floatsuits
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
floatsuits
ik vind het een eng idee dat we tijdens ons vakantie veel bij het zwembad zijn met 2 kleine zeer ondernemende kinderen. Nu heb ik voor N de puddle jumper besteld, maar die is voor J te groot.
Ik kwam voor haar deze tegen:
http://www.splashabout.nl/splashaboutcollectie/floatsuits/index.html
iemand ervaring met dit zwempak?
Ik kwam voor haar deze tegen:
http://www.splashabout.nl/splashaboutcollectie/floatsuits/index.html
iemand ervaring met dit zwempak?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: floatsuits
Wij hebben ook zulke badpakken gekregen, maar ik heb er nog geen ervaring mee. Op zich is het wel een veilig idee natuurlijk, maar het lijkt me wel heel warm.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Wij hebben ook zulke badpakken gekregen, maar ik heb er nog geen ervaring mee. Op zich is het wel een veilig idee natuurlijk, maar het lijkt me wel heel warm.
Dat denk ik ook. Maar een zwemvest is dat ook, en vleugeltjes snijden weer onder de armpjes. Blijft toch lastig, want t moet én comfortabel zijn én veilig.
Gast- Gast
oja warm... nog niet aan gedacht... maar die vlindertjes vind ik ook zo waardeloos en onhandig. En de rest is allemaal vanaf 2 jaar, en het moet natuurlijk wel goed passen anders zit het helemaal niet.
Ik wacht de puddle jumper van N even af, en pas die dan bij J. Als die past kan ik er daar nog 1 van bestellen. Ik vind het wel een veilig idee, kinderen zijn zo snel en vooral J zie ik zo het zwembad in springen!
Ik wacht de puddle jumper van N even af, en pas die dan bij J. Als die past kan ik er daar nog 1 van bestellen. Ik vind het wel een veilig idee, kinderen zijn zo snel en vooral J zie ik zo het zwembad in springen!
maiadebij- Kletskop
Nee, dat klopt, vlindertjes vind ik sowieso niet genoeg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
naast comfortabel is het inderdaad ook niet genoeg... ik zag op marktplaats een floatsuit staan, eens vragen wat ze ervoor vragen.
maiadebij- Kletskop
Susan schreef:Nee, dat klopt, vlindertjes vind ik sowieso niet genoeg.
Wat gebruiken jullie dan in het zwembad?
Wij gaan volgende week naar centerparcs en ik weet nog niet zo goed wat ik voor J. moet gebruiken. De laatste keer dat we gingen zwemmen was op vakantie en toen ging hij zonder iets mee het water in of met z'n zwemband maar dat vond hij toen als niet geweldig dus nu helemaal niet meer. Alleen toen kon hij nog niet lopen en nu wel dus hij moet wel echt iets om. Vleugeltjes heb ik wel in huis maar ik twijfel heel erg of hij die omlaat. Volgens mij hebben ze bij centerparcs wel van die vesten werkt dat goed genoeg?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik vroeger klein was gingen we vaak naar Center Parcs en daar hadden ze van die zwembanden die eigenlijk wel lijken op dat badpak en dan alleen de bovenkant zeg maar. Het zat altijd vreselijk strak, maar wel hartstikke veilig. Ik weet niet of zoiets nog bestaat, maar dat kun je uittrekken als ze niet aan het zwemmen zijn en is dan misschien niet zo warm. Ook al kun je natuurlijk ook het zwempak uittrekken en buiten het water iets anders aantrekken. Hm, lastig.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
het zelf zwemmen vind ik nog niet zo'n probleem daar ben je altijd bij. Het rondlopen daar, dat vind ik enger dus daarvoor wil ik iets aanschaffen.l
maiadebij- Kletskop
Maar die pakken zijn ook niet veilig, want als ze zich zelf niet verticaal kunnen krijgen verdrinken ze ook.. Dus hoe dan ook, je moet er altijd blij blijven, dus ik zou dan voor gewoon bandjes kiezen.
Gast- Gast
Dat is ook de bedoeling in er altijd bij te zijn, ik ben niet van plan ze uit het oog te verliezen. Maar een ongeluk zit in een heel klein hoekje, en zo'n floatsuit lijkt me net wat meer doen als vlindertjes.
maiadebij- Kletskop
Ik zou t dan wel eerst uitproberen in t zwembad hier. Want zoals ik al zei als ze zich niet verticaal kunnen krijgen dan komt hun hoofd in t water, omdat t drijfgedeelte bij hun buik zit.
Gast- Gast
Wij hadden er een voor C.iske maar ik vond het niets. Doordat het drijfgedeelte op de buik zit en veel kinderen topzwaar zijn, komen ze met hun gezicht in het water. C.iske in ieder geval wel, maar die had ook een redelijk groot hoofd.
Gast- Gast
Zulke pakjes zijn meer een hulpmiddel om te leren zwemmen. Het is eigenlijk geen drijfmiddel. Kinderen die niet kunnen zwemmen zullen inderdaad snel voorover vallen met hun hoofd.
Bij ons in het zwembad moeten kinderen dan ook naast zo'n pakje ook altijd zwemvleugeltjes om.
Bij ons in het zwembad moeten kinderen dan ook naast zo'n pakje ook altijd zwemvleugeltjes om.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: