floatsuits
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
floatsuits
ik vind het een eng idee dat we tijdens ons vakantie veel bij het zwembad zijn met 2 kleine zeer ondernemende kinderen. Nu heb ik voor N de puddle jumper besteld, maar die is voor J te groot.
Ik kwam voor haar deze tegen:
http://www.splashabout.nl/splashaboutcollectie/floatsuits/index.html
iemand ervaring met dit zwempak?
Ik kwam voor haar deze tegen:
http://www.splashabout.nl/splashaboutcollectie/floatsuits/index.html
iemand ervaring met dit zwempak?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: floatsuits
Wij hebben ook zulke badpakken gekregen, maar ik heb er nog geen ervaring mee. Op zich is het wel een veilig idee natuurlijk, maar het lijkt me wel heel warm.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Wij hebben ook zulke badpakken gekregen, maar ik heb er nog geen ervaring mee. Op zich is het wel een veilig idee natuurlijk, maar het lijkt me wel heel warm.
Dat denk ik ook. Maar een zwemvest is dat ook, en vleugeltjes snijden weer onder de armpjes. Blijft toch lastig, want t moet én comfortabel zijn én veilig.
Gast- Gast
oja warm... nog niet aan gedacht... maar die vlindertjes vind ik ook zo waardeloos en onhandig. En de rest is allemaal vanaf 2 jaar, en het moet natuurlijk wel goed passen anders zit het helemaal niet.
Ik wacht de puddle jumper van N even af, en pas die dan bij J. Als die past kan ik er daar nog 1 van bestellen. Ik vind het wel een veilig idee, kinderen zijn zo snel en vooral J zie ik zo het zwembad in springen!
Ik wacht de puddle jumper van N even af, en pas die dan bij J. Als die past kan ik er daar nog 1 van bestellen. Ik vind het wel een veilig idee, kinderen zijn zo snel en vooral J zie ik zo het zwembad in springen!
maiadebij- Kletskop
Nee, dat klopt, vlindertjes vind ik sowieso niet genoeg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567