Leuke kindermusicals
+14
PapillonRose
Parisienne
Coccinelle
_Jet
kwak
Bruintje Beer
Printje
Annemie
PiP
woezel
Tania
Darius
LotteK
-Ieniemienie-
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Leuke kindermusicals
Printje schreef:Nu toch gevonden, via een andere site staat het wel bij...erg vaag. En voor de helft van het geld, dus dat is wel weer mooi.
heb je een site met alle speeldata en speellocaties? Ik wil eigenlijk ook wel graag met onze dochter naar woezel en pip.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Printje schreef:Nu toch gevonden, via een andere site staat het wel bij...erg vaag. En voor de helft van het geld, dus dat is wel weer mooi.
heb je een site met alle speeldata en speellocaties? Ik wil eigenlijk ook wel graag met onze dochter naar woezel en pip.
Nee geen complete lijst gevonden dus. Het staat op de officiele site nog niet eens aangekondigd.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Nu toch gevonden, via een andere site staat het wel bij...erg vaag. En voor de helft van het geld, dus dat is wel weer mooi.
Er zijn ook veel van die ticketsites die er nog geld opzetten. Bij het theater zelf zul je ook wel kunnen boeken.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan ook nergens de speellijst vinden van woezel en pip. Maartot welke leeftijd zal dat leuk zijn?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Over een week kan ik pas bestellen. Ik ga in de eerste plaats voor Buurman en buurman, dan het zandkasteel, en dan Bobo gaat kamperen.
Zag ook nog thomas en rupsje nooitgenoeg. Jammer dat veel voorstellingen in Groningen en Drachten pas in april 2013 zijn, das meteen heel veel in een korte periode. Weinig spreiding.
Zag ook nog thomas en rupsje nooitgenoeg. Jammer dat veel voorstellingen in Groningen en Drachten pas in april 2013 zijn, das meteen heel veel in een korte periode. Weinig spreiding.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Printje schreef:Ik heb net gekeken voor Woezel en Pip maar er staat nog helemaal niets bij de touragenda. Kan iemand ontdekken of ze ook in Eindhoven komen? Via google vind ik het helaas niet.
Edit: al gevonden, helaas niets bij ons in de buurt:(
Jawel ze komen in het Parktheater in Eindhoven. Ik heb daar kaartjes voor gereserveerd. Volgens mij kan dat nog tot volgende week. Dan doe je mee met de loting, mochten er daarna nog kaartjes over zijn, gaan die vanaf 5 juni in de vrije verkoop.
Als je op de site van het Parktheater kijkt, dan moet je de voorstelling vinden in het seizoen 2012/2013.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Ik heb vanavond kaarten gereserveerd voor Woezel en Pip. Het is pas voor februari 2013, maar dan heb ik heeft N. iets om naar uit te kijken
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb ook kaarten gereserveerd voor het komende seizoen. In november Bumba en in februari eerst het Zandkasteel en later nog Woezel en Pip
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ooowww ik wil ook zo graag! (neem Y. wel mee als dekmantel )
Zal Woezel en Pip en/of het Zandkasteel ook leuk zijn voor een 2-jarige?
Y. wordt 28 januari 2 en die voorstellingen zijn allebei in februari, maar er staat bij vanaf 3 jaar
Bumba is vanaf 1 jaar, maar als Y. nu Bumba ziet zet hij het op een gillen
Zal Woezel en Pip en/of het Zandkasteel ook leuk zijn voor een 2-jarige?
Y. wordt 28 januari 2 en die voorstellingen zijn allebei in februari, maar er staat bij vanaf 3 jaar
Bumba is vanaf 1 jaar, maar als Y. nu Bumba ziet zet hij het op een gillen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij izjn 3 mei met H. naar Het Zandkasteel geweest.
Echt zo ontzettend leuk!!! Niet te kort en niet te lang, H. heeft een uur lang zitten stuiteren.
En na afloop heeft ze Toto een handje gegeven.
Volgens jaar gaan we naar Woezel en Pip.
Heb vorige week de kaarten besteld.
Echt zo ontzettend leuk!!! Niet te kort en niet te lang, H. heeft een uur lang zitten stuiteren.
Gast- Gast
TBIB schreef:Wij izjn 3 mei met H. naar Het Zandkasteel geweest.
H. was toen dus ook maar een paar maandjes ouder dan dat Y. dan zal zijn....
Is het ongeveer 1 uur? Dat moet wel vol te houden zijn voor 'm denk ik.
Annie24- Ratel
Ja, het was een uurtje.
Het is echt heel erg leuk, veel liedjes en een goed te begrijpen verhaaltje.
Ze heeft een uur lang zitten stralen. En mams wat traantjes weggepinkt
Hoe oud is Y dan precies?
Het is echt heel erg leuk, veel liedjes en een goed te begrijpen verhaaltje.
Ze heeft een uur lang zitten stralen. En mams wat traantjes weggepinkt
Hoe oud is Y dan precies?
Gast- Gast
Y. wordt 28 januari volgend jaar 2.
Het zandkasteel is op 3 februari en Woezel en Pip op 23 februari. Beetje dicht bij elkaar
Hij is dus echt nét 2 jaar dan, maar het vervelende is natuurlijk dat ik nu géén idee heb hoe hij zich tegen die tijd ontwikkelt heeft en waar zijn interesses liggen, maar dat is altijd als je dingen vooruit moet kopen/bestellen.
Ach, anders ga ik wel samen met papa en mag Yestin bij oma spelen
Het zandkasteel is op 3 februari en Woezel en Pip op 23 februari. Beetje dicht bij elkaar
Hij is dus echt nét 2 jaar dan, maar het vervelende is natuurlijk dat ik nu géén idee heb hoe hij zich tegen die tijd ontwikkelt heeft en waar zijn interesses liggen, maar dat is altijd als je dingen vooruit moet kopen/bestellen.
Ach, anders ga ik wel samen met papa en mag Yestin bij oma spelen
Annie24- Ratel
iemand enig idee of woezel en pip ook nog in overijssel/drenthe komt?
Gast- Gast
Wij zijn pasgeleden naar Het Zandkasteel geweest. Wat geweldig vond hij dat!! Hij heeft het er nog over. Over een jaartje komt er weer een nieuwe Zandkasteel en Buurman en Buurman komt. We zitten nog te bedenken welke van de twee leuker is, maar mijn man gaat dan alleen met J daarheen als er nog kaarten te krijgen zijn haha.
Gast- Gast
wij gaan naar bumba! N zal ruim 2 jaar zijn dan. Ben super benieuwd! Hij moet wel stil zitten, en dat is niet zijn sterkste kant! Haha
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Rejoy. schreef:iemand enig idee of woezel en pip ook nog in overijssel/drenthe komt?
Je moet kijken bij de theaters die daar zitten want de speellijst staat niet op de site.
Beetje raar, maar goed.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:iemand enig idee of woezel en pip ook nog in overijssel/drenthe komt?
Ik heb even gekeken voor je in de gidsen die ik heb, op 3 maart 2013 komen ze naar Almelo en op 26 mei 2013 in Enschede.
In Hengelo, Hoogeveen, Meppel en Emmen komen ze niet.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wij gaan in december naar het Zandkasteel en in februari naar Woezel en Pip. Ik kijk er nu al naar uit om dat koppie van haar te zien, volgens mij wordt ze helemaal hyper. Ze vindt de afleveringen zo geweldig.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik denk dat veel Yes-mama's en Yes-kindjes elkaar gaan tegenkomen bij de voorstellingen
Parisienne- Ratel
May schreef:Rejoy. schreef:iemand enig idee of woezel en pip ook nog in overijssel/drenthe komt?
Ik heb even gekeken voor je in de gidsen die ik heb, op 3 maart 2013 komen ze naar Almelo en op 26 mei 2013 in Enschede.
In Hengelo, Hoogeveen, Meppel en Emmen komen ze niet.
dankje voor de moeite, almelo is ook nog goed te doen voor ons!
Gast- Gast
Ik kan hetook echt nergens vinden.
Weet iemand waar woezel en pip draait in zuid-holland? Woon tussen rdam en gouda in.
Weet iemand waar woezel en pip draait in zuid-holland? Woon tussen rdam en gouda in.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Bruintje Beer schreef:Snoepy87 schreef:* kijkt op de site van het theater hier in de buurt*
Wow volgend jaar komen er heel veel leuke theatershows hier, o.a. woezel en pip, rupsje nooit genoeg, t zandkasteel, Sesamstraat Elmo is jarig.. en nog meer! Super leuk zeg..
Ja vindt ik ook!!
Gisteren ook gekeken...
wil eigenlijk naar allemaal!!!
Ik ook! Maar word wel erg prijzig haha.. maar 1 of 2 uitkiezen
Gast- Gast
ja dat wel.Snoepy87 schreef:Bruintje Beer schreef:Snoepy87 schreef:* kijkt op de site van het theater hier in de buurt*
Wow volgend jaar komen er heel veel leuke theatershows hier, o.a. woezel en pip, rupsje nooit genoeg, t zandkasteel, Sesamstraat Elmo is jarig.. en nog meer! Super leuk zeg..
Ja vindt ik ook!!
Gisteren ook gekeken...
wil eigenlijk naar allemaal!!!
Ik ook! Maar word wel erg prijzig haha.. maar 1 of 2 uitkiezen
Ze komen ook best wel achterelkaar.....
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Het enige wat ik bij Rotterdam in de buurt kon vinden was de Stadsgehoorzaal in Vlaardingen.-Ieniemienie- schreef:Ik kan hetook echt nergens vinden.
Edit: daar zijn nog een paar kaarten te verkrijgen geloof ik, een groot deel was al vol!
Parisienne- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat is een leuke pop?
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke cd's?
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke cd's?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: