kom ik wel uit met de verzadigde vetten. Wel telkens een tekort aan vezels, ijzer en diverse vitamines.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: