Emotie's na bevalling
+10
Tania
Slakje
Fearie
SarahKey
Makamba
Darius
Clapperdie
Happydobby
Wennes
Shy
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Emotie's na bevalling
Pff ik denk af en toe dat ik helemaal gek van mijzelf wordt!
Vanmiddag stond ik in de keuken en hoorde een klap tegen het raam aan, het leek alsof er iets werd gegooit ofzo. Toch maar even gaan kijken ligt er een vogeltje, Dood. Ik heb in tranen mijn man gebeld met de vraag wat ik moest doen
En zo zijn er meer dingen, als iemand ook maar naar mij wijst ofzo dan heb ik het gevoel dat ik ga huilen. Als mijn man iets zegt wat mij niet bevalt dan ga ik huilen.
Is dit normaal of stel ik mij aan? Ik heb wel het idee dat het erbij hoort, maar vindt het wel lastig. En wanneer stopt dit?
Vanmiddag stond ik in de keuken en hoorde een klap tegen het raam aan, het leek alsof er iets werd gegooit ofzo. Toch maar even gaan kijken ligt er een vogeltje, Dood. Ik heb in tranen mijn man gebeld met de vraag wat ik moest doen
En zo zijn er meer dingen, als iemand ook maar naar mij wijst ofzo dan heb ik het gevoel dat ik ga huilen. Als mijn man iets zegt wat mij niet bevalt dan ga ik huilen.
Is dit normaal of stel ik mij aan? Ik heb wel het idee dat het erbij hoort, maar vindt het wel lastig. En wanneer stopt dit?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Emotie's na bevalling
Ik had het ook en vond het toen ook heel vreemd.
Nu kan ik er wel om lachen dat ik dat toen zo heb gehad. Ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn.
Gewoon over je heen laten komen en je lekker laten gaan. Komt vast wel goed hoor!
Nu kan ik er wel om lachen dat ik dat toen zo heb gehad. Ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn.
Gewoon over je heen laten komen en je lekker laten gaan. Komt vast wel goed hoor!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dat heb ik nu al, wordt dat nog erger dan? (maar ik had het altijd al best erg)
Gast- Gast
Wennes schreef:Ik had het ook en vond het toen ook heel vreemd.
Ja ik laat mij zeker gaan! haha ik ben soms bang dat mijn man straks gillend weg rent dat hij er nu wel klaar mee is maar dat moment is nog steeds niet gekomen. Ik kan dus best ver gaan nu , nee niet expres ofzo maar het verbaasd mij dat hij toch steeds weer een arm om mij heen slaat en zegt dat het wel goed komt.
Maar echt een achtbaan van emotie´s noemde mijzelf laatst een emotioneel wrak, daar kon hij wel om lachen
Shy- Kletskop
Charlie schreef:Oh dat heb ik nu al, wordt dat nog erger dan? (maar ik had het altijd al best erg)
Naar mijn idee is het erger geworden na de bevalling
Shy- Kletskop
Heel normaal hoor. gewoon lekker janken.
Hier heb ik 4 dagen na de bevalling zelfs zitten janken omdat ik een maaltijd wilde van de AH net als mijn vriend, het ziekenhuis eten was zo slecht. Mijn vriend weigerde eerst omdat ik toch ziekenhuiseten kreeg
Hier heb ik 4 dagen na de bevalling zelfs zitten janken omdat ik een maaltijd wilde van de AH net als mijn vriend, het ziekenhuis eten was zo slecht. Mijn vriend weigerde eerst omdat ik toch ziekenhuiseten kreeg
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Heel normaal hoor. gewoon lekker janken.
Aah dat is ook niet leuk! Mannen moeten gewoon ff meewerken wat dat betreft als je net bevallen bent!
Mijn man is rond 23.30 nog naar de Mac gereden om een cheeseburger te halen.
Maar eerder deed hij dat ook niet hoor, ook niet als ik heeeel erg trek had daarin
Shy- Kletskop
Hier komen de "kraamtranen" nu pas! Kan om alles janken. Vaak kan ik het verbergen maar toen ik met moederdag niets had gekregen toen moest ik héél hard huilen
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Oja, ik zat een programma te kijken van D-day na de bevalling van L.aurens en dat heb ik ook maar weggezapt. Alleen Koffietijd konden mijn hormonen nog verdragen...
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Heel normaal hoor Shy! Ik had het tijdens de zwangerschap al. De vk vroeg me dan 'hoe gaat het met je, makamba'... gelijk tranen met tuiten was het dan!
Een paar dagen na de bevalling had ik ook ontzettend veel last van kraamtranen en kon ik om alles huilen. Heeft wel een flinke tijd geduurd voordat het over was en nu ben ik soms nog wel snel emotioneel (ben van nature ook wel zo). Geef het wat tijd, je lichaam en je hormoonhuishouding hebben nogal wat doorgemaakt de afgelopen maanden. Het hoort er allemaal bij, zie het als kleine stapjes en vooruitzichten naar de 'oude' jij.
Een paar dagen na de bevalling had ik ook ontzettend veel last van kraamtranen en kon ik om alles huilen. Heeft wel een flinke tijd geduurd voordat het over was en nu ben ik soms nog wel snel emotioneel (ben van nature ook wel zo). Geef het wat tijd, je lichaam en je hormoonhuishouding hebben nogal wat doorgemaakt de afgelopen maanden. Het hoort er allemaal bij, zie het als kleine stapjes en vooruitzichten naar de 'oude' jij.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Clapperdie schreef:Hier komen de "kraamtranen" nu pas! Kan om alles janken. Vaak kan ik het verbergen maar toen ik met moederdag niets had gekregen toen moest ik héél hard huilen
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Kraamtranen herken ik wel, maar ben niet zo emotioneel aangelegd dus overal om huilen na 2 weken herken ik niet.
Heeeeeeel normaal. Ik moest weken na de tijd ook nog steeds huilen (heb een hele dag gehuild omdat ik nog geen foto met D had na geboorte - bleek uiteindelijk niet zo te zijn). Kan nu 9 maand later nog steeds veels te snel om kleine dingetjes huilen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Charlie schreef:Oh dat heb ik nu al, wordt dat nog erger dan? (maar ik had het altijd al best erg)
+1
Gast- Gast
Ik had het ook heel erg. De eerste 2 dagen na de geboorte voelde ik me leeg en liet ik alles over me heen komen, de weken daarop heb ik bijna constant gehuild om de idiootste dingen, zelfs toen de vuilbak niet was leeggemaakt.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Herkenbaar, het is ook nooit meer over gegaan. Vooral als het om kindjes gaat huil ik overal om.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Nooit meer over gegaan dat is heftig!Tania schreef:Herkenbaar, het is ook nooit meer over gegaan. Vooral als het om kindjes gaat huil ik overal om.
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Nooit meer over gegaan dat is heftig!Tania schreef:Herkenbaar, het is ook nooit meer over gegaan. Vooral als het om kindjes gaat huil ik overal om.
Haha nou het is wel minder geworden hoor Maar ik ben echt veel emotioneler dan voordat ik kinderen had.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
hahahaha tsja...hier was ik al een enorme emotionele doos en na de bevalling werd het zowaar NOG erger en is nooit meer verdwenen dus ik hou mijn hart vast voor dadelijk na nummer 2.....arme arme man van mij hahahaa.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Tania schreef:Shygirl85 schreef:Nooit meer over gegaan dat is heftig!Tania schreef:Herkenbaar, het is ook nooit meer over gegaan. Vooral als het om kindjes gaat huil ik overal om.
Haha nou het is wel minder geworden hoor Maar ik ben echt veel emotioneler dan voordat ik kinderen had.
1+
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Tania schreef:Shygirl85 schreef:Nooit meer over gegaan dat is heftig!Tania schreef:Herkenbaar, het is ook nooit meer over gegaan. Vooral als het om kindjes gaat huil ik overal om.
Oh oke, nou ik hoop dat het hier wel weer wat minder wordt anders is het niet leuk haha. Voordat ik zwanger werd was ik ook al best wel emotioneel, maar niet zo erg als nu.
Shy- Kletskop
Hahaha, dat vond ik wel grappig over dat vogeltje. (dat je nog gebeld hebt wat je moest doen).
Maar is normaal. Toen onze kraamverzorgster weg was hebben mijn man en ik beiden héél hard gehuild.
Niet dat zij super tof was, maar ik moest er gewoon heel hard om huilen.
Ik ben nog wel altijd meer emotioneler dan voor de 1e zwangerschap.
Maar is normaal. Toen onze kraamverzorgster weg was hebben mijn man en ik beiden héél hard gehuild.
Niet dat zij super tof was, maar ik moest er gewoon heel hard om huilen.
Ik ben nog wel altijd meer emotioneler dan voor de 1e zwangerschap.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Makamba schreef:Clapperdie schreef:Hier komen de "kraamtranen" nu pas! Kan om alles janken. Vaak kan ik het verbergen maar toen ik met moederdag niets had gekregen toen moest ik héél hard huilen
Thanks! Stom he!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Hier is het ook nooit meer helemaal meer over gegaan zou het liefst alle zielige kindertjes ter wereld in huis nemen . nee de kinderen moeten maar een scheet laten of ik schiet al vol
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tips hoe om te gaan met emoties na curettage
» Wie bij de bevalling?
» Bijna 1 jaar...wat een emoties
» Ontwikkeling en jullie gevoel/emoties
» Sex na de bevalling
» Wie bij de bevalling?