bobbeltje in de nek....
+2
Dora
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
bobbeltje in de nek....
eergister zat ik even met A. Te knuffelen enzo toen ik opeens een bobbeltje in haar nek voelde... Denk iets groter dan een doperwtje zeg maar. De ene keer was hij wat beter te voelen dan de andere keer maar het is me nog nooit eerder opgevallen dan eergister.... Heeft iemand dit ook wel eens gevoeld? Ik moet over 3 weken naar het CB dus wil het daar ook even na vragen maar ik schrok er een beetje van.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: bobbeltje in de nek....
Misschien een kliertje dat opgezet is? Wordt ze misschien ziek ofzo?
Anders zou ik voor de zekerheid naar de huisarts gaan en nog niet 3 weken wachten.
Anders zou ik voor de zekerheid naar de huisarts gaan en nog niet 3 weken wachten.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben toevallig twee weken gelden voor een flinke bult in J. z'n nek naar de huisarts geweest. Het was een lymfeklier en ze voelde er nog meer. Dat is schijnbaar heel normaal voor kindjes. Voor de zekerheid moesten we bloed laten prikken maar daar kwam niks bijzonders uit gelukkig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat hoort!! Echt niks om je zorgen over te maken. Toen we nog onder controle bij de kinderarts stonden was dat iets wat bij zijn controle hoorde. Het navoelen van die bultjes!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn zoontje heeft dat ook,hier was een tijdje terug ook een topic over en toen bleken bijna alle kindjes dat te hebben.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wist niet dat het normaal is bij kleine kindjes. Mijn zoontje had er laatst 1, mee naar de huisarts geweest. Niks om zorgen over te maken. Hij is nu ook weg. Maar nu zit er aan de andere kant weer 1.
Gast- Gast
is een opgezette klier, is normaal hoor, vaak voelen ze zich niet zo lekker (keelpijn) maar soms voelen ze er helemaal niets van, doet vaak wel zeer als je er op dauwt.
maar zoals een (bijna) doktersassistent betaamd, vertrouw je het niet! hop naar de arts!
maar zoals een (bijna) doktersassistent betaamd, vertrouw je het niet! hop naar de arts!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: